Siz okulun hangi tipiydiniz? Popüler? Ezik? Sürtük? Yalancı? Sanırım ben 'Yalancı' olanım, ama başta kimse böyle düşünmüyordu. "Diana Kare" yıl sonu balosunun beklenen kraliçesi, kızların idolü, erkeklerin tek hayali, öğretmenlerin göz bebeği... Sadakatsiz sevgili, yüz karası evlat, yalancı arkadaş... Bazen sadece zamanı ger almak isteriz ama elimizden gelen tek şey geçmiş zamanı anlatmak olur. Son sınıf, okulun ilk günü;
Diana's Pov
İşte yine bütün gözler benim üstümde. Yine zorlu bir okul yılı başlıyor. Her gün farklı kıyafet, her gün farklı ayakkabı, her gün farklı saç stili.. Ugh! Cidden bunlar beni çok yoruyor. Ah işte orada, biricik arkadaşım :) Ashley Ivan. Ashley'i herkes çok sever, pamuk şeker kadar tatlı ve yumuşak bir kızdır. Biraz salak olmasını da anlayışla karşılayabiliriz bu yüzden. Ashley'nin babası bir milyoner, daha doğrusu Burger King'in sahibi. Yerin değil, MARKANIN! Burası özel bir okul değil ama burada geliri düşük bir ailenin çocuğunu bulmanız çok zor.
Ashley: " Hey Diana! Heey! " Ashley'nin elini sallayarak zıplamasıyla birlikte adımı bağırması, fısıltıların başlamasını sağlamıştı. Birinin 'Brad'le Diana ayrılmış' dediğini çok yakınımda duyar gibi bile oldum. Hadi ama çocuklar, dedikodu yüksek sesle yapılmaz...
Diana: "Seni görebiliyorum prenses zıplamana gerek yok :)" Herkes Ash'le benim arkadaşlığımı kıskanırdı ve bakışlardan hala öyle olduğunu anlamam zor olmadı. Ashley yanıma geldiğinde sohbetimiz resmi olarak başlamıştı.
Ashley: " Okullar başlamış olabilir ama bu yaz tatilinin bittiği anlamına gelmez değil mi Diana?"
Diana: " Umm.. aslında gelir Ash. "
Ashley: " Nasıl olur? Ama hala denize girebilir ve dondurma yiyebiliriz yani hala yaz, yaz tatili nasıl bitmiş oluyor bunu anlamadım? "
Diana: " Ash, tatilin anlamı ne tatlım? "
Ashley: " Okul olmadığı zaman tatil oluyor. "
Diana: " Hah aynen öyle. Ve okul başaldı. "
Ashley: " Neyse onu boşver de yeni sevgilimin resmini görmek ister misin?"
Diana: " Aslında ha- " tabi ki de sözüm kesilmişti, çünkü bu gerçek bir soru değildi. Bu Ashley'nin bir şey yapmadan önce haber vermesiydi.
Ashley: " İşte bak!! "
İnanılmaz! Ashley her zaman ki gibi dünyanın en sexy erkeklerinden birini sömürüyordu.
Diana: "Hmm hoş çocuk " demekle yetindim tabiki :))
Ashley: " Eee? Brad nerede? "
Ve beklenen soru. Brad... Brad Lesli, okulun en popüler, en yakışıklı ve tabiki en sexy çocuğu. Ve evet benim sevgilim. Geçen seneden beri çıkıyoruz. Yazın beni aldattığına adım gibi eminim ama umurumda değil çünkü ben de elimde çiçekle onu beklemiyorum ;) Biz okulun muhteşem çiftiyiz, yani herkes öyle sanıyor. Aslında ilişkimiz sex, gösteriş ve öpüşmekten ibaret diyebiliriz. Brad'i seviyorum ama ona aşık değilim..
Diana: " Bilmiyorum, sabah mesaj attı ama daha görüşmedik. "
Ashley: " Onu özlemiş olmalısın, bu yaz çok görüşmediniz, sonuçta Rusya'ya gitmişti. "
Ugh... Rusya. Açık büfe olarak kızların sergilendiği ülke. Sarışın kızlardan oluşmuş bir cennet. Brad'in en az 20 kız götürdüğüne eminim. Ve bu beni cidden kırıyor ama ayrılamayız yoksa Merida sürtüğüne Brad'i hediye etmiş olurum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liar Liar
Teen FictionToz pembe bir hayat yaşarken, biranda herşey nasıl mahvolur? Belkide hayat hiç toz pembe olmamıştır... Yalan bir dünya yaşayabilirsiniz ama hiçbir zaman gerçek olmayacağını unutmayın.