Rozdział 6

556 41 20
                                    

~Perspektywa Jaśka~ 

(Czasem znajdą się tu perspektywy różnych osób, czasem będą jednorazowe a czasem będą się powtarzać , zależy od potrzeb rozdziału)

Siedziałem na ławce obok miejsca w którym miałem się spotkać z Zuzą. 

Z jednej strony jestem na nią zły że przez ten cały czas nie powiedziała mi że mieszka w Legnicy a z drugie jest mi trochę przykro że bała się ze mną spotkać.

Rozglądałem się poparzony jednak pomimo godziny 17.12 nigdzie jej nie było.

Może uznała że nie przyjdzie? Nie , ona taka nie jest. Napiszę do niej.

Wyjąłem z kieszeni telefon i wystukałem do niej smsa 

Do Zuza : Hej , gdzie jesteś?

Odczekałem chwilę i dostałem odpowiedź 

Od Zuza : No koło fontanny ale nie wiem gdzie jesteś.

Momentalnie zacząłem się wiercić i za nią rozglądać, wtedy zobaczyłem (chyba) ją. Stała do mnie tyłem ale widziałem jak wpartuje się w ekran telefonu.

Do Zuza : Widzę cię tępa pało :D

Dziewczyna zaczęła się rozglądać robiąc z ręki ,,daszek'' nad oczyma ponieważ wyraźnie raziło ją słońce (mnie z resztą też bo nawet nie mogłem się jej przyjrzeć) gdy nagle jej wzrok wylądował na mnie. Stanęła jak wryta do momentu kiedy wstałem z ławki i szeroko się uśmiechnąłem , wtedy ruszyła w moją stronę biegiem a ja zrobiłem to samo tylko że szybkim krokiem.

Kiedy była już wystarczająco blisko mnie , wręcz rzuciła mi się na szyję co oczywiście odwzajemniłem.

-Przepraszam  - powiedziała cicho dziewczyna kiedy staliśmy w uścisku.

-Nic się nie stało- roześmiałem się kiedy dziewczyna stanęła naprzeciwko mnie.

Wow , serio była śliczna, pff śliczna? PIĘKNA, KUREWSKO PIĘKNA . A zwłaszcza z tym swoim uśmiechem. 

Staliśmy tak chwilę po czym znowu mocno ją przytuliłem, tym razem staliśmy w uścisku dłużej niż wcześniej niestety coś musiało popsuć tą chwilę.

-JASIU!?!?!?- Usłyszałem głośny krzyk a następnie niemiłosierne piski.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ja serio mam dzisiaj jakąś wenę xD 3 rozdział pod rząd! A jeszcze tyle planów że głowa boli! A może wy macie jakieś idea'e na następne rozdziały? Jeśli tak to piszcie , chętnie dodam nowe pomysły :D

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 19, 2015 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

JDabrowsky just friends?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz