🎹13.Bölüm:~Anılar~🎹

40 4 0
                                    

Yeni Bölüm...
Keyifli okumalar✨

Keyifli okumalar✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

3 ay sonra...

Elizabeth Rachel Stone ;

Yazın son demlerinde, kırların ulaşabileceği en uzun boylarının son zamanlarında olabildiğince keyfini çıkarıyorum. Kır evinin havası gerçekten ayrı bir güzel Rac. Düşes hazretlerinin benim için planladığı okuma, nakış, keman'a giriş dersleri dışında burada yaşayan tebaasının arasına karışmama herhangi bir sözü olmuyor. Tek bir hatırlatma dışında;

"Kim olduğunu unutma Rosalie, dikkatli davran."

embers'ın büyüklü küçüklü evleri ve yeşillikle birleşmiş uzun ovaları çoğu zamanımın orada geçmesini sağlarken bunu aklımda tutmak tahmin edersin ki çok zordu.

Fakat benim yerime dikkat eden birisi var tanrıya şükür, ne zaman yardım teklifi sunsam sevgili Rose bunu ustalıkla geri çeviriyor. Ted ile ikisi ziyaret ettiğim her an beni Londra'nın anılarından sıyırmayı başarıyorlar. Onlar ve sen arasında birazcık bocalamaya başlıyorum galiba. Haftaya buradan ayrılmış olacağıma bu sebeple hem seviniyorum hemde üzülüyorum. Umarım bir gün seninle de burada beraber oluruz, Rose kızıl saçlı birisinin bulunmaz bir hazine olacağını söyledi. Saçlarını seni duyduğu andan itibaren merak ediyor. Perşembe günü, doğum günü seninle aynı yaşta olacak Rachel.

Fakat hediyesini Ted'e bırakmam gerekecek, o gün Londra için çoktan yola çıkmış olacağız. Donavan sarayına tam olarak yerleştiğimde seni zirayet etmem için artık hiç engelimiz kalmayacak.

Mektubumu böyle bitirmek istemesem dahi merakıma yenik düşerek sormak zorundayım. Baston'ın dedikleri doğru mu? Amerika gezisi hakkında?

Çünkü bana.... Herhangi bir haber ulaşmadı. Bundan kastettiğim tabiki özel bir mektup değil Rachel,
Düşes hazretleri kardeşi Kendrick dükü ile çok sık mektuplaşıyor, ve bazen mektupları benim yanımda okuyor. Ve gelişmelerden incelikle beni haberdar ediyor.

Sonuç olarak bütün yaz boyunca olduğu gibi herhangi birhaberim yok, ne diyebilirim umarım seyahati güzel geçer.

Geldiğimde beraber güzel bir yemek ziyafeti yapacağımıza emin olabilirsin, Bayan Odette ve Baston bence bize eşlik etmekte herhangi bir sorun görmeyeceklerdir. Sonunda keyifle yemek yiyebildiğine o kadar seviniyorum ki, aylardır verdiğin emek oradaki herkes gibi beni de mutluluğa boğuyor Canım.

DÜŞESİN KALBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin