Toi alus oleva biisi julkastii tänää ja aika hauskasti sopii tähän tarinaan😭
~~~~~~~~~<Joonas Porko>
Herään järkyttävään päänsärkyyn ja pian tunnen oksennuksen kurkussani, samalla olevani Joelin kainalossa. Mitä helvettiä?! Nousen äkkiä istuma-asentoon samalla vetäen peiton pois päätäni. Istuminen sattuu ihan saatanasti, koska perse on ihan helvetin kipeä. Huomaan olevani pelkillä boksereilla. Mitä vittua me ollaan oikein menty tekemään?! Ihan sama, nyt mul on kiireellisempää.
Menen niin nopeasti vessaan kun vain pystyn, koska käveleminenkin sattuu ihan helvetisti. Löydän vessan ja menen äkkiä polvilleni halaamaan vessanpönttöä. Oksennan kaiken myrkyn ulos kehostani. Samalla kuulen askeleet takanani ja pian vessan oven avautuvan. Sitten tunnen jonkun vetävän hiuksiani taakse päin, ettei niihin menisi oksennusta. Kun olen lopettanut siirryn pois ja annan tilaa Joelille, että hänkin saisi oksentaa. Otan vessapaperia ja pyyhin siihen suuni. Sen jälkeen alan pitämään vuorostani Joelin hiuksista kiinni, että tuo ei oksentaisi niiden päälle. Ne ovat pidemmät kuin minun. Pian Joel lopettaa oksentamisen. "Ihana aamu hei" Joel sanoo naurahtaen. Naurahdan takaisin, samalla näyttäessäni aivan hirveältä. "Mennään hakee särkylääkettä tuolta keittiöstä" Joel sanoo ja nousee ylös. Minäkin yritän nousta ylös, mutta en pysty. "AI VITTUJEN SAATANA" Huudan kivusta. Ai saatana, ihan oikeesti. "Mikä tuli?" Joel kysyy huolestuneena. "Taisit paskoo mun perseen ihan kunnolla eilen" Sanon huokaisten huvittuneena ja huomaan Joelin vähän järkyttyvän ja miettivän ilmeen, joka äsken muuttui huolissaan olevasta ilmeestä. "Nyt mä alan vasta muistaa mitä kävi" Joel sanoo pikkasen nolona. "Jooh" Tyydyn vain vastaamaan.
"Mä ehkä kannan sut, koska sua vissii sattuu ihan sikana" Joel ehdottaa. Nyökkään Joelille. Vittu ihan oikeesti. En tiedä mitä menin eilen tekemään, mutta ei sitä voi muuttaa enää tekemättömäksi. Joel nostaa minut lattialta prinsessa tyylillä ylös ja alkaa kävelemään kohti keittiötä, minun pitäessä kiinni hänen kaulastansa. Pian hän avaa yhtä laatikkoa. En tiedä miten tuo pystyy, mun ollessani hänen sylissä. Hän ottaa Burana-paketin laatikosta ja laskee sen pöydälle. "Nyt sun pitää kyllä nousta, että saadaan vettä." Joel sanoo ja Nyökkään. Onhan tämä vähän outoa. Mulla on perse paskana Joelin takia, kun päädyttiin kännissä panemaan.
Juotuamme vettä (tällä kertaa), menimme takaisin Joelin huoneeseen. Vaihdoimme lakanat puhtaisiin ja laitoimme vaatteet päälle. Perse kipuni on jo hieman laantunut, jonka on hyvä juttu. Katsomme tällä hetkellä elokuvaa Joelin läppäristä. Olemme aivan hiljaa. Vissiin molempia hermostuttaa hieman. "Öö anteeks siitä öisestä" Joel päättää avata suunsa. "Ei se haittaa. Oli meillä vissiin aika hauskaakin" Vastaan hymyillen hieman. Tuo katsoo minuun päin ja hymyilee kans pikkusen. "Mä vaan mietin miten me ees päädyttiin siihen tilanteeseen" Totean. Mä kyllä tiedän miten me siihen päädyttiin. Ainakin omalta osaltani. "Kyl mä sen tiiän miks. Kännissä pannaan ekaa vastaan tulevaa ihmistä ja sit.. ööh..ihan sama" Tuo kertoo, mutta jättää asian sikseen. Mitä tuo meinas sanoa? En tiedä olisiko järkevää kysyä vai ei? En ehkä kysy. Unohdetaan se.
~~~~~~~
Sanoja 442
~~~~~~~
Tällaista taas:) Mut kertokaa ideoita millasii juttui haluisitte tähän tarinaan.
KAMU SEDANG MEMBACA
Young but hurting
Fiksi PenggemarTämä tarina kertoo Blind Channelin jätkien nuoruudesta ja keskittyy eniten Joelin näkökulmaan. (Tottakai kerron myös muidenkin näkökulmista:) ~~~~~~~~~ Joelin elämä on synkkää. Hän käy lukion 2. luokkaa Oulun Madetoijassa. Joel ei tunne sopeutuvans...