-12-

152 10 0
                                    

Deva

Gece saat 03:30 üzerimde yarım atletim ve yanımda üzerinde sadece battaniye duran Rojin. Renk renk ojeleri tırnaklarıyla bedenime sarılı kolları.

Aklıma an an geliyordu neler yaptıklarımız.

Onu bedeniyle kendime çekişim..

Dudaklarına sonsuz öpücükler konduruşum..

Aşk ile çıkan ses tonu...

Adımı sayıklayışı...

Rujunun ve saçlarının dağılması...

Teni tenime değiyordu ve o sıcaklığını hissediyordum. Umarın pişman olmazdı. Benim için çok değerli bir geceydi.

Hafif mırıldanıp daha çok sarılıyordu bana.

Dağılan saçları göğsümdeydi.

Kapıyı kitlemiş olmam içimi rahatlatıyordu. Çok susamıştım. Dolaptan su alıp içmek için onu uyandırmadan narince yanından ayrıldım.

Dolabı açıp soğuk bir şişe su alıp açıp içmeye başladım.

"Uyandın mı?"

"Rojin?"

"Bana da bir şişe versene."

":) Al bakalım."

"Oh, çok iyi geldi."

"Afiyet olsun."

"Sana da."

"Uykun hafif sanırım, hemencecik uyanıyorsun."

"Senin yanımda olmaman beni korkutuyor ve hemen uyanıyorum."

Bu sözlerine karşılık dağılmış saçlarını severek düzelttim.

"Yanıma gelsene."

"Geleyim."

Kollarını bana sardı, başını göğsüme sımsıkı yasladı.

"Seni çok seviyorum."

"Ben de seni."

Ellerini boynuma bıraktı. O kadar çok güzeldi ki...

"Sonsuza dek seninle olmak istiyorum."

":)"

"Ciddiyim ben Deva."

"Senden hiç kopmak istemiyorum ben de. Sanki her an benden kaçıp gidecekmişsin gibi çok korkuyorum Rojin. Hayatımda ilk kez bir kızla beraber oldum. O da sensin. Her şeyimiz uyuşuyor. Hem aynı burcuz hem Doğum günleri olarak aramızda 2 gün var. Gerçi hangi takımı tuttuğunu bilmiyorum ama. Çok esprilisin, şakacısın. Bana benziyorsun. Seni kaybetmek istemiyorum."

"O zaman benimle gel."

"Nereye?"

"İzmir'e orada evlenebiliriz de. Sonsuza dek birbirimizin olabiliriz."

"Rojin... Ben hayallerimiz peşinden gidip ses sanatçısı olmak istiyorum. Ve olduktan sonra zaten birbirimizin olabiliriz çok kolay olur hem de."

"Okul okumanı anlıyorum Sevgilim, seni beklerim de ama sana gerekli yardımı maddi manevi yaparım. Sadece benim yanımda ol, benimle ol istiyorum."

Saçlarını sevdikten sonra elimle çenesini kavradım.

Dudaklarına yumuşak bir öpücük kondurdum.

"Benim güzel Sevgilim. Ben kendim başarmak istiyorum. Lütfen bana anlayış göster."

"Peki Deva."

"Üşüyor musun sen?"

"Evet."

"Üzerini örteyim gel."

"Tekrar birlikte olsak daha çabuk ısınırım."

":D"

"Seni seviyorum."

"Ben de seni."

Bedenini sarıp sarmalayıp yatağa uzattım. Büyük bir aşkla öpüşmeye devam ettik.

BAŞ BELASI GXGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin