Ви знаєте що таке булінг? Мені як нікому знайоме це слово.
Все почалося ще у школі.
Тиха дівчина,яка старалася знайти собі друзів завжди отримувала"ніж"у спину. Так,інколи мені здавалося що я маю друзів,але коли в моєму житті ставалися якісь негаразди особливо у школі ...
Типу ,не виконане домашнє завдання і тебе викликають до дошки,ти дивишся на так званих своїх друзів,а вони від вертають голови не бажаючи допомогти.Далі починають з тебе глузувати...
Ти для них то занадто мовчазна,або навпаки забагато говориш.Дуже пишна або за сильно худа, не гарна бо щось в тебе на обличчі не так...і це не не все!!!От і в мене було все це...Тому для мене стала захистом маска на обличчі.Ні,з обличчям у мене все добре,маленький але з глибиною носик який мені подобаєть,пухлі щічки та губи. Але мені стало комфортніше від того що люди а особливо діти почали бачити лише мої очі.Ось так я закінчила школу,без друзів.Знущання було,навіть доходило до бійок,мільйони неприємних слів в мою сторону,та я це пережила...
ЗнайомствоПривіт,я Лія.Нещодавно мені виповнилося 19,у Сан Франциско бо тут починаю навчання в університеті,а переїхала я з маленького містечка Ковело.Батьків я немаю,вже немаю...
Мама покинула нас з татом як мені було три,після того мій тато почав страшенно пити та грати в азартні ігри.Рік тому він помер і я дізналася що тепер маю виплатити всі його борги.Це близько 100 тисяч доларів.Тому я продала наш будинок,гроші які за нього отримала відразу віддала,тому зараз борг становить 50тисяч.
По приїзду я орендувала маленьку квартиру студію ,в не найкращому районі,та все було добре.З роботою було тяжкіше,ніхто не хотів приймати на роботу дівчину з маскою на обличчі,та все ж я знайшла один ресторанчик де мене взяли на стажируввння офіціантом.
Ось тепер розпочинається історія мого "спокійного"життя і навчання в університеті...
ВИ ЧИТАЄТЕ
ДІВЧИНА В МАСЦІ
RomanceЯ вважала що булінг- це найгірше що сталося зі мною... Та в моєму житті почалася найстрашніша гра під назвою " Спробуй вижити"