Tanıtım 💫

470 13 9
                                    

Herkese merhaba
Okurken ilk yazım olduğunu bilerek okumanızı istedim.
İlk tanıtım atmak istedim. Başlama tarihinizi buraya bırakarak da okuya bilirsiniz :)

LEYADAN

Ben doğayı, hayvanları çok severdim. Abim ve ikizim vardı. Abim - Berat
İkizim - Emine
Ben daha küçükken babamın işinden dolayı Azerbaycana geldik. Burda yaşıyoruz artık. Annemlerle kaldığımız ev üniversitemize uzak olduğu için, abim, ikizim ve ben üniversitemize daha yakın eve taşındık. Evimiz biraz küçük olsa da, tatlıydı.
Evet üniversiteye geçmiştik. Ben ve ikizim aynı universiteyi, farklı fakültelerle kazanmıştık. Hep annem gibi öğretmen olmak istedim. Çocuklarla konuşmayı, anlaşmayı çok severdim. Şimdi de öğretmenliği okuyordum. İkizim mimarlığı, abim pilotluğu okuyordu. Abimin son senesiydi.
Çok tatlı yengemiz de vardı. İsmi Aysimaydı. Psikolok olucaktı. Üniversitede tanışmıştılar ama farklı fakültelerdeydiler.

EMİNEDEN

Eveet ben de Emine. Leyayla dış görünüş olarak çok fazla benzemesek de ikizdik. Leyanın gözleri yeşil, saçları kahverengi ve dalgalıydı. Sarışındı. Ben esmerdim. Gözlerim kahverengiydi. Saçlarım düzdü. Saçım koyu kahverengi, siyah gibiydi ama saçımın bazı yerleri küçüklükten açık kahverengiydi.
Leyayla en çok fiziğimiz, mimiklerimiz, yüzumüz ve sevdiğimiz şeyler benziyordu.
Neyse mimarlık okuyorum ve hayatımdan memnunum.

ÇAĞANDAN

Ben dışarıdan hep soğukkanlı gözükürdüm. Yani herkes öyle söylerdi.
Eskiden öyle değildim. Çocukken bi arkadaşımı kaybettikten sonra böyle oldum. Ölmedi. Belki de öldü, bilmiyorum. Ama yıllar geçse bile ondan hiç haber alamadım.
Ablam var. Çoğu kişi bizi abi kardeş sanıyordu ama o benden 1 yaş büyüktü.
Mimar olucaktım. Okuyordum daha.
9.sınıfa kadar Türkiyede okudum. Sonra Azerbaycana geldik. Okul evrak işleri yüzünden 1 yıl geç kaldım. Yani 1 yıl ortada bırakıp, diğer yıl 10.sınıfa başlamıştım. Aynı zamanda ablamda da 1 yıl aksama vardı. Bu kadar yeterli bence.

Tanıtım bu kadardı. Oy verip, yorum yapmayı unutmayın

Instagram dizi hesabım
– leyca_0807

–Berat nasıl biri sizce?
Sizce Leya ve Eminenin çok fazla benzememesinin bi nedeni var mı?
–Çağanın küçükken yaşadığı olay ne?
–Çağanın bahsettiği arkadaşı kim, nerde?

ONDAN HABERSİZ|LÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin