Rozdział 2

413 27 1
                                    

Siedziałam chwilę zapatrzona w ekran gry. Nie spałam tyle że chyba mam halucynacje. Nie, nie to niemożliwe.

-Ej a co to za laska?- chyba jednak to nie halucynacje...

-To Zuza , ej Zuza, Zuuuza , halo jesteś? Chyba mikrofon masz wyciszony. Nie słyszymy cię. Ej , halo. - Dawid zaczął biegać wokół mojej postaci (W gta oczywiście xD ). Po chwili się ogarnęłam i od razu odpowiedziałam.

-Yyyy, sorki ale na chwilę musiałam iść.

-Spoko, tak więc Jasiek to Zuza, Zuza to Jasiek. No, wszyscy się znacie to teraz Jasiek dawaj do nas , szybko bo bomby przylepne się kończą a Tira chcemy wysadzić.- Dawid gadał jak najęty a ja tylko siedziałam i próbowałam ogarnąć co się stało. Od zawsze chciałam poznać JDabrowskiego ale nie w takich okolicznościach! Kurde bolek , w sumie lepsze to niż nic.

-Ej a ona zawsze siedzi tak cicho?- Głos Jaśka wyrwał mnie z zamyśleń.

-Nie , teraz ją chyba coś ugryzło- zaśmiał się Kuba.

-Eee sory , po prostu coś mi laguje- skłamałam.

-Spoko, to co gramy?- Jaś zaproponował.

Graliśmy jeszcze z 2 godziny po czym Arek i Dawid poszli a następnie Kubie mama router wypięła(historia z życia wzięta xd) i zostałam z Jasiem . Co prawda trochę już się rozluźniłam i zachowywałam się jak wcześniej ale lekki stresik był.

-Tak w ogóle ile masz lat?- Jasiek znowu wyrwał mnie z zamyśleń.

-Spokojnie 15 jest , nie musisz się prokuratorem martwić. - powiedziałam po czym obydwoje wybuchnęliśmy śmiechem.

Graliśmy jeszcze chwilę po czym powiedziałam

-Jeju , ale mi się spać chce, nie obrazisz się?

-Nie no co ty , to pa...

-Nie! -przerwałam mu- mów coś.

-Co?-Odpowiedział zdziwiony.

-Wiem to głupie ale...Chcę zasnąć przy twoim głosie...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Słowo skauta to słowo skauta, rozdział obiecany jest :) Po za tym dzięki za 6 votes! :D Kolejny rozdział może pojawić się nawet dzisiaj więc trzymajcie się na baczności! ;p Po za tym pozdro dla Łukasza z tsa któremu mama się routerem ,,bawiła'' xD

JDabrowsky just friends?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz