Tossa alussa on teille aina eri biisejä mitkä ehkä sopii näihin lukuihin ja mun mielestä hyvii biisei:)
<Joel Hokka>
Istun koulunkäytävällä. Joo onpa ihmeellinen juttu, kun teen sitä aina, kun oon yksin ja masentaa. Istun toinen jalka suorana, toinen jalka koukussa pitäen siitä kiinni ja jalkapohja maassa, toivon, että tajusitte mun selityksistä jotain:D Joo tää on mun lempiasento ja istun näin legit aina.
Olen aina yksin, niinkuin olen nytkin. Mä en oo ikinä omistanut yhtään ystävää koskaan ja en olekaan mikään sosialiisin henkilö. En todellakaan. Mä oon sekasin päästäni koko ajan enkä osaa puhua oikeastaan kellekkään. Oon mä kyllä puhuu lääkärille puhuu ihan helvetisti, koska #vainadhdjamasennusjutut😍. Se on kyllä aina yhtä hirveetä, mutta onneksi ei sielä enää tarvitse kyllä käydä, koska en ole nyt pitkään aikaan sanonut mitään äidilleni mistään. Hänhän minut sinne pakotti. Joo en enää jaksa puhua tästä yhtään.
"Siis tänää tänne tulee kuulemma joku vitun Joonas Porko tähän kouluun. Se on sellanen helvetin hintti paskiainen. Se on mun frendin pikku veljen frendi ja oon nähny sen pari kertaa. Siis vittu se on oikeest sellanen kunnon hinttari homo emo niinkuin toi Hokkakin tuol nurkassa" Koulun suosituin poika, Roni kailottaa ja nauraa. Hän on pahin hakkaajani ja luulee olevansa koulun pahin jätkä. Olen tottunut Roopen ainaiseen haukkumiseen.
Pian tuon jälkeen tunti alkaa ja menen luokkaani. Meillä on seuraavaksi matikkaa. Paskinta ainetta ikinä vittujenperkele. Menen istumaan luokan perälle ja tottakai nurkkaan. Huomaan, että ovesta astuu uusi tyyppi ketä en ikinä ennen ole tavannut. Onkohan tämä se Joonas, jota Roni haukkui? Ehkä? Miksi hän tuota haukkui? Hän näyttää oikeest tosi hyvälle. Joonaksella? Oli tummaa kajaalia silmien alla ja musta Metallican bändi paita ja mustat revityt pillifarkut. Oikeesti helvetti hän näyttää hyvälle. Huomaan hänen katsovan minua, vissiin huomasi tuijotukseni. Voi PERSE. Hän hymyilee minulle ujosti ehkä vähän kiusaantuneen näköisenä. Aika söpöä. Hymyilen takaisin ujosti. Huomaan, että opettaja kuiskaa Joonakselle jotain. Uskon, että esittelee itsensä nyt. Joonas nyökkää. Hän jää seisomaan luokan eteen.
"Hyvää huomenta oppilaat. Tänään meidän lukioon on tullut uusi oppilas. Haluisitko esitellä itsesi?" Opettaja
kysyy ja poika vieressään nyökkää. "Öö moi mä oon Joonas Porko ja muutin epipuolelta Oulua tänne" Joonas kertoo ujosti hymyillen. Aika söpöä.
"Kiitos Joonas. Menisitkö vaikka Joelin viereen istumaan? Tuonne perälle nurkkaan." Opettaja ehdottaa hymyillen. Okei mitä helvettiä. Joonas nyökkää ja tulee viereeni."Moi" Tervehdin hymyillen. "Moikka" Joonas moikkaa takaisin hennosti hymyillen. Käännän pääni poispäin ja suuntaan pääni kirjaan. Tunnen vielä tuon tuijotuksen itsessäni. En ole huomaavinani pojan katsetta.
Suloista
~~~~~~~~~~
Sanoja 390Moi ihmeiset! Tässä on mun eka osa ja eka kirja. Toivottavasti piditte<3 En tiiä kuinka aktiivisesti kirjotan, mutta yritän mahdollisimman usein:)
<3Heihei<3
YOU ARE READING
Young but hurting
FanfictionTämä tarina kertoo Blind Channelin jätkien nuoruudesta ja keskittyy eniten Joelin näkökulmaan. (Tottakai kerron myös muidenkin näkökulmista:) ~~~~~~~~~ Joelin elämä on synkkää. Hän käy lukion 2. luokkaa Oulun Madetoijassa. Joel ei tunne sopeutuvans...