Sabah saatlerinde Melisa'nın telefonla konuştuğunu duyduğumda yatağımdan kalkıp gerindim.
Bu kadar geç uyanmam işime önem vermediğimi düşündürürken kendime kızmam gerektiğini bir kenara bırakıp hemen hazırlandım.
Mine her zamanki gibi erken uyanıp kafeyi açmış, Melisa da beni beklemişti.
Melisa ile birlikte evden çıktığımızda anlaşmalı olduğumuz markete doğru adımladık.
İhtiyacımız olan ne varsa poşetlere doldurduk ve bugünkü alışverişimizi tamamladık.
Kafeye vardığımızda bir kaç işçinin mutfakta dolap taktıklarını gördüğümde Melisa'ya dönüp baktım.
O da açıklama gereksinimini karşılamak amacıyla konuşmaya başladı;
-Üzgünüm sabah uyandırmak istemediğim için söylemedim. Dolapların bir kaçı çok eskiydi, her an elimizde kalır korkusu ile yenilerini sipariş ettim.
Fazla inceleme fırsatım olmadığı için ona gülümseyip iyi yapmışsın dedim ve kapının oradaki zile de baktım.
Melisa'ya dönüp;
-O zaman bu kapının zilini de değiştirelim ne dersin?
Melisa mahcup bir şekilde bakarken konuşmaya başladı;
-Onu da hallettim, bir kaç güne elimizde olur. Kızmadın değil mi?
Ona gülümsedim ve teşekkür ettim.
Melisa da hemen bana sarıldığında bende karşılık verdim, işinin başına döndü.
İşçilerin dinlenmesi için onları masaya oturtup çilekli pasta ve yanına çay koydum.
Teşekkür ettiklerinde bende tebessüm ettim ve mutfağa gidip biraz atıştırmalık hazırladım.
Kızlar ile yediğimizde Mine yaptığı tatlıları bize anlatıyordu.
Onun bu keyifli hallerine gülüp Melisa ile makara yapıyorduk.
Telefonuma bir mesaj geldiğinde hemen ceplerimi yokladım.
Melisa kim o dediğinde Semih dedim ve onlara döndüm.
-Ne yazmış önemli bir şey mi?
-Bakmadım daha, bakmak istemiyorum.
Melisa hemen telefonu benden aldığında Mesajı okumaya başladı;
-Merhaba Minay, bugün kafede misin? Kafedeyseniz eğer yanınıza uğramayı düşünüyoruz.
Melisa parmaklarını klavyeye götürürken hemen telefonu kapattığımda bana ters ters baktı.
Mesajı açtığımda çevrimiçi olduğunu gördüm ve daha fazla bekletmemek için mesaja cevap verdim;
-Merhaba Semih, evet kafedeyiz uğrayabilirsiniz.
Görüldü bilgisi olmadığından dolayı telefonu masaya koydum.
Akşam üstü olduğunda kalabalık aniden bastırmış grup grup insanların geldiğini görmüştük.
-Minay sen on ikinci masaya bakar mısın? diye bağıran Melisa'ya dönüp tamam dedim ve o masanın siparişlerini alıp Mine'ye söyledim.
Stresim kendini gösterirken Yetiştirememe duygusu beni ele geçirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Işıltılı Kafe✨
Novela JuvenilMinay arkadaşları ile hayal ettikleri kafeyi açmak için yola koyulurlar. Bu kafenin amacı sadece insanların sosyalleşip kahve içmesidir. Minay, Melisa ve Mine'nin yeni düzeni nasıl olacaktır? sosyalleşmek için açtıkları bu kafede kendileri sos...