✫6.BÖLÜM✫

13 5 0
                                    

Av devriyesi güzel geçmişti. Çiçekkalp ona savaşçılar hakkında bilgi vermişti. Çiçekkalp gerçekten becerikli ve bilge bir savaşçıydı. Elindeki avları yığına bıraktılar. Yıldızışığı kendine bir fare aldı ve bir ısırık aldı. Savaşçı nöbetinde gördüğü o iki kediyi düşünüyordu. Kimdi o kediler? Keskinpati merakla " Hey, yeni savaşçı ne düşünüyorsun böyle farenden sadece bir ısırık almışsın" Yıldızışığı düşüncesinden kurtuldu ve "Oh, dalmışım