Asherovi ruce putovali po mém nahém teplém těle. Dotýkal se mě jako by uctíval každý kousek mé sametové kůže. Když se rty dotkl mé bradavky, vypnula jsem hruď a vzdychla slastným stenem.
Naše doteky byly vždy žhavé, jako když vámi proudí láva a zároveň z vás tryská plamen vášně. Naše údy se proplétaly jak jsme se zmítali na posteli a naše rty se od sebe nechtěli ani na vteřinu oddělit.
Hladil mě dlaní po stehnu a přitahoval si mě k sobě čím dál víc. Cítila jsem jak se mi chvěje dech a klepou se mi celým nadšením kolena.
"Jak to chceš Včeličko?"
Zeptal se, když se ode mě na chvíli odtrhl. Jeho rty byly napuchlé a rudé jako třešně. Chutnali snad ještě lépe. Sladká vášeň rozpalující celé moje tělo.
"Jakkoliv... jen se mě dotýkej." Šeptla jsem přejíždějíc rukama v jeho černých havraních vlasech.
Milovala jsem, že má vlasy trochu delší, mohla jsem se do nich zabořit, tahat za ně a přitahovat si ho k sobě...
Asher se usmál a sklonil hlavu. Jeho rty však nenašli má ústa, nýbrž mou klíční kost. Hladil mě rty i hebkým jazykem. Lízal mou citlivou kůži a já se zalkla pokaždé když ji vsál do úst. Když se rty dostal přes můj hrudník až k bříšku, začala jsem se pod ním pohybovat.
Zvedala jsem pánev v pomalém rytmu a otírala se o jeho tělo pokaždé kdy jsem měla příležitost.
"Ashi...." Zalapala jsem po dechu a s rukou v jeho vlasech jsem ho posunula až na mé nejintimnější místečko. Nejprve jsem ucítila jeho teplý dech, oproti mému vlhku. Nemohla jsem jinak a zasténala. Hořela jsem pro něj nedočkavostí.
"Jsi tak vlhká Bianco...." Zašeptal a velice rychle se mě tam dole jazykem dotkl. Byla to jen vteřinka ale i přesto mnou projela senzace.
Vzrušení z toho očekávání bylo nepopsatelné.
"A tak dobře chutnáš... Mohl bych tě jíst místo desertu."
"Ashi prosím..." Přitáhla jsem ho přímo k centru mého napětí a doufala že konečně začne.
A on začal. Jeho jazyk mě hladil, dráždil, laskal. Mé steny byly nezastavitelné. Slast kterou mi způsoboval pouze jeho pusou byla nezměrná. Lapala jsem po dechu a rukami po prostěradle, aby mě něco udrželo na místě.
Svíjela jsem se pod jeho zkušeným jazykem a vzvolávala Boha.
"Tak sladká..."
Vsál mě mezi zuby a lehce zatahal. Spirála blaženosti mě převálcovala a já jako bych přišla na vteřiny o rozum a vědomí. Pře očima mi hrál ohňostroj a všechny mé výkřiky zněly tlumeně.
Jediné co jsem dokázala vnímat byl Asher a jeho polibky všude po mé tváři. Když se má duše vrátila do těla, zjistila jsem že Asher už si stihl sundat tričko i džíny. Sakra... Vypadal dokonale.
Zvedla jsem ruku s tím, že ho zbavím i posledního kusu látky, ale zastavil mě. Položil mě znovu na postel, strhl ze sebe trenky a celým svým tělem na mě lehl.
"Chci tě cítit celou. Miluju když se pode mnou hýbáš." Zmocnil se mých rtů jako by hladověl celé měsíce a já byla jeho jídlem.
"Ashi... Miluju tě. Prosím... prosím vem si mě už!" Popadla jsem ho za hýždě a směrovala ho mezi mé nohy.
"Tak nedočkavá." Zakroutil hlavou, ale popadl mě pod koleny a ohnul mé nohy kolem jeho pasu, aby se do mě mohl ponořit.
Přimkla jsem se k němu a opětovala pohyby jeho pánve. Mé nehty se zarývali do jeho ramen a naše společné výkřiky se mísily v tichu pokoje.
Jeho vpády se zrychlovaly a mé libido šílelo.
"Včeličko!!!!" Zařval o vteřinu dříve než já křičelo jeho jméno. "Ashere!!!!"
Vlna rozkoši mě smetla v pocity blaha a moje uvolnění přišlo hned poté.
Asherovo tělo nalepené na tom mém a oba dva jsme oddechovali ztěžka.
"Jak je možný...", oddechla jsem, "... že je to čím dál tím lepší?"
" Protože se milujeme pořád víc?..... Možná tím." Políbila jsem ho na tvář a svalila ho ze sebe.
Položila jsem si tvář na jeho zpocený hrudník a zavřela vyčerpáním oči.
"Jo. To bude tím." Naposledy jsem ho políbila, ucítila prsty hladící mě ve vlasech a odplula do země spánku.
Kapitolka věnovaná LisSandre, doufám že se líbila! :)
Aaaach. Prosím prosím, řekněte mi, že jsem to totálně nepodělala?
Už strašně dlouho jsem nepsala sexuální scénu a modlila jsem se aby byla aspoň trochu dobrá, tak prosím s kritikou sem! :)
Jinak, jak trávíte velikonoce? Doufám že jste byli pořádně vyšlehaný od kluků s nějakou pořádnou pomlázkou! :D Však víte, jde o zdraví!
Napište mi jak se máte a jak se vám kapitolka líbila. Vždycky se o vás ráda něco dozvím! :)
Vaše LinDee :*
ČTEŠ
B. is for Bitch (Tolerance 2)
Teen FictionDruhý díl Tolerance. Tentokrát je to o Charliině nejlepší kamarádce Biance, které se říká B. Bianca je jen na sex na jednu noc. Ale pak potká muzikanta, se kterým se nevyspí, ale bude po něm toužit jako už dlouho po nikom. Snaží se vše udržet v kam...