chapter 6

274 15 2
                                    

"hah!.. hah!... hah!.." Dia berlari dengan laju tanpa menghiraukan keadaan sekeliling. Fourth melirik jam tangan berjenama casio-nya. Dia Susah terlambat 10 minit untuk bertemu abangnya nanon. Dan Tiba-tiba...

Buk!

Dia terlanggar seseorang Yang membuatkan dirinya jatuh kebelakang dan segala document Yang dipegangnya jatuh berselerakan.

"Ah sorry saya in rush!" Katanya tanpa melihat wajah orang dihadapannya. Dia sibuk mengutip document - document Yang berselerakan.

Orang itu memandang fourth dengan penuh tanda Tanya.

"You ni... Adik nanon Kan?"

Mendengar Nama abangnya disebut dia segera memandang orang dihadapannya.

"Yes? How did you know?"

Fourth memandangnya hairan.

"I'm mark. Kawan and client abang you" mark menghulurkan tangan untuk bersalaman.

 Kawan and client abang you" mark menghulurkan tangan untuk bersalaman

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Fourth dengan teragak agak ingin menyambut huluran itu.

" Saya fourth "
"Fourth? Sedap Nama " Balas mark sedikit memberikan flirty smile kepada Fourth. Melihat senyuman itu fourth cepat cepat menarik tangannya kembali.

"Ah maaf I dah lambat. I need to go"
" Let me guess. You nak pergi jumpa abang you ke?"

Fourth mengangguk.

"Oh? I pun nak jumpa abang you juga sebenarnya. Should we go together?"
Mark mempelawa.

Lambat-lambat fourth mengangguk. Mark tersenyum puas mendapat jawapan itu. Mereka beriringan berjalan memasuki bangunan company.

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Sesampainya didepan pintu bilik kerja nanon, fourth mangetuk pintu.
Tiada jawapan.
"Eh tak Ada orang ke?" Mark menyoal.
Fourth hanya berjengkat bahu.
Mark kemudiannya Cuba mengintai Di celah-celah kaca dipintu.
"Tak Ada orang lah"
"Eh macam mana ni"
Fourth sudah Mula panic. Semalam abangnya kata document Yang dipegangnya itu perlu dihantar dibiliknya sebelum jam 12:00pm tetapi sekarang sudah 11:55 am.

"Cuba you try bukak pintu Tu"
Fourth memulas tombol pintu tetapi pintunya berkunci.
"Kunci"
Aduhh mana pulak p'nanon nii!
Fourth menjerit didalam hati.
"Jap I try call nanon"
Mark terus mengeluarkan handphone Dan mendail nombor nanon.

'sorry, the person you try to reach out is not active. Please try again later'

"Aish tak Jawab la pulak.."

Ting!

Handphone milk fourth berbunyi. Fourth segera memeriksa handphonenya.

"P'nanon!"

P'nanon

'we sorry fourth. Phi lupa nak bagi tau. Phi tengah keluar dengan p'ohm ni. Fourth letak je document Tu atas meja phi. Nanti phi tengok.'

you? (Geminifourth)Where stories live. Discover now