Lisa derste sıra arkadaşı Jisoo ile uğraşıp yaramazlık yapmaya bayılıyordu.
****************
Ders kesinlikle çok sıkıcı ilerliyordu. Lisa karşısında konuşan kadını çoktan dinlemeyi bırakmıştı. Fakat Jisoo hala dikkatle dersi dinliyordu. Tüm odağı karşıdaydı. Ciddi suratı oldukça seksi görünüyordu.
Lisa ve Jisoo bir süre önce sıra arkadaşı olmuşlardı. Fakat Tanrı Lisa'ya oyun oynuyor olmalıydı ki bu hatun felaket seksiydi. Sert bakışları, sikik derecede ciddiyeti ve güzel parmaklarıyla ona ve küçük vajinasına saatlerce eziyet edebilirdi.
Lisa ince uzun parmaklarını usulca Jisoo'nun bacağına yerleştirdi. Şanslıydı ki altında ona feci yakışan eteği vardı. Jisoo'yu irkilten dokunuşuna karşı güzel kızla göz göze gelmişler ve Lisa arsızca sırıtmıştı.
Ne yaptığını sanıyordu bu kahküllü kız? Tanrı aşkına uzun ince parmakları bacağında tur atarken derse odaklanamıyordu.
Lisa'nın elini tutup bacağından çekti. Hemen ardından Lisa daha da yaklaşıp elini bu sefer kızın vajinasına yerleştirmişti. Elinin altındaki beden kaskatı kesilirken keyifle çamaşırına doğru hareket ettirdi parmaklarını. Güzel dudaklarını kızın kulağının altına yerleştirdi.
"Sesini çıkarıp bizi yakalatmak istemezsin sert kız, biraz oynamak istiyorum sadece." Sırıtıp daha da yaklaştı.
"Hem baksana, vajinan da bana hayır demiyor." Elinin altında yavaşça ısındığını fark etmişti. Bu ona daha da keyif verirken Jisoo sert bakışlarını kıza yöneltti.
"Ders bittiğinde görüşeceğiz Lalisa." Keyifli gülümsemesi eşliğinde parmaklarını sıcacık vajinada hareket ettirmeye başladı. Jisoo güzel bacaklarını onun için biraz araladığında hevesle parmağını çamaşırdan içeri soktu.
Siktir, koca bir siktir.
Dolgun vajina dudakları arasından sıcacık sıvısı Lisa'nın parmaklarına bulaştığında Lisa tam olarak bunu fısıldamıştı. Jisoo istekli bir şekilde kalçasını öne çıkardığında Lisa bir parmağını ufak delikten içeri gönderdi.
Jisoo güçlü kolunu Lisa'nın bacağına koyup sertçe sıktığında Lisa daha da keyif almaya başlamıştı.
Orta parmağını klitorisinde gezdirip tırnağıyla vajina dudaklarını çizdi. Kızın gözleri acıdan açılırken ses çıkarmamak için başını sıraya yerleştirdi.
Lisa parmaklarını hızlı bir şekilde klitorisinde hareket ettirip kızı derste delice tatmin ederken Jisoo patlamak üzereydi.
Dersin bittiğini işaret eden zil çaldığında öğrenciler çantalarını toplayıp dağılmaya başladı. Şimdi bu küçük sürtüğü sesi kısılana kadar becerecekti.
Sınıfta yalnız ikisi kaldığında Jisoo kalkıp kapının önüne birkaç sıra yığdı. Birkaç adımda Lisa'nın yanına vardığında kızın zayıf vücudunu bir çırpıda kaldırıp masanın üzerine bırakmıştı. Eteği çıkarmadan altındaki çamaşırı parçaladığında Lisa'nın gözleri şok içinde açılmıştı.
Jisoo iki parmağını seri bir şekilde Lisa'nın ufak deliğine soktuğunda kızın ince beli kıvrılmış ağzı aralanmıştı.
"Aah küçük Lisacık, kiminle oyun oynadığını öğrenmek ister misin?" Cümleler Jisoo'nun ağzından yavaşça döküldüğünde Lisa yalnızca bacaklarını aralayabilmişti.
Jisoo gülüp parmaklarını kızın en derinine ittiğinde bu sıkılığa sağlam küfürler ediyordu.
Parmaklarını birbirinden ayırdı, kızın deliği parmaklarının etrafında kasılırken dudaklarını tişörtün üstünden göğüs ucuna bastırdı. Lisa işini kolaylaştırmak için üzerindekileri bir çırpıda çıkardığında Jisoo kızın ufak göğüslerini ağzına almıştı hevesle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACKPINK SMUTS
Fanfictionİstek shiplerinizi yazabilirsiniz. [!] Kitap yalnızca +18 (smut) bölümlerden oluşmaktadır.