Düşesin Kalbi
Keyifli okumalar.
Medya:Damien Emanuel ClaytonSabahın güneşi artık tüm sıcaklığını hissettirdiği saatlerde, kumlu patikada ilerleyen kır atın gölgesini iyice büyütüyordu. Üstünde ki genç adam ise bu havadan nasibini almış gibiydi;
Çevik bedeni her ne kadar rahat bir pozla ilerlese de kambur sırtı ile o an atın üstünde eğrelti duruyordu.Beyaz gömleğinin önünde ki bağcıklarının olduğu yakasını çekiştiren Baston, siyah pelerinin bağcıklarıyla boynunu tamamiyle karıştırmıştı. Gökyüzünde İngilterenin normal havasını kapmamış ayrı bir gün oynarken, zorunlu yolculuk yapması gereken birinin sıkılganlığı içinde, toprak yolda ilerliyordu.
Lakin bu gerginlik yapması emredilen görevden kurtulmasını sağlamayacaktı. Daha doğrusu yerine getirmekten değil gitmesi gereken yerden rahatsızdı. Bazı işleri keşke kılıç savurmak kadar kolay olsaydı veyahut günlük talimleri kadar hızlı geçseydi Baston için harika olurdu. Fakat ne yazık ki bu düşünceleri gerçek olmayacaktı.
Baston, kır atının deri dizginlerini tek eline toplayarak gökyüzüne derin bir nefes çekmek adına yüzünü döndürmüştü. Tepede parıldayan gökyüzünde tek bir bulut yoktu, ve yanına şapka almadığı için kendine kızması bir işe yaramayacaktı. Yarım saatten fazladır gittiği tozlu yollar ve berrak gün iyice canını sıkmıştı.
Aslında bütün bunların sorumlusu tamamiyle Mr.Kendrick'ti. İki gün önce gerçekleştirdiği olay yüzünden Baston, tekrardan fırıldak gözle aynı yerde bulunmak zorundaydı. Tekrardan sapa bir yol üzerinden belirsiz bir işle uğraşmalıydı. Dün, bütün gününü Vasiliği için uğraşılan kızıl saçlı kızcağızın başında geçirmişti. Bunun için herhangi bir itirazı pek tabi yoktu, lakin yakındığı gibi Og çizmesinin dibinden ayrılmıyordu. Bunun nedenini bal gibi bilse de yinede kendisini gerici bir göz hapsinde bulmak ruhunu sıkıyordu.
Akşam nöbetlerine kalan diğer kişi nasıl baş ediyordu bilemiyordu fakat Baston ilk günden ruhunun darlandığını hissetmişti. Lochan ile uzlaşma sağlayamayan Mr.Kendrick herhangi bir durum adına önlemini bu şekilde alabilmişti. Baston olayı çok net duymuş ve görmüştü. Çünkü Lochan ikinci bir vasilik söz konusu ise kendisinden önce diğer vasiyi ikna etmeleri gerektiğini kesin bir dille anlatmıştı. Bu çizgisinden bir adım geri atmayan adam ile neredeyse yarım saat daha tartışma yürüten Mr.Kendrick, en sonunda tartışmaya açık olarak dillendirmediği bir öneri sunmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞESİN KALBİ
Historical Fiction🎻~🎻 Rosalie Katherine Dare yetim bir kızdır, hatırlayamayacağı kadar uzun süredir de İngiltere kırsalının kimsesizleridendir ve burada yetim olmak çok zorludur, yaşadığı dönem ve insanların yetimlere bakış açısı onun gibileri için hayatı olabilece...