Deva
Yolda ilerlerken Rojin ile sürekli bakışıp gülüşüyorduk. Rojin çok güzel olmuştu. Ama yola bakmam gerekiyordu yoksa kaza yapardık.
"Teyjeeee daha deymedik mi?"
"Oyy teyzesi kurban az kaldı merak etme."
Lisa ve Efe merak içerisinde olduğu için iki de bir soru sormayı ihmal etmiyordu.
"Aç mısınız?"
"Evettttt."
Dediler üçü birde kollarını kaldırıp. Arabada 2 çocuk değil 3 çocuk varmışta benim haberim yokmuş.
"Dondurma?"
"Oleeyyyyy"
Bu sefer yine üçü birden. Ben kahkahalara boğulurken arabayı dondurma standının yanıma park edip 4 tane dondurma aldım.
2 arkada 2 önde yemeye başladık.
"Çotttt düzelllllll."
"Afiyet olsun paşama."
"Ya bana?"
"Sana da afiyet olsun prensesim."
"Peki ben?"
Rojin bana bakıyordu.
"Saçında bir şey kalmış, dur sileyim."
Bu bahane ile ona yanaştım.
"Sana da afiyet olsun bebeğim."
Bunu söyledikten sonra dudağını öptüm. Dudaklarımda dudaklarındaki hafif soğukluğu hissetmiştim.
Avmye gidip her yeri dolaştık. Bütün güzel şeylere baktık. Rojin ile beraber pastayı da seçtik.
Rojin ile bazı yerlerde el eleydik... Bazı yerlerde ise kol kola."Luna Parka gidelim mi?"
"Eveeeeetttttt"
Dediler bir an ama ben gerilmiştim. Çünkü ya tırtıl ya da çarpışan arabaya binebilirdim.
"Ee gidelim bari."
Beraber arabaya binip luna parkın yolunu tuttuk. Rojin çocuklara şarkı açmış oynuyordu.
Ben de hafiften gülüyordum.
Luna Parkın park yerine arabayı park edip jeton aldım. Beraber girdik parka.
Çocukları dönme dolap, su arabasına, zıpzıpa bindirdik. Daha sonra oyun parkına bıraktık.
Rojin yanıma geldi..
"Gondola binelim mi?"
Ben bir gondola bir Rojin'e bakıyorum...
"Ee, şey."
"Ney?"
"Bilemedim şimdi."
"Ya Deva.. Yoksa sen... Korkuyor musun?"
"Yok canım ne korkması?"
"Sevgilim.. Eğer korkuyorsan elimi tut.."
"Peki."
Gidip jetonu görevliye verdik. Güvenlik kemerlerini bağladıktan sonra gondola bindik.
Ben gözlerimi kapatıp kapatıp açıyorum. El eleyiz Rojin bana bakıp güldü. Başını omzuma yasladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞ BELASI GXG
ChickLit"Hayatımın en güzel anındayım biliyor musun Rojin?" "Bilmukabele Deva."