-1. bölüm Tanışma-

42 5 5
                                    

Aşka inanır mısınız? Ben inanmazdım taki geçen gün yaşadığım olaya kadar Biz 6 arkadaştık benle beraber 7 şimdi hazırsanız başlıyorum.Ben Ekim daha doğrusu Ekim Aksu.Şimdi size hayatımda yaşadığım en iyi anımı anlatıcam.Aslında iyi değil ama hayatıma 6 delinin katıldığı anım. Ben normal bir insan gibi yetişmedim sokaklarda kaldırım kenarlarında büyüdüm ben bu yolculukta en olmayacak 6 kişiyle kardeş oldum.Gece, Burak, Melis Mete Yusuf ve Can işte bu 6 deli hayatıma girdi gireli başım beladan çıkmadı dediğim gibi ben sokaklarda büyüdüm.Kardeşlerim de hepsi benim gibi,onlarda sokaklarda büyümüş.Burak ve Gece en büyüğümüz Burak bana her zaman abilik taslar. Gecede benle uğraşmaya bayılır.

Ben 20 yaşındayım. Gece ve Burak 23. Mete ve Melis 21. Yusuf 22 ve Can da 20 yaşında Mete ve Melis ikizler ama birbirlerine dış görünüş dışında hiç benzemiyorlar. Can benle yaşıt ama benden bile daha çıtkırıldım .Hemen herşeye ağlıyor hatta çoğu zaman Burak Can'a bu konuda kızıyor ama elinden gelen birşey yok.Gece çok güzel bir kız fındık kadar burnu, çilleri, masmavi gözleri, kumral saçları onu çok tatlı yapıyor ama içinde bir ölümmakinası var. Dövüşü çok seviyor hatta çoğu zaman o ve Burak bizi koruyor. Yusufta uzun boylu, mavi gözlü, dalgalı kahverengi saçlı biri benim tabirimle
"yakışıklı" ben ona bu şekilde sesleniyorum hepsini çok seviyorum ama Melis ve Gece benim için çok özel. Çünkü o gece beni Melis ve Gece kurtardı o dar sokaklardan sonra işte hayatımda bu 6 deli en başta sadece.
Gece,ben, Melis, Mete ve Yusuf vardık daha sonra Can ve Burakta geldi. İyiki geldiler hepsiyle ne kadar başımızın etini yesekte birbirimize bağlıyız. Ben onları onlarda beni çok seviyorum.:)

Geçmişten bugüne kadar toplam 2 tane sevgilim oldu tabi onlarda Yusuf yüzünden bitti. Melis'inde 2 tane sevgilisi oldu. Gece'nin bugüne kadar hiç sevgilisi olmadı. Burak'ın 1 tane sevgilisi oldu.Yusuf ve Mete'nin de hiç sevgilisi olmadı. Can'ında hiç sevgilisi olmadı bu gidişle de sevgilisi olamıcana kalıbımı basarım. Eski sevgililerimden birinin adı Sarp diğerinin adı Atakan.

Şu dünyada tek düşmanım var oda Erdem ve adamları, biz ve bizim gibi sokakta büyüyen çocukları kendi pis işlerinde kullanmak için alıyo rızası olmayanlarada musallat olup tamam dedirtene kadar  peşinden ayrılmıyor. Bizdende Burak ve Gece'yi istemişti ama onlar bizi bırakıp gitmek istemedikleri için hep bizimle uğraştılar ve hala uğraşıyorlar. Erdem kendi asla bir işini yapmaz ve hep adamlarına yaptırır zaten bugüne kadar Erdem'in yüzünü görenler ya ölüyor yada daha yüksek rütbeye geçiyormuş.Ama Erdem her seferinde adamlarını göndererek bizim aramızı bozmaya çalışıyor.Çünkü ona göre onlar bizden vazgeçtiklerinde Erdeme köpeklik yapacaklar. Zaten biz hiç ayrılmadık bu bir ve ikincisi de ayrılsak bile Gece ve Burağın o şeref yoksunu adama köpeklik yapacaklarını sanmam çünkü her ikiside çok gururlu insanlardır. Burak ne kadar bilmesede Gece galiba ondan hoşlanıyor.Tabi bize pek birşey anlatmaz bu konularda çünkü Melis'inde benimde ağzımda bakla ıslanmaz.

Çocukluktan beri hepimizin birbirinden farklı arkadaşlarımız vardır zaten bugünde Burak gelip
" Hadi hazırlanın birazdan çıkıyoruz "
dedi.Ben ve Yusuf Burağa " yine nereye ! " diye bağırdık. Çünkü 5 gündür Burağın arkadaşlarının evini geziyorduk.Tanımadığım insanlarla muhabbet etmek bana her zaman zor geldi

Burak "Hadi çabuk olun geçen gün arkadaşımı gördüm bu güne bizi çağırdı hadi geç kalmayalım çok ayıp olur" dedi
hep beraber"Burak"diye bağırınca Burak kıkırdamaya başladı.Tabi sonrası malüm Burak'ın zoruyla giyindik ve beklemeye başladık çünkü Melis yarım saattir hazırlanamamıştı, ben altıma siyah kot pantolon ve beyaz bir tişört giydim Gecede benim gibi giyindi çocuklar zaten kendilerine hiç çeki düzen vermediler ben ve Gece bizimkilere şekil  vermeye çalıştık ben Yusuf"un Gece Burağın saçını yaptık daha sonra ben Mete ve Canında saçlarına şekil verdim. Tabi Mete nekadar kemküm etsede en sonunda onunda  saçını ve kıyafetlerinide hazırladım. Yarım saattin sonunda çok şükür Meliste hazır olunca evden çıktık Melis altına benim pantolonlarımdan birini giymişti üstünede beyaz biraz kısa bir crop giymişti tabi yine erkekler başladı laf etmeye ama Melis tınına takmadan yürüyüp gitti. Ben Geceyle kıkırdayarak Melis'in yanına gittik tabi sonra Yusuf benim koluma Mete Melis'in koluna Burak'ta Gecenin koluna girdi ve o şekil yürüdük garibim Can'da sap sap takılınca "Gel bari diğer kolumada sen gir"dedim.

İLK OYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin