Ahoj vsichni,
ano, ano, ctete spravne- davam si pauzu.
Ne od psani, ale od tohohle pribehu.
Slibila jsem vam 30 kapitol, a to taky splnim, jen rozhodne ne v blizke dobe.
Vim, ze tu bude par lidi kteri to ctou fakt od zacatku a jsou v tom se mnou (teda aspon doufam😭) a je mi jasne, ze jim to bude lito.
Coz je rozhodne i mne.Jak uz jsem zminovala driv, tahle knizka je tady na wattpadu pro me naprosto vsim.
Je to moje prvni knizka ktera hitla 1k (ted uz ma vic jak 2k dopici ilysm yall💋), a obecne prvni knizka se kterou jsem tak nejak spokojena.
Jenze se to zmenilo, a to hned z nekolika duvodu, ktere si podle me zaslouzite vedet1) dost to ovlivnilo to, ze uz nejsem tokio hotel fanousek. Verte mi, drasa mi to srdce ale je to tak😭. Byla jsem jejich fanousek neskutecne dlouho, jeste driv nez se stal v kvetnu (nebo breznu? uz nevim) ten obrovsky boom co slozil cely tiktok. Jsem strasne rada, ze jsem si touhle svoji erou mohla projit, a vazim si toho. Nejaka random nemecka kapela me toho dokazala naucit tolik, nikdy jsem takovy "vztah" se zadnym umelcem nebo tak necitila. (pomoc dava aspon trochu smysl to co tady placam?😭😭)
Jenze tomu je pro me konec. Uzavira se tim jedna ma velka zivotni kapitola a fakt me to mrzi, bude mi to chybet🙈2) Vim, ze tuto "vymluvu" jste ode me slychavali casto, ale vazne mam uplne minimum casu. Propadam z matiky a fakt na to nejsem pysna😭. Posledni dobou muj prumerny den jde ve zkratce popsat takhle: vstat, jit do skoly, prijit ze skoly uz skoro za tmy, uceni, uceni a uceni, do krouzku, a zase domu, kde se ucim a nebo stihnu s trochou stesti odepsat kamosum. Kazdy den usinam kolem druhe rano, a to, ze vstavam po pul sedme tomu moc nepomaha. Jsem jednoduse totalne mrtva a snazim se si opravit ASPON tu matiku. Takze na psani vubec ale ze vubec nemam cas. Tohle jsem vam napriklad chtela psat uz zhruba pred trema tydnama. Holt neni cas💀. To, ze se za par dni stehuju tomu taky moc nepomaha.
3) Psani me ale strasne bavi, a jak jsem slibila, tech tricet casti bude, jen je rozhodne necekejte tento rok. Kdyz uz si davam pauzu, tak ji cekejte fakt dlouhou. Cekam ze to bude neco okolo tri az ctyr mesicu, ne-li dele.
4) Ale abych vas o svou existenci zde neochudila uplne, konecne jsem zacala realizovat napad na knizku, ktery se mi v hlave urodil uz par mesicu dozadu, akorat jsem nebyla vubec schopna se k tomu dokopat hehe. Takze nova knizka, ktera neni fanfikce (je to drama decka drzte se uuuuu) nese nazev: "Deadly Desire High" a strasne se tesim na vyvoj. Ja miluju Deadly Class (hlavne teda kvuli marcusovi😭🤗) a sama jsem chtela napsat neco podobneho. Se zakladem mi pomahala ai takze dekuji prevelice, ale teda upozornuju ze to bude fakt dost podobny. Takze jestli tu mam cirou nahodou nejake fanousky Deadly Class, brany jsou vam zcela otevreny (jako vsem nefanouskum ofc) a byla bych moc rada kdyby jste to aspon zkusili😭.
Myslim, ze to je vsechno co jsem vam uz nejakou tu chvili chtela rict.
Mejte se krasne, preju vam uzasne vanoce a zatim se mejte.
Na dlouhou dobu asi naposledy:
dekuji moc za vas a to, ze jste tady.
see ya!💫👆
(pristi rok🤫)
ČTEŠ
ᴊᴜsᴛ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ʏᴏᴜ... (ᴛᴏᴍ ᴋᴀᴜʟɪᴛᴢ ғғ) lPOZASTAVENOl
Fanfiction,,Asi jsem se do tebe zamilovala." Zašeptala najednou do ticha a já na vteřinu přestal dýchat. Je opilá, neví co říká. Nic z toho nemyslí vážně. Zítra si nic z toho nebude pamatovat. ,,Nevíš co říkáš, jsi mimo." Řekl jsem, ale ona zatřásla hlavou a...