chapter 5

361 14 1
                                    

Pagi menjelang sean terbangun kerana sinar matahari yang menerangi bilik itu. Dia terbangun di dalam bilik fourth. Gemini mencari fourth yang tiada di sebelah nya . Gemini mencarinya sehingga keluar bilik lalu menjumpai fourth yang sedang tidur di atas sofa. Badannya penuu dengan lebam-lebam dari kejadian semalam. Gemini mendekati fourth lalu melihat fourth dengan lekat.
'comel jugak dia ni'
batin gemini lalu tersenyum. Seketika dia teringat kejadian malam tadi. "Argh! Ko memang betul-betul dah gila gemm! Dia tu dah la lelaki" rengusnya

"Gem..." Gemini terkejut kerana fourth yang tiba-tiba sedar dari tidur.
"y-ye?" Gemini menjawab dengan gemuruh dia takut jika fourth mendengar apa yang dikatakan nya tadi. Fourth pasti ingat yang gemini tidak mengingati kejadiam semalam kerana dirinya mabuk. Padahal gemini tidak sepenuhnya mabuk hanya terbawa emosi marah nya terhadap stacy.
"Kau dah makan?" Gemini terkejut kerana fourth belagak seperti tiada apa yang terjadi
"b-belum" balas gemini masih tergagap-gagap.
"Kalau macam tu aku pergi masak dulu ya kau pergilah mandi dulu." Katanya sambil memberikan senyuman miris lalu pergi ke dapur.

Melihat senyuman miris itu membuatkan hati Gemini berkecai. Pasti perlakuannya membustkan pearth trauma. Ye la siapa je tak trauma selepas dirogol oleh lelaki.

🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍

Setelah beberapa hari setelah kejadian malam itu, Gemini mencuba untuk menghindarkan diri dari fourth. Fourth berasa sedikit terasa akan kelakuan gemini tersebut. P'nanon juga menyedari akan ketegangan antara fourth dan Gemini.

Pada suatu hari p'nanon berhadapan dengan gemini. "Gem, kenapa kau asyik elak fourth je? Korang gaduh teruk ke?" Nanon rasa sangat pelik, mana tidaknya, bukankah selalunya fourth akan ada dimana gemini berada, atau fourth akan call gemini dan membuatnya risih.

"Eer.... Takde pape!" Namun, mana mungkin nanon akan menerima jawapan seperti itu. "Takde pape? Takde pape bila kau asyik asal jumpa fourth je elak, jumpa je ko elak. Dah kenapa?

Sean berasa ragu kerana dia taju nanon adalah seorang abang yang sangat baik, dia juga tidak dapat menyangkal fakta tersebut. Pasti p'mark akan sangat marah padanya, tapi itu lebih baik dan tidak membuatnya semakin bersalah. Apalagi, bila gemini melihat fourth yang terkial-kial mahu membuat kerja selepas 'senaman ekstrim' mereka yang secara 'tidak sengaja' dilakukan.

"Phi, kalau aku cakap ni aku harap kau marah, tumbuk atau belasahlah aku" nanon berasa makin janggal mendengar itu. "Sebenarnya begini." Gemini menceritakan segalanya

"BANG!" Nanon menghentak meja di bawah telapak tangan nya dan memandang gemini dengan tatapan penuh amarah

"Kau...kau cakap apa? INI BUKAN MAIN-MAIN! JANGAJ BERGURAU DENGAN AKU! TAK KELAKAR!" Gemimi hanya boleh menunduk. Nanon meraup wajahnya cuab untuk menenangkan diri 'fourth.. apa dah jadi dengan kau ni? Macam mana kau boleh serahkan badan kau kat dia? Bukan ke kau dah cakap ngam aku yamg kau boleh jaga diri?' nanon mengeluh berat.

"Baiklah. Takpe aku maafkan kau memandangkan kau tak sengaja. Tapi! Sekali lagi kau buat dengan adik aku secara paksa lagi, kau akan jumpa tuhan kau right away! Kau paham?!" Selepas gemini mengangguk, nanon pergi.

"Kenapa...? Kenapa phi maafkan aku?"

🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍

By the way chapter ni saya dibantu oleh ShinYa-sama ye nak tau sape tu rajin rajin search la ye.

Credits: ShinYa-sama

you? (Geminifourth)Where stories live. Discover now