1.- ᴛʀ̌ɪ ᴍᴀɢᴏʀ̌ɪ ᴠ ᴊᴇᴅɴᴏᴍ ʙᴀʀᴀ́ᴋᴜ

616 22 4
                                    

,,Vrať too!" řekla jsem zoufale a natáhla ruku tam, kde teď můj velmi vtipný spolubydlící stál s úšklebkem na tváři.

,,Hmm, ne!" daroval mi Tom ironický úsměv a vyběhl i s mým telefonem po schodech nahoru.

Neváhala jsem, a hned běžela za ním. On zahnul do leva, vběhl do koupelny a zavřel mi dveře těsně před nosem.

,,Hej, Tome dělej, vrať mi ten mobil kurva."

,,A co kouzelné slovíčko? " Slyšela jsem smích v jeho hlase.

,,Dělej! " zase další záchvat smíchu za dveřmi. Takový kámoše mi byl čert dlužnej, fakt.

,,Co vám je? Nedokážete být chvíli zticha sakra?" ozval se hlas za mnou.

,,Tom mi sebral mobil a nechce ho vrátit, hajzl. " Otočila jsem se na něj.

Na to se mi jen Bill doslova vysmál do obličeje, otočil se na patě, a zalezl zpět do svého pokoje, odkud před chvílí tak dramaticky vylezl.

Ty vole, oni jsou fakt oba úplně stejní.

Potlačila jsem touhu Billovi s respektem rozkopat hlavu, a otočila se zpět ke dveřím do koupelny.

,,Tome, prosím. " řekla jsem už poněkud zoufale. Nemá cenu se s ním v takových situacích hádat. Je strašně tvrdohlavej, nedá pokoj dokud nedostane přesně to, co chce.

Najednou bylo slyšet cvaknutí zámku a během chvíle se dveře otevřely, aby se mi naskytl pohled na šibalský úsměv Toma s mým mobilem v ruce, který po mně následně hodil.

Jaká to dobrá duše.

Za to ode mě schytal pohlavek, čemuž se ale on začal smát ještě víc.

Abych vám to trošku vysvětlila. Tady s těmito, poněkud zvláštními lidmi, bydlím pod jednou střechou už tři roky.

Byli jsme dobří kamarádi od malička, a já sem chodila často na návštěvy.

Jenže jednou jsem se pohádala s rodiči, a přespala u nich.

Napadlo mě, jaký by to bylo tu s nimi bydlet, a pak mi došlo co mi vlastně brání.

Došla jsem za rodiči a ti to po pár rozhovorech nakonec pochopili, stejně nebylo tak těžký poznat, že o mě dvakrát nestojí a nebudu lhát, bydlet u nich bylo peklo i pro mně.

Posledních pár měsíců jsme se nepřetržitě jen a jen hádali, nikdo z nás neměl chvíli klidu.

Vůbec mě nepřekvapilo to, že mi otec zhruba půl roku potom volal s tím, že se spolu s matkou rozchází.

Od mého stěhování jsem je neviděla, a ani jsem o to nestála, stejně jako oni.

Každopádně Kaulitzovi moc dobře znali a byli spolu i v kontaktu.

Jenže když bylo klukům patnáct, jejich rodiče jim tento dům přenechali, a sami koupili dům o pár bloků dál.

Prý abychom měli víc místa a prostoru na kariéru a mohli se osamostatnit, říkali.

A tak jsme tu zůstali tři, sedmnáctiletí magoři, sami v jednom baráku. No není to paráda?

,,Mám hlad. " řekla jsem popravdě.

,,Tak se najez." odpověděl mi prostě Tom.

Co jsem vlastně čekala, to je prostě on. Proč se bavím zrovna s nimi proboha.

,,Wow, dík za radu." řekla jsem sarkasticky a zvedla se z gauče, za účelem si jít udělat něco k jídlu.

,,Rovnou mi taky něco vem, dík moc." Ani se neobtěžoval na mě podívat, ale úšklebek z jeho tváře nemizel snad nikdy.

Teď tomu nebylo jinak.

Nad tím jsem protočila očima, a se sarkastickým úsměvem mu ukázala prostředníček.

On se zasmál, a já se vydala do kuchyně, za účelem udělat nám oběma něco k jídlu.

Takova kapitola na zacatek. Je to dost o nicem, spis takovy predstaveni vsech. Budu se do toho muset trochu dostat chapete snad🫠🥹

dekuji moc za vas a to, ze jste tady.
see ya!💫

ᴊᴜsᴛ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ʏᴏᴜ... (ᴛᴏᴍ ᴋᴀᴜʟɪᴛᴢ ғғ) lPOZASTAVENOlKde žijí příběhy. Začni objevovat