Než jsem se nadála, oba jsme stáli uprostřed klubu a Tom se mi samozřejmě během vteřiny ztratil.
Nevím, co tady mám dělat sama, a tak jsem jednoduše hned zamířila k baru.
Po nějaké době popíjení jednoho drinku za druhým jsem se rozhodla, že bych mohla najít někoho od nás, jelikož mě to samotnou už přestalo bavit.
Navíc je to ten důvod, proč tu vlastně jsme. Přišli jsme najít naše inteligentní kolegy.
Jenže po mé cestě do mě někdo, kdo byl k mojí smůle nějak podobně střízlivý jako já, narazil, a vylil snad celou skleničku tekutiny kterou svíral v ruce, mně na vlasy, velkou část obličeje a moje tričko se taky moc neubránilo.
Na to jsem se na něj s otevřenou pusou podívala. On se na mě taky, s pusou ve vodorovné čárce, provinile podíval, a jelikož jsme kvůli množství alkoholu v naší krvi, oba sotva vnímali, začali jsme se jednoduše smát. Čuměli jsme na sebe jak dva idioti, já skoro celá politá neznámou tekutinou, a smáli jsme se, vůbec nevím čemu.
Hned potom, co jsme se trošku vrátili do reality, jsem se ale vrátila k mé původní aktivitě. A to o pokus o to najít někoho kdo mluví německy. Nejlépe někoho koho znám, protože nás přijelo celkem dostatek na to aby jsem našla aspoň někoho. Jelikož se k nám nakonec připojili i Victor s Mariou.
Nemusela jsem ale hledat dlouho jelikož ikdyž jsem sotva šla, podařilo se mi zakopnout o, vlastně ani nevím co to bylo, jelikož jediné na co jsem se dokázala soustředit byly dvě, silné paže, které se obmotaly kolem mého těla, a zabránily tak ne moc příjemnému pádu na tvrdou podlahu.
Zamžourala jsem očima, a začala jsem opět trochu vnímat okolní svět. Nebo spíš blikající barevný světílka a ožralý lidi kolem co se pokoušeli o něco, čemu by se s přivřenýma očima možná dalo říkat tanec.
,,Ty vole, co děláš? Seš v pohodě?" Starostlivý hlas jsem poznala okamžitě.
,,Myslíš že to bylo schválně?" Sotva jsem mluvila a motal se mi jazyk, ale díky Tomově uchechtnutí jsem poznala, že to asi pochopil. A nebo se smál mému momentálnímu stavu.
Tomu věřím víc. Přece jen, je to Tom o kom se tu bavíme.,,Kolik si toho vypila proboha?" vyptával se dál, mezitím co mě táhl pryč. On toho očividně tolik nevypil. A nebo umí snášet alkohol líp jak já. To bych se ale divila.
Na prstech jsem se to snažila spočítat, jenže svět se mi motal a prsty se pletly dohromady. Je to těžší než se zdá, přísahám.
Na to se Tom jenom zasmál a za ruku, na které jsem se pracně snažila spočítat lahve, které se dnes díky mě vyprázdnily, mě přechytl, takže teď místo me levé ruky, svíral pravou.
Připadalo mi to jako hodiny než Tom konečně rozrazil dveře na záchody pro vozíčkáře, a doslova mě vhodil dovnitř a zamknul za námi.
Došel k umyvadlu a vytrhnul pár utěrek se kterými přešel ke mně.
,,Cos dělala Char?"
Zeptal se zatímco mi utíral obličej.
,,To on." ukázala jsem na dveře.
On se uchechtl, a opět se vrátil k mému obličeji.Sledovala jsem každý jeho pohyb. Jeho ruka, která se jemně dotýkala mého obličeje mezitím co ta druhá mě držela ze zadu za vlasy aby si mohl mou hlavu opatrně nahnout přesně tak, aby dobře viděl na každičkou kapku na mém obličeji.
Seděl naproti mě, ve stejné výšce, takže se naše kolena dotýkala. Já se mezitím rozhodla prozkoumat jeho obličej. Jeho čelo bylo trošku zamračené, jelikož se soustředil na to, aby mi bezbolestně utřel celý obličej.
