A więc jak mówiłam właśnie przeprowadziłam do Legnicy, mój nowy dom jest cudny. Wielki ale nie za wielki . Idealny!
Mój pokój też jest mega.
Całe ściany zostały pomalowane na zmianę w szary i miętowy kolor.
Duże białe łóżko stojące przy ścianie na przeciwko białej prostej komody na które stał mój telewizor i ps4 oraz drzwi do łazienki , zaścielone było aktualnie w prostą czarną pościel.
Na równoległej ścianie znajdowało się duże okno pod którym stało proste białe biurko a obok drzwi na balkon.
Na ścianie naprzeciwko znajdowały się drzwi wejściowe oraz wbudowana w ścianę szeroka szafa. I to chyba by było wszystko z ogólnego wyposażenia mojego pokoju.
~dwa dni po przyjeździe do Legnicy~
Właśnie skończyłam pomagać rodzicom wszystko rozpakowywać i od razu poleciałam na górę do pokoju po czym padłam zmęczona na łóżko.
Nie zauważyłam nawet kiedy zasnęłam.
Ze snu wyrwał mnie dźwięk powiadomienia z telefonu.
Popatrzyłam na zegar, 23.41 super.
Prawdopodobnie zasnęłam około 17. Siadłam na łóżku i rozglądnęłam się po pokoju, spać mi się nie chce a z pokoju nie będę wychodzić bo jeszcze kogoś obudzę.
Postanowiłam że pogram sobie w GTA V online bo ściany domu są podobno dźwięko szczelne.
Założyłam bezprzewodowe słuchawki a następnie włączyłam grę.
Ogólnie poznałam trzech mega chłopaków z którymi grałam do 3 w nocy.
Zaprosili mnie nawet na swój server z czego się bardzo cieszyłam bo będziemy mogli powtórzyć przygody z dzisiaj ( Wiem co pomyśleliście zboczuszki 8) )oraz podali teamspeaka na którym gadali gdzie od razu przenieśliśmy naszą rozmowę.
Arek i Kuba ścigali się na motorówkach a ja i Dawid,,Spokojnie'' biegaliśmy po mieście wysadzając przypadkowe auta gdy nagle usłyszałam.
-User join your chanel* - A następnie - No hej mordeczki!- Zamarłam bo znałam ten głos, bardzo dobrze go znałam...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*- To na tsie oznacza że ktoś dołączył do rozmowy
Z góry sory że pierwszy rozdział wrzucam 11 dni po prologu xd ale teraz rozdziały będą częściej, słowo skauta. A tak wgl pewnie zgadujecie kim jest ten tajemniczy ,,ktoś'' 8)