Şafak doğuyordu. Şafak devriyesine Yumruyaprak, Kartanesi ve Keskingöz çıkmıştı. Yıldızpati çırakların ininden uyandı. Esnedi ve açıklıga çıktı. Karyıldız dosdoğru ona bakıyordu. Yıldızpati tırstı. Karyıldız Yıldızpati'yi yanına cağırdı. Yıldızpati heyecanla Karyıldız'ın yanına gitti. Karyıldız, " Yıldızpati bu gün savaşacağız. Ve sende savaşaçaksın" Yıldızpati şoke olmuştu. "Karyıldız, gerçekten mi?" Karyıldız başını salladı ve Yıldızpati mutlulukla zıplamaya başladı.
୦ ୦ ୦
Öğle vakti gelmek üzereydi. Karyıldız açıklığa çıktı ve kabilesine seslendi. "Bütün Ay kabilesi kedileri. Bildiğiniz gibi bu öğle vakti Ölüm kabilesi ile savaşacağız. Kabilemizi her ne olursa olsun koruyacagız. Uzun ağaçların kenarına Kabarıktüy ve Toprakkalp bekleyerek yaralanma esnasında yardım edecekler. Onun biraz daha uazğında Yarımkulak, Dağkuyruk, Çiçekkalp ve Sarmaşıkbıyık bekleyerek emrimle siz farkettirmeden onların üstüne atlayacaksınız. Geri kalanlar benimle gelecek. Çıraklardan ise Yıldızpati, Keskingöz ve Serçekalp gelecek. Planım bu şekilde. Onlara yerimizi vermeyeceğiz. Adil savaşacağız ve kazanacağız!" Bütün kediler ona katılmak için bağırdılar. Sonra yola koyuldular. Dağkuyruk, Çiçekkalp, Yarımkulak ve Sarmaşıkbıyık önden yerlerini aldılar. Karşılarında ölüm kabilesi lideri Kanpençe duruyordu. "Bakın kimler gelmiş böyle!" Alaycı bir tavırla. Karyıldız " Şımarma Kanpençe biz buraya yerimizi almaya geldik" bir kaç kedi güldü. Sonra " Madem öhle olsun. Haydi başlayalım!" Karyıldız bağırdı ve işaret verdi. 4 savaşçı kedilerin üstlerine atladılar. Karyıldız, Kanpençe'nib üzerine atladı. Kanpençe onun üzerine atlayacakken Karyıldız çevik bir hareketle kenara çekildi ve Kanpençenin karnını ısırdı. Kedi çığlık attı ve pençelerini Karyıldızın omzuna geçirdi. İki kedi yuvarlanıp duruyordu. Karyıldız Kanpençenin boğazını tuttu ve arka patileriyle karnını desmeye başladı. Kanpençe acıyla inliyordu. Karyıldız onu kenara fırlattı ve diğer kedilere baktı. Siyahposy bir kedinin boğazını ısırmış hareketsiz bırakmıştı. Yıldızpati bir kediyle dövüşüyordu. Kediye pes etmiş numarası yaptı ve yere yattı kedi Zafer içinde miyavladı ve onun tam boğazını ısıracakken Yıldızpati kenara çekildi ve arkasından boğazını ısırdı ve karnını deşti. Kediyi öldürdü. Yıldızpati zaferle miyavladı. Yardıma ihtiyacı olan Keskingözü gördü ve rakip kedi bacağını kopartmaya çalışıyordu Yıldızpati hemen atladı ve Kedi Keskingözü bıraktı. Keskingöz "T-teşekkürler Yıldızpati" Yıldızpati ona, " Keskingöz Toprakkalbin yanına git bacagın iyi görünmüyor" Keskingöz Yıldızpatiye baktı ve " Ama, senin sırtın kanıyor" Yıldızpati bir yerinin alev gibi acıdıgını biliyordu. Ama düşmanı bırakamazdı. Kedinin kulagını ısırdı ve kedi korkuyla kaçtı. Etrafta düşman kedi kalmamıştı. Kanpençe dışında. Kanlar içinde kaçmaya çalışıyordu. Çok yavaşçı. Siyahpost sinirlendi ve sonkez Kanpençenin üzerine atladı ve kulagına " Başaramadın, ezik şimdi git ve bir daha gelme. Bir can daha kaybetmek istemezsin!" Sırtını ısırdı ve Kanpençe koşarak oradan uzaklaştı. Kediler zaferle miyavladı. Sarmaşıkbıyık " İşte bu kadar Ay kabilesine saldırmak neymiş görsünler." Yıldızpati nefes nefese kalmıştı her yeri alev gibi yanıyordu. Birden yere düştü ve Siyahpost "Hey, iyi misin Yıldızpati? Bu gün çok iyi savaştın. Toprakkalbi çağırıyorum" Yıldızpati yerde yatıyordu gözü açıktı olanları düşünüyordu. Zaferin tasını çıkarıyordu ama aynı zamanda her yeri kanla doluydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Warriors Starlight Life (Yıldızışığı'nın hayatı)
ActionBu hikaye tamamen ben yazdım. Daha yazıyorum Warriors cats hayranıyım. Okumanızı tercih ederim. İyi okumalar