chapter 4 ⚠️

455 16 3
                                    

Selain daripada seorang fakboy dan seorang yang suka berfoya-foya, gemini menyimpan satu lagi rahsia dimana dia memiliki 'secret girlfriend' yang tidak diketahui oleh media,dunia, fourth,p'nanon bahkan agensi nya sendiri . 'secret girlfriend' itu bernama stacy, kim stacy seorang gadis popular di universiti gemini berasal dari korea. Awal kisah 'percintaan' mereka ini bermula dimana stacy maluahkan perasaannya kepada gemini. Katanya dia sudah lama memerhatikan gemini dan menginginkan nya hanya untuk dirinya sahaja. Sebenarnya gemini tidak pernah tertarik kepada stacy dia hanya menerimanya kerana berasa bosan. Bahkan dia tidak pernah sesekali pun menyentuh stacy.

⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️

Suatu hari...

Gemini sedah bersama-sama kawan-kawan nya di 'tempat biasa' mereka. Tiba-tib.. "eugh..." Gemini mendengar suara keluhan. Kerana suara yang samgat fimiliar gemini memutuskan untuk menjenguk nya dia menyuruh kawan-kawan untuk masuk ke club itu dahulu sedangkan dia pergi memeriksa dari mana asal suara keluah itu.

Terlihat sepasang kekasih sedang berciuman dibelakang club itu dan gadis yang dicium itu adalah Stacy yang berpakaian seksi. Akibat perasaan shock dan juga amarah yang tinggi gemin terus belari kearah mereka lalu melayangkan satu tumbukan yang kuat kepada lelaki itu.

"Gemi?! You dah kenapa!" Tanya Stacy shock. Sementara itu lelaki yang ditumbuk gemini itu terus melarikan diri. "Kenapa? Kenapa apa? You sedar tak you tengah buat apa ni?!" Bentak gemini "ye i sedar i tengah buat apa sekarang ni. Dan i jadi macam ni sebab you! You tak pernah nak spare time untuk i. All you do is work work and work! You tak pernah nak layan i you tak pernah sekali pun cuba nak sentuh i! You jangan ingat i tak tau ye yang selama ni you main belakang i. Selama ni you cakap yang you busy jangan ingat i tak tau yang you sebenarnya sibuk layan perempuan lain!" Gemini terdiam "you juga jangan ingat i tak tau yang you selalu datang sini cari perempuan untuk puaskan nafsu you. Dasar jantan tak guna!" Kata Stacy lalu menampar pipi gemini dengan kuat. Segala yang dikatakan oleh Stacy menusuk gemini seperti pisau yang tajam. "KAU-!" Gemini ingin menyerang Stacy tetapi dihalang oleh mark yang melihat kejadian itu. "Gem sudah!"

⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️

Fourth berulang alik dengan keadaan gelisah sambil sesekali melihat handphone nya. Dia berasa risau kerena gemini yang belum pulang lagi. Fourth berkata bahawa dia akan pulang sebelum jam 10 malam. tetapi jam sudah menunjukkan pukul 12 malam dan tiada tanda tanda kehadiran gemini. Tiba-tiba terdengar bunyi ketukan di luar bilik fourth. Fourth membuka pintu itu dan terlihat gemini dengan keadaan yang mabuk. "Gem? Kenapa ni?" Gemini tidak mengendahkan soalan fourth dan terus mencium bibir merah milik fourth di dengan rakus. Fourth yang terkejut mencuba untuk untuk melawan. Tetapi tidak mampu kerana perbezaan saiz badan gemini yang lebih besar. Gemini yang terlalu agresif dan juga bau alkohol yang terlalu kuat membuatkan fourth susah untuk bernafas. Dia menepuk-nepuk dada bidang milik gemini. Gemini yang memahami signal itu melepaskan fourth dan membiarkan dia bernafas. Fourth menarik nafas dengan sangat rakus seperti tidak menghirup udara segar selama seminggu. Sementara itu gemini mencium pipinya,dahi dan pipi sebelum bibirnya bergerak ke telinga dan lehernya.

Wangian fourth yang wangi membuat kan gemini tidak mahu berhenti.

Dia menolak fourth sehingga dirinya melanggar dinding. "Ka-kau nak buat apa" tanya fourth takut.

Gemini tidak menjawab soalan itu. Dia mengunci pintu bilik lalu membaringkan fourth Di atas katil.

Dia merangkak perlahan keatas fourth lalu mengusap lembut anak' rambut fourth.

Gemini menatap fourth lama sebelum menariknya kedalam sebuah ciuman Yang Dalam

Dia Kian beralih ke tengkuk milik fourth merasa rimas dengan pakaian milik fourth dia mengokyakkan kemeja putih Yang dipakainya

"Gem.. jangan" rayu fourth. Tetapi Gemini tidak mengendahkannya. Bibirnya Yang tadi Di leher kini bergerak ke dada Dan akhirnya Di perut. Dia mencium perut fourth lama sebelum menjilatnya

"Eungh.." desah fourth.

Jari Gemini kemudian bermain- main diatas perut mulus milik fourth "disini akan terletaknya anak' Kita.." katanya dengan suara Yang Berat "what the hell are you talking about gem." Alih-alih menjawab dia kemudian bangun Dari posisinya Yang tadi menindih fourth. Dia melepas t-shirt nya lalu kembali menindih fourth.

Dia menyambung aksinya tadi Dari meremas,memilin hinggalah menggigit dada milik fourth.

-skip-


you? (Geminifourth)Where stories live. Discover now