|7. Totta vitussa!|

76 6 2
                                    

⚠️Smuttia⚠️

Häpeän tätä😭

~~~~~~~~~

<Joonas Porko>

"TeHdÄäNkS tÄä?" Joel kysyy virnistäen humalaisena. Katson tuota minun päälläni hajareisin istuvaa poikaa. Vittu hän on seksikäs. Mietin hetken. Totta vitussa mä haluan! En tiedä kaduttaisiko jälkeenpäin, mutta nyt en jaksa ajatella sellasta. Nyökkään Joelille purren huultani, samalla virne huulillani. Tuo virnistää ja alkaa repimään paitaani pois, tottakai minun avustuksella, sillä nostan hieman selkääni, että Joelilla olisi helpompaa repimisessä. En ihmettele vaikka paita menisi rikki tällaisessa käsittelyssä.. Nousen istumaan silti Joelin istuessa päälläni, koska hänhän istuu juuri täydessä kauneudessaan olevan kaluni päällä, jonka takia saatoin äsken huokaista... Revin Joelin paidan pois ja heitän sen lattialle. Joel nousee hetkeksi seisomaan lattialle ja minä teen saman. Katsomme hetken toisiamme ja sitten suutelemme todella intohimoisesti oikeen voimalla, joka on vähän outoa, mutta täydellistä. Joel puree hetken päästä hellästi huultani, jolloin avaan suuntani ja tuon kieli tulee tekemään tutkimusmatkaa suussani. Minäkin vien oman kieleni tutkimusmatkalle Joelin suuhun. Hapen puutteen takia irtaudumme kielarista. Sitten alamme avaamaan housujamme todella nopeasti. Kun olen saanut housuni pois, vedän boxerini jaloistani. Joel tekee saman. Kun olemme täysin alasti, Joel kaataa minut sängylleen ja tulee päälleni hajareisin. Hän painaa huulensa omilleni ja suutelemme intohimoisesti taas kerran.

Kun olemme eronneet suudelmasta, Joel laskeutuu kaulallani ja alkaa imemään sitä. Se saa minut huomailemaan ja voihkimaan. Tuo tuntuu taivaalliselta. "Ah JoElLl" Suustani pääsee saatanan kova huokaisu, kun Joel osuu herkkään kohtani kaulassani. Tunnen virnistyksen kaulassani ja sitten taas huulet paljaalla ihollani. Huokailen kovaan ääneen, koska en pysty enää olemaan hiljaa tuon pojan käsittelyssä.

Joel menee koko ajan alemmas samalla, kun käy joka ikisen kohdan ylävartaloni läpi. "OoKs Sä VaLmIs?" Tuo kysyy humalaisena, mutta huolehtivaisesti. Oon mä valmis, mutta en tiedä kestänkö tuon kosketusta, koska se tuntuu liian hyvälle. Nyökkään hänelle ja hän menee kaluni kohdalle. Tuo painaa muutaman pusun  kaluni kärkeen, joka saa minut huokaisemaan. Sitten tuo ottaa kaluni suuhunsa ja alkaa pyörittelemään sitä kielellään "Ah JoEl. ViTtuH!" Huokailen, korjaan, huudan täyttä kurkkua. Tuo pyörittelee sitä vielä hetken suussaan kielen avulla, kunnes lopettaa. Hän ei vissiin halua, että tulen vielä.

"ElI mÄ mEeN sUn SiSäÄn?" Joel kysyy minulta. "JuU" Vastaan purren huultani jälleen. Tuo nyökkää ja kääntää minut vatsalleni. Hän ojentaa vielä tyynyä, että ei sattuisi niin paljon stondikseeni. Laitan sen alavatsani alle. Tuo levittää jalkojani hieman. "MuLlA eI oO tÄäL kOrTsUi EiKä LiUkKaRiA, mUtTa EiKaI sUa HaItTaA?" Joel kysyy. "Ei. ÄlÄ eNäÄ aIkAiLe, HaLuUn SuA jO" Vastaan sammaltaen odottavaisena.

Tunnen Joelin kehon lähenevän omaani ja sitten tunnen kalun perseelläni. "VaLmIs?" Joel kysyy ja kuulen virnistyksen hänen äänessään. Käännän päätäni sivulle j Nyökkään hänelle hymyilen. Tuo menee sisääni ja se sattuu ihan saatanasti. Päästän suuren kivun inahduksen suustani. Joel alkaa silittämään kylkiäni jotenkin rohkaisevasti. "JaTkA" Pyydän Joelia jatkamaan, kun olen tottunut ylimääräiseen esineeseen perseessäni. Joel alkaa työntymään ensiksi hitaasti edes takaisin nopeuttaen koko ajan enemmän tahtiaan. En tunne enää kipua ja alan huokailemaan nautinnosta. Joel huokailee myös suht kovaäänisesti nimeäni, mutta olen vielä kovaäänisempi. Joel alkaa liikuttamaan lantiotaan todella nopealla tempolla ja samalla työntyen edestakaisin. Tämä tuntuu aivan helvetin hyvälle. "JoEl MmH" Huokailen. "ViTtUh" Joel huokailee, kun tulee sisääni. Tuo kääntää minut toistepäin ja sitten alkaa runkkaamaan minua kädellään. Olen hulluuden partaalla oikeasti. Tulen tuon kädelle samalla päästäen kovan voihkauksen. "ViTtU sÄ oOt IhAnA" Tuo sanoo, kun siirtyy päältäni viereeni. Tuo nuolee kaiken mällini kädestään ja sitten vetää peiton päällemme.

~~~~~~~~~~
Sanoja: 540
~~~~~~~~~
Ei siitä sen enempää😭 Toivon et piditte:)

Young but hurtingTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon