Tamam, size her şeyi anlatacağım...
Ne yani şimdi sen bir büyücü müsün? Bunu nasıl bize anlatmazsın!
Anlatsam ne olacaktı ki! Benden korkmanızı ya da dışlamanızı göze almak istemedim. Ayrıca daha Hale bile bilmiyor.
Ona söylemelisin Tunnç.
Biliyorum. Ama ben söyleyene kadar kimse bahsetmesin. Mine! Neden ağlıyorsun?
Ş...Şey, benim de size söylemediğim çok büyük bir sırrım var. Ben...
Dur kızım sonra anlatırsın! Haberleri gördünüz mü?
Yok görmedik, ne olmuş?
Tren yolda giderken bir adama çarpmış ama adam ölmemiş, sonra da tren şoförüne saldırıp onu öldürmüş. Polis adamı arıyormuş ama şehre girmiş bile.
Kaçmış mı?
Tabi kaçmış oğlum, olduğu yerde bekleyip yakalansa mıymış?
Doğru, o zaman hadi oraya gidip bakalım.
Kanka az beynini kullan ya. Daha demin top peşinde gidip kaybolmadık mı? Korku filmlerindeki adamlar gibi davranmayın!
Haklı, hadi otobüse binelim birazdan kalkar. Bu arada Mine, ne söyleyecektin?
Yok ya hiçbir şey sadece şaşırdım.
"Yemezler" Emin misin?
Hı hı. Eminim...
Off Hale, çok yorgunum. "O kadar koşacağını düşünmemiştim. Ayrıca misafirimiz var." Kim? "Yolda tanıştığım bir abi." Hale sen delirdin mi? Yolda gördüğün her adamı eve mi alacaksın?" "Tabii ki de hayır ama gel onunla tanış."
AAAA...AAA Bırak ablamı seni ucuz köpek. "Söyle Tunç söylee!" Adımı nereden biliyorsun? Üstelik ne söyleyeyim seni pislik. "Ona açıkla, öğrensin seni ve cadı arkadaşını." Neden bahsettiğini anladım zaten, sadece salağa yatıyorum." Bırak ablamı. "Hadi Tunç vur bana da nasıl bir canavar olduğunu görsün." "Nasıl bir manyak birkaç hafta içinde bana düşman olur ki ?" Peki anlatacağım. Bak Hale... Yakaladım. "Şimdi bittin!" İyi ki refleksim var.
T...Tunç, gözlerin niye sarı?
Hale açıklayabilirim ama önce şu adamı bağlayalım... İşte böyle. "Tunç, niye anlatmadın?" Yapamadım ama artık gizlemek yok. Şimdi soruma cevap ver aşağılık adam, cadı olarak bahsettiğin kimdi? "Bilmiyorsun." Bilsem sorar mıyım? "Mine, o kız bir cadı!" Nee? Ne oluyor! Uyan, uyan! "Polisler ve ambulans gelip bu yabancıyı aldı, ablamla bunu hiç konuşmadık."
Ah be Tunç, niye aramadın?
Düşünemedim Mine ama seninle ilgili bana söylediği bir şey var. Sen cadı mısın?..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şey Senin Yüzünden
FantasíaBu fantastik gerilim kitabı sizi bazen mutlu bazen mutsuz hissettirebilir ama karakterimiz Tunç için işler her zaman yolunda gitmez. Karşılaştığı bazı doğa üstü olaylar sayesinde özel güçleri olan Tunç ablası ve arkadaşlarıyla birlikte tüm bunların...