Işıltılı Kafe✨

69 58 35
                                    

İş yerinde fazla yoğunluk olması sebebi ile Mine ile Melisa mutfakta eksikleri not alıyor, malzeme varsa yeni keşfettikleri tatlıları, pastaları yapıyorlardı.

Kapının zil   sesi duyulduğunda Muhsin amca ve Kader teyze içeri girdiler.

Oturduğum yerden kalkıp onların yanına gittim ve onlara sarıldım.

Masaya oturduklarında bende ayakta onlarla sohbet ediyordum.

Kapının zili tekrar duyulduğunda bir genç grubun içeri geçtiğini gördüm.

Muhsin amcadan izin alıp onlara hoş geldiniz dedim ve büyük masaların oraya doğru yol gösterdim.

Teşekkür ettiklerinde siparişlerini de aldım ve Mine'ye söyledim.

Mine beş dakika da  hazır dediğinde bekliyorum dedim ve Muhsin amcanın yanına doğru tekrar gittim.

-İşler nasıl kızım?

-İşler beklediğimizden daha iyi işliyor Muhsin amca. Tabii yeri çok iyi olduğu için çalışan insanlar da buraya uğruyor, gençler de buraya uğruyor. Şu anlık hızlı bir giriş ile işe başladık.

-Demek ki neymiş Kader yeni insanlar lazımmış buraya.

Kader teyze kafasını salladığında Mine siparişler hazır diye seslendi.

Çaylarını bitiren Muhsin amca  ve Kader teyze ayaklandılar. Yanlarına uğramadığım için beni bekliyorlardı.

Hemen kusura bakmayın diyerek mutfağa gittim, tepsiyi aldım ve genç grubun yanına gittim.

Siparişleri dağıttığımda teşekkür ettiler ve sohbetlerine devam ettiler.

Muhsin amca ve Kader teyzeye tekrar sarıldım ve yine bekleriz dedim.

Muhsin amca geliriz güzel kızım dediğinde gülümsedim ve yavaş yavaş çıkmalarını seyrettim.

Kapı kapandıktan sonra derin bir nefes alıp Mine'nin yanına mutfağa gittim.

Eksikleri sorduğumda şu an her şeyin tam olduğunu Semih'in bugün gelip gelmediğini sordu.

Ona baktığımda Mine güldü ve konuşmaya başladı;

-Semih her buraya geldiğinde enerjin sabahlara göre daha fazla oluyor da o yüzden dedim yanlış anlama.

Ona gülüp geçtim ve bir çay ver bakalım dedim.

Kime diye sorduğunda ben içecem dedim ve bana sağolsun kupa bardağı ile uzattı.

Çayı bitirdikten sonra kupayı yıkadım ve bulaşıklığa koydum.

Kafenin girişinde gezerken Melisa'ya güldüm ve onaylanma işareti yaptım.

O da bana gülümsediğinde işlerin gerçekten de düzene girmiş olması onun sayesindeydi.

Kapı zilinin ötmesiyle birlikte Semih gilin girdiğini gördüm.

Semih ile Mete biraz önce sipariş götürdüğüm masaya selam verip her zamanki yerlerine masalarını gösterdim.

Bu masayı artık Metegile rezerve yapacaktım.

Melisa'ya dönüp bu sefer sen bakar mısın? Dedim.

Tabii hemen bakıyorum dediğinde önlüğünü düzeltmiş Semihlerin olduğu masaya doğru ilerlemişti.

Melisa hoş geldiniz dedikten sonra ne alırdınız dedi.

Işıltılı Kafe✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin