Kapitola 24

6.2K 249 25
                                    


O 3 Měsíce později

CHARLIE:

"Co tu pochoduješ jako voják, sestro? Máš se radovat! Máme to za sebou! Teď už si budeme jen užívat života s našima chlapama! Sex, sex, sex, dítě, sex, pauza na šest nedělí a další sex! Ty máš práci jistou, já budu na mateřský. Náš život je parádní holka."

„Nejásej tolik. Spíš to vypadá, že můj život bude jako jedna velká směsice hádek. Bojím se Bio. Nick už se mě ani nedotkne, nic mi neříká a já... Já nevím co mám dělat. Co když jsem ho omrzela?" Koukla se na mě jako kdybych byla blázen a povytáhla na mě obočí.

„Žertuješ že jo? Ani ty nemůžeš být tak pitomá, abys tomu věřila. Nick tě miluje víc než já ten svůj umělej penis co mám schovanej pod postelí, na doby kdy Asher pracuje do noci. No tak holka, nebuď debilní. Ten chlap by pro tebe udělal cokoliv. Je to tak od tý doby cos mu roztáhla nohy a otevřela svý srdce, co máš pod těma obrovskýma dudama co nosíš ve výstřihu."

Vždy sprostá a svoje. Ze rtů mi unikl zoufalý smích.

„Já vím Bio. Jen nevím co si myslet."

„Jen mysli na to jak kurevsky tě tvůj chlap miluje. Když to s tou tvoji velkou prdelí vydržel takhle dlouho."

„Ty jsi mrcha B." Usmívala jsem se na ní a pevně jsem ji objala. Jen ona věděla jak mě pořádně upokojit. Díky jejímu trefnému humoru mi došlo, jak hloupě jsem se chovala. „Díky Bio."

„Nemáš za co sestro. Teď si uprav talár, za pět minut si jdeme pro diplom. Mimochodem by ses mohla usmát a udělat nějaký to vaše hloupý zamilovaný gesto, protože Nick vypadá jako by mu někdo projel ánus koštětem."

Přesunula jsem oči od štěbetající Bianci k Nickovi, který na mě házel smutné pohledy plné strachu. Zvedla jsem ruku a s úsměvem jsem mu zamávala. Úsměv mi vrátil a připadalo mi, jako by mu spadl kámen ze srdce.

Němě vyslovil :" Miluju tě." a zvedl na mě oba palce.

„Přesně o tom jsem mluvila. Zamilovaný kraviny. To já s Ashem, jdu rovnou na věc a sladký řečičky zmákneme přitom. Časem se musí šetřit holka."

Náhle mě přepadla vlna spokojenosti. Milovala jsem Nicka a milovala jsem náš vztah. Všechny nesrovnalosti časem zmizí, ale mi zůstaneme navždy spolu. A to bylo to nejdůležitější.


Bianca:

Večer po promoci:

"Pojď ke mě Včeličko." Asher se natáhl a svalil mě na jeho pevné tělo.

"Musíme se připravit na tu párty." Zamumlala jsem do jeho nenechavých rtů, sladkých jako třešně. Jeho ruce sjížděli přes má záda až k zadečku. Když pevně sevřel mé půlky, tiše jsem vzdechla.

"Kašlu na párty. Dnešek je jen o tobě a o mě. Budeme se milovat tak dlouho dokud vyčerpáním neodpadneme. Miluju tě. Jsem na tebe tak strašně pyšnej a nemůžu se dočkat až spolu konečně budeme čekat dítě."

Hladila jsem ho rukama po hrudi a sklouzávala níž. Vyhrnula jsem mu tričko a hodila ho neurčito kam.

"Nemyslíš, že by jsme se nejdřív měli třeba vzít než budeme mít dítě?" Zalapala jsem po dechu, jelikož své polibky přesměroval na můj hrudník. Tričko mi nesundal, on ho regulérně serval. Jemná saténová podprsenka útok nepřežila a roztrhaná se po mém těle svezla na zem.

Jeho rty se přesunuly na mé bradavky. Tvrdě sál a kousal mé ňadro. Rukou rozepnul mou sukni a ihned ji přesunul na můj střed. Moje nitro tepalo. Když se do mě ponořil jeho prst, zasténala jsem hlasitě a zřetelně vykřikla jeho jméno.

"Pokud se chceš za mě vdát, budu tím nejšťastnějším chlapem pod sluncem. Ale byla jsi to ty, kdo řekl že nemusíme být konvenční. Že můžeme vychovávat dítě i bez manželství."

Přetočil mě pod sebe. Jeho prst ze mě vyklouzl, na což jsem zaprotestovala. "Ashi...."

"Neboj lásko. Udělám tě, ale nejdřív tě chci pořádně ochutnat. Myslel jsem na to celý den, jak zasraně sladká jsi..." Cestička jeho polibků začala na mém krku. Posouval se níž přes mé obliny až k pupíku.

"Nejdřív dohoda. Až budeš připravená, řekneš mi a já tě požádám o ruku."

"K-kdykoliv?"

Pokládá polibky stále níž a níž. Blíže k mému středu.

"Ve dne v noci." Za každým slovem jeden sladký polibek. "Kdyby to bylo třeba zítra?" Zašeptala jsem, když mi stáhl ten maličký kousek látky co mě zakrýval. "Tak si kleknu na jedno koleno...." Roztáhl mi nohy do praku a zamručel jako by se těšil až mě tam konečně políbí.

"Vyndám ten nejhezčí prsten který jsi kdy viděla a řeknu ti..." Jazykem přejel přes mé záhyby. Moje vzdechy se mísily se zvuky jeho úst.

"... jak moc tě miluju a že bez tebe nechci být ani den. A pak..." Vsál můj klitoris skoro až bolestně. Záda se mi prohnula a oči se protočily. Orgasmická vlna mě přejela jako náklaďák.

"Pak by jsme se spolu dlouze milovali... a pak bych tě pořádně tvrdě ošukal."

Na to si stáhl kalhoty a rychle ho do mě vrazil....


Ahojky! Když jsem na vás tak dlouho prděla, řekla jsem si, že vám přidám dnes ještě jeden díl :D

Tak snad se to líbilo!

Upřímě, když jsem nad tím tak přemýšlela, vidím to už maximálně na dva další díly a bude konec :(

Tak vás prosím! Napište co by jste si přáli aby se stalo a já se vám to pokusím splnit.

Přece jenom všichni máme rádi happy endy a já to píšu pro vás! :*

Vaše LinDee

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 11, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

B. is for Bitch (Tolerance 2)Kde žijí příběhy. Začni objevovat