Oči mu kmitaly všude po mém obličeji aby nevynechal jediné místečko. Slyšela jsem jeho dech. Až teď mi došlo, jak moc blízko si vlastně jsme. Ale stejně se můj pohled zastavil na jeho rtech.Toho si on ovšem všimnul a viditelně nervózněl. Asi si předtím také neuvědomil, jak blízko jsme.
Nevím, jestli se mi to zdálo, protože jediné na co jsem se soustředila byly jeho rty a jeho oči, které rovněž těkaly mezi mýma očima a mými rty, Ale stejně mi přišlo, že se pomalu přibližoval.
Během pár sekund nas dělily milimetry, takže se dotýkaly i naše nosy. Já už ale nechtěla dál čekat. Jednoduše jsem si ho za tričko přitáhla blíž a tím spojila naše rty. Hned jak se Tom vzpamatoval, neváhal, a okamžitě začal spolupracovat. Jenže jeden nevinný polibek se proměnil ve vášnivé líbání a já umístila ruce do jeho vlasů.
! Spicy scéna arrived !
(takže jestli to někdo nemá rád tak přeskočte rovnou na další kapitolu)Tom mě vtáhnul k sobě do klína, aniž by rozpojil naše rty a rukama cestoval po mém těle. Celkem mě to překvapilo, ale nic jsem na sobě nedala znát.
Zastavil se až jednou rukou na mém zadku a druhou na mých zádech, kde mi zajel pod tričko, a hned jak se mu jej ze mě podařilo sundat, jelikož bylo mokré, a šlo hůř, jej odhodil stranou. Já mezitím stihla sundat jeho triko a on svoje polibky přesunul na můj krk načež se mu na zpět ozval můj slabý stén.
Během chvíle se mi podařilo rozepnout jeho pásek, a s ním i kalhoty odhodit ke zbytku oblečení které teď zdobilo podlahu.
Tom se mezitím opět přesunul zpět na mé rty a rozepnul mi podprsenku, kterou obloukem odhodil pryč.
Vůbec jsem si nevšimla že ležím na zemi, ale v tento moment mi bylo vše jedno a chtěla jsem jen jednu věc. Můj mozek mi dával jasně najevo, že to, co děláme, je špatně, ale srdce mi naopak radilo úplný opak. Poddala jsem se srdci, alkoholu, a Tomovým rtům.Moc jsem ani nepostřehla jak rychle se všechno událo ale asi jediné co jsem i přes svůj stav moc dobře věděla, bylo, že tohle by se dít nemělo. Ne teď, ne tady, ne s ním..
Už jen proto že s ním doslova pracuju. A právě kvůli naší práci by se tohle nemělo dít. Jestli se tohle Bill dozví, asi si ani nedokážu představit, jak by reagoval. Ostatně taky jak říká, bez Toma by nám tolik nešlapal marketing, jelikož jak jsem dřív zmiňovala, spoustu holek nás poslouchá jenom kvůli němu.
Vážně během sexu s mým dlouholetým nejlepším kamarádem na záchodech v klubu a ve stavu, kdy bych nadýchala minimálně tři promile, přemýšlím o marketingu naší kapely? Jo. Stejně to musíme nechat v tajnosti.
Ale co když Tom.. přece jenom nevypadal že toho vypil tolik, tak co když, co když..
Omgg co kdyzz, co kdyz bla bla just stfu🤗
Tenhle dil byl pro moji psychiku namahavy, ale ziju!!
Schvalne kdo spocita, kolikrat se v teto kapitole objevilo slovo "rty", a slovo "jeho" zaslouzi si zlateho bludistaka a sledovani ode me😭🏅dekuji moc za vas a to, ze jste tady.
see ya!💫
ČTEŠ
ᴊᴜsᴛ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ʏᴏᴜ... (ᴛᴏᴍ ᴋᴀᴜʟɪᴛᴢ ғғ) lPOZASTAVENOl
Fanfiction,,Asi jsem se do tebe zamilovala." Zašeptala najednou do ticha a já na vteřinu přestal dýchat. Je opilá, neví co říká. Nic z toho nemyslí vážně. Zítra si nic z toho nebude pamatovat. ,,Nevíš co říkáš, jsi mimo." Řekl jsem, ale ona zatřásla hlavou a...