Jatkan taas samast päivästä, koska sain TAAS hyvän idean jatkaa tätä päivää:)
Saatte Joonaksen näkökulmaa😍
~~~~~~
<Joonas Porko>Elokuva loppui juuri äsken. Keskellä elokuvaa tapahtui jotain outoa, jota en saa pois mielestäni. Tai en osaa selittää todellakaan miltä se tuntus, mutta jotenkin aidolta? Älkää ajatelko tota likaisesti, pervot. Mutta siis, mä ja Joel pelästyimme molemmat yhtä jumpscarea ja otimme yhtäkkiä toistemme käsistä kiinni samaan aikaan. Mä sain siitä ihan vitusti perhosia vatsaan ja taisin jopa punastua. Oli Joelkin hieman punainen, kun katsoimme toisiamme. Outoa, että emme irrottaneet käsiämme toisistaan, mutta olihan se ihanaa. Mä myönnän sen varsinkin nyt, mä oon kusessa Joeliin. Olin jo silloin ekana päivänä, kun tapasimme. Hän oli heti alussa niin viehättävä ja mysteerinen. Ja tottakai komea, hyvännäköinen ja karismaattinen. Se satutti eilen nähdä, kuinka paskassa jamassa Joel oikeasti on ja se oikeasti särki sydäntä.
"Joonas?" Ajatukseni keskeytyy, kun Joel kysyy multa jotain. "Joo?" Vastaan kysyvästi. "Mä vaan ajattelin, että haluisitko jäädä yöks?" Joel kysyy odottavaisena. Wait what? Siis haluaako Joel minut yökylään? Apuva. Kai mä vastaan joo? TOTTA VITUSSA! HALUAN HALUAN JA VIELÄ KERRAN, HALUAN. Vaikka se voi olla mahdollista et kertoisin Joelil jotain vahingossa, mutta en mä kai. "Joo todellakin" Vastaan yrittäen peittää innostustani, siinä kuitenkin onnistumatta. Joel vaan alkaa hymyilemään. Sulosta.
Olemme hetken vain katselleet omia puheliamiamme. "Hei mä sain idean mitä tehdään!" Joel yhtäkkiä älähtää. "No?" Kysyn. Joel lähtee huoneestaan ja lähtee varmaan käymään jossain huoneessa. Pian tuo ilmestyy ovesta sisään pari viinapulloa kainalossaan. Kyllä viina maistuis todellakin, mutta saatan möläyttää jotain humalassa Joelille. Emmä kyllä yleensä möläytä mitään, joten kyllä mä voin kai juoda. "TÄNÄÄ RYYPÄTÄÄN" Tuo hehkuttaa innoissaan. "Ootko messis?" Joel kysyy odottavaisena vastaustani. "Todellakin" Vastaan hymyillen. Tuo nyökkää ja heittää toisen pulloista minulle. Oli kyllä tosi järkevää heittää viinapullo. Se olis voinu hajottaa, mutta aivan saatanan sama. Joel hyppää viereeni sängylle. "Korkataanko?" Tuo kysyy. Nyökkään ja avaamme omat pullomme samaan aikaan. Kun olemme saaneet pullot auki, kilautamme pulloja yhteen ja alamme juomaan omia pullojamme. Tää on oikeasti vitun hyvää vinaa. Kai smirnofii. En kattonu etikettiä. Tästä sais tosi kivat hiprakat.
Timeskip 30min
"JoOnAs" Joel sammaltaa umpikännissä. On sitä viinaa tullutkin vedettyä aika kivasti.. "MiTä JoEl?" Sammallan takaisin. "Sä OoT vItUn KoMeE" Tuo sanoo ja lähestyy minua. Vittu tuo on seksikäs kännissäkin. Oikeasti helvetti tässä alkaa kiihottua. Toivottavsti ei tuu mitää ongelmaa.. "Sä OoT sEkSiKäS" Möläytän puoli vahingossa ja lähestyn tuota todella karismaattista jätkää vuorostaan. Tuo nostaa kätensä latiolleni ja katson häntä silmiin. Tuo puree huultaan ja painaa huulensa omilleni. Vastaan todella intohimoisen suudelmaan ja nostan oman käteni Joelin niskalle. Tuo työntää minut sängylleen ja tulee päälleni.
Nonni.. sellasta.
~~~~~~~~~
Sanoja: 428
~~~~~~~~~Ens luvussa sitten smuttia;)
DU LIEST GERADE
Young but hurting
FanfictionTämä tarina kertoo Blind Channelin jätkien nuoruudesta ja keskittyy eniten Joelin näkökulmaan. (Tottakai kerron myös muidenkin näkökulmista:) ~~~~~~~~~ Joelin elämä on synkkää. Hän käy lukion 2. luokkaa Oulun Madetoijassa. Joel ei tunne sopeutuvans...