Pintu dibuka .
Gemini masuk ke Dalam apartment nya dengan wajah Yang tegang. Dia sedikit menghempas pintu itu. Tidak tau kenapa dari tengah Hari tadi otaknya terasa serabut. Dia kemudian menghempas dirinya ke atas sofa.Dia termenung melihat syiling.
'takkan lah..' dia menggeleng kepala menepis pikiran itu. Tidak mungkin dia menyukai fourth. Atau ya ...
"Argh! Mana mungkin"
Tidak selesa Baring dia kemudian bangun Dan duduk menyandar Di sofa.
Dia mengeluarkan handphone milik nya Dan kemudian membuka twitter. Dia melihat kembali posting mark tadi.
"Banyak juga Yang reply"
Dia kemudian membuka reply section
"Haih!" Dia mengeluh. Mencapakkan handphonenya kesebarang tempat.
Dia kembali berbaring.
Sudah lah baca satu-satu replies ni buat dia Makin serabut.Dia kemudian mencapai semula handphonenya tadi.
Jam 21:32 pm
"Mana pulak budak Tu pergi?"
Dia bangun lagi dari barangnya.
Handphonenya berdering .'mark.kpp update new post'
"Apa benda lagi mamat ni"
Mau tidak mau dia menekan notifikasi tersebut.Dahinya berkerut.
Tangannya menggenggap benda pipih itu dengan kuat.'dinner date?'
"Kenapa pulak Aku nak kisah!" Dia kemudian memutuskan untuk bermain game sahaja.
Saaf berganti minit, minit berganti jam. Fourth tidak berkujung pulang. Gemini berkali-kali melihat ke arah pintu masuk.
Kriukkk
Perutnya berbunyi.
"Aduu lapar la Sia" dia bangun Dan terus menuju ke dapur. Dia membuka satu satu cabinet tetapi tiada apa-apa.
Kosong"Rumah ni memang takde makanan ke apa?" Dia mengacak acak rambutnya frustasi.
Biasanya fourth akan memasakkan dirinya makan Malam. Dan biasanya dia akan menolak dengan memberi pelbagai alasan. Kenapa pulak lah harini dia merasa malas sangat untuk mencari makanan diluar.
YOU ARE READING
you? (Geminifourth)
RomanceGemini norawit seorang actor yang terkenal tetapi sayangnya dia adalah seorang Playboy dan fakboy yang menginginkan setiap wanita yang dijumpainya. Bermula dari anak datuk, pick me sehinggalah makcik makcik. katanya "takpa janji wanita.." sehinggala...