Çingene
Günaydın fikrimin ince gülü
Kalbimin şen bülbülü
O günki gördüm seni
Yaktın ah yaktın beniAltay'ım
Günaydın
Ama sen her defasında böyle
şarkıyla mı giriş yapacaksın?Çingene
Yaa daha devamını yazamamıştım
Böldün :(
Ve nesi var gayet güzel girişAltay'ım
Özür dilerim.
Devam et sen.Çingene
Ateşli dudakların
Gamzeli yanakların
O günki gördüm seni
Yaktın ah yaktın beniAltay'ım
Gamzem mi var benim?Çingene
Takıldığın detaylar o kadar güzel ki
Senin kadar değil ama bayağı güzeller yani
Tam gamze denemez galiba ama gülünce çizgi şeklinde yarıklar oluşuyor yanaklarında
Altay okuduğu mesajla ellerini yanaklarına götürürken Kerem de onu izliyordu. Altay ile yan yanayken diğer hattından yazma cesaretinin nereden geldiğini o da bilmiyordu. Hayalet ekrana da bu kadar güvenilmez ki yürek mi yedim diye düşündü.
Altay hâlâ yanaklarıyla uğraşırken Kerem dayanamayıp gülerek sormuştu. "Altay ne yapıyorsun iki saattir? Nusret gibi ırzına geçtin yanaklarının."
Altay gür bir kahkahayla Kerem'e gülerken gözlüğünü düzeltmişti. "Gamzem var mı anlamaya çalışıyordum."
Kerem sırıtmaya başladığında "Ne oldu bir anda? Vahiy mi indi?" demiş ve Altay tekrar kahkaha atmıştı. "He vahiy indi Kerem." Cümlesinin ardındansa yüzünü asmıştı hemen.
"Tamam, tamam. Dön bir bana bakayım var mı yok mu." Altay talimat üstüne gülümseyerek dönüp Kerem'e yaklaşmıştı. "İyice bak bakayım."
Kerem yaklaşacağını hiç plana katmazken burnunun dibindeki gülümseme ile kalbinin atış kaçırdığını hissetti.
Parmağını yanağındaki uzun yarığın üstüne koyarken konuştu. "Bak burada bir çukur var." Ardından çukuru parmağıyla sonuna kadar kaydırarak takip etti. "Burada bitiyor. Sen farkında değil miydin?"
Altay kendi elini de Kerem'in elinin üstüne bırakıp gamzesine dokunmaya çalışırken "Boşluğuma geldi galiba. Anlayamadım birden."
"Sınıf birincimize bak. Hoşlandığın kız mı iltifat etti de beynin çalışmayı bıraktı?" Kerem saçmaladığının farkındaydı ama konu değişmediği sürece Altay uzaklaşmayacaktı ve mesafe haricinde birlikte olan elleri de Kerem'e hiç yardımcı olmuyordu.
Altay arkasına yaslanırken çok rahat bir şekilde "Hoşlandığım birisi yok ki iltifat etsin." demişti. Kerem buna sevinmeye karar verdi hâlâ şansının olduğu anlamına geliyordu.
"Bütün okul peşinden koşuyor. Yeme beni Altay."
"Bütün okul koşuyor olabilir ama gönlümde birisi yok." Altay çok olağan bir şekilde omuz silkmişti cümlesi ile birlikte. Kerem telefonunu tekrar eline alırken "Peki, öyle olsun." diyerek sohbeti bitirmişti.
Çingene
Niye görüldü yedim :(Altay'ım
Sen öyle yazınca
istemsizce kontrol ettim yanaklarımı.Çingene
Ya of xagçngacöjgsxljgs
Niye bu kadar tatlısınAltay'ım
Huyum kurusun tatlıyım biraz.
Sürekli duyuyorum bunu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çingenem ¦ AlKer
Fanfiction9. sınıftan beri sıra arkadaşına aşık olan Kerem son sınıfta harekete geçmeye karar verir.