cerez bölüm taslaklari atayim Negan sevdali okuruma bir suru negan bolumu atacağım
Grupta kiminle akrabasın
Rick-Abraham'ın küçük kız kardeşisin
Daryl - Rick'in küçük kız kardeşisin
Glenn-Rick'in en büyük kızısın
Abraham-Carol'un küçük kız kardeşisin
Eugene-Rosita'nın küçük kız kardeşisin
Carl-Hershel'in en küçük kızısın
Nasıl ölürsün?
Rick- Joe'nun adamlarından biri seni silah zoruyla tuttu ve o silahı Rick'e doğrulttuğunda ona dirsek attın ve kendini feda ettin.
Daryl-Ölemezsin çünkü o her zaman seni kurtarmak için oradadır.
Glenn- Rick ve Pete arasındaki kavgayı durdurmaya çalışır ama Pete, Rick'in silahını kapar. Glenn'in önüne atlarsın, Pete seni vurur.
Abraham- Sen, Maggie ve Carol ile birlikte kaçırıldın. Sonunda başardığında,Rick kurtarıcılardan biriyle konuşuyordu ve çıldırdı ve seni yakaladı. Kaçmaya çalıştığınızda boğazınızı keser.
Eugene- O ve Rick ile kaçıyordunuz ki bir aylak omzunuzu ısırdı.
Carl- Negan örnek olması için Carl'ın önünde seni başından vurdu.
sen kızdığında ne yapar
Rick- sırtınızı ovuştururken elinden geldiğince uzun süre size sarılır.
Daryl- nasıl yardım edeceğini bilmediği için seni yalnız bırakıyor.
Glenn- seninle istediğin kadar konuşur.
Abraham- anlamadığı için çıldırır.
Eugene- seninle kalıyor ama ne diyeceğini bilmediği için sessiz kalıyor.
Carl- seni Maggie ile neden kızgın olduğun hakkında konuşmaya getiriyor.
seni nasıl kurtarıyor
Rick- Siz koşarken arkanızda bir aylak vardı ve sizi yakalayamadan onu vurdu.
Daryl- onunla ava çıktın ve bir adam seni vurmak üzereyken kafasına bir ok saplandı.
Glenn- alev aldığında eski bir evdeydin. Ev çökmeden önce içeri girdi ve seni çıkardı.
Abraham- Ormanda bir sürüden kaçarken sendeledin ve o seni güvenli bir yere taşıdı.
Eugene- her zaman onu kurtarmak zorundasın.
Carl- Kaydığında duvarın üzerinden geri geliyordun. Daha betona çarpmadan seni yakaladı.
Birlikte uyursunuz?
Rick- Senin başın onun göğsünde olacak ve kolları gövdenizi sararak sizi yerinde tutacak şekilde onun üstüne uzanıyorsunuz.
Daryl- kollarından biri omuzlarınızın altında, diğeri ise üzerinizde ve başınız onun omzunda.
Glenn- siz ikiniz sarılarak uyursunuz ve bazen saçınızla oynayacak.
Abraham - bacaklarınız birbirine dolanmış ve kollarınız birbirine dolanmış şekilde uzanıyorsunuz.
Eugene- o garip, bu yüzden ikiniz de yatağın farklı taraflarında yatıyorsunuz. Bir gece yaklaşmaya çalıştın ve o yatağın kenarından düştü.
Carl- kafanı onun göğsüne göm ve o seni kendine yakın tutarken kolunu onun gövdesine dola.