EMİNEDEN
Düğündeydik ama gariplik vardı burda. Sanki herkes bu tarafa bakıyordu. Her taraf bulanıktı. Tam görmüyordum. Etrafa göz gezdirdiğimde davetlilerle birlikte değildim. Karşımda gelin-damat masası ve 4 sandalye vardı. Galiba çift düğün yapılıyordu. Ama benim burda ne işim vardı. Davetlilerin arasında olmam gerekmiyor muydu? Kimin düğünü olduğunu bilmiyordum ki. Sahi ben buraya nasıl gelmiştim? Gelin ve damadı da etrafda görmemiştim.
Aklıma gelen şeyle üzerime baktım. Hayır ya ben evleniyor olamazdım. Kimle evleniyordum ben? Sol tarafıma baktığımda evlendiğim kişiyi gördüm. Yakışıklıydı ama tanımıyordum. Sağ tarafıma baktığımda da ayrı şok oldum. Leyayla bizim sınıfdaki ..... vardı. Nasıl ya onlar evleniyor muydu ve bana da söylememiştiler. Biri arkadaşım, biri ikizim.
Ben neye şaşırıyorsam artık? Kendi evlendiğim kişiyi bile şimdi görüyorum.E-"Zorla mı evleniyoruz? Annem ve babam yapmazdılar ki bize. Tehtit falan mı ettiler annemleri de?" diye Leyaya sordum
L-"Hayır. Biz anneme demiştik ya. Ben .....ı, sen de ....i seviyorsun diye. Neden sordun ki"
Nasıl ya ben ne zaman sevdim. Ben hiçkimseyi sevmiyordum ki. Leya da bana sevdiğini hiç söylememişti. Yanımdaki çocuğun ismi de ....miş
E-"İsmi .... miş"
L-"Şaka mı yapıyorsun. Noldu sana bir anda"
E-"Asıl size ne oldu! Bunlar ne zaman oldu? Ben tanımıyorum bu çocuğu. Senin evlendiğin kişi de, benim kurstan arkadaşım. Siz bir-birinizi tanımıyorsunuz bile. Ben en son mimarlık okuduğumu hatırlıyorum."
L-"Ee? Sonrası? Bi sürü şey oldu"
E-"Mesela?"
L-"Kız istemeyi, gelinlik seçmemizi hatırlamıyor musun?"
E-"Buraya nasıl, ne zaman geldiğimi bile hatırlamıyorum. Herşeyi çok bulanık hatırlıyorum, gibi."
Endişe mi, korku mu bilmiyorum ama garipti.
L-"Emine. Hadi"
İlk bölüm💫 Heyecanlı yerinde kesmek için kısa oldu. Diğer bölümler daha uzun olucak.
Instagram dizi hesabım
– leyca_0807-Emineye ne oldu, hafızasını mı kaybetti?
-Emine bu durumdan nasıl kurtulucak?
-İkizlerin evlendikleri kişiler gerçekte kim?
-Leya Emineyi neden ve nereye çağırıyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONDAN HABERSİZ|LÇ
Dla nastolatkówEskiden bir birlerini tanıyıp, sonra bir birlerinden uzaklaşan 2 çocuğun ya da gencin mi demeliyim. İşte bu onların hikayesi :) Tekrar karşılaştıklarında bir-birlerini tanıyıcaklar mı? Leya ve Çağan arkadaşlıktan düşmanlığa mı, aşka mı doğru yol a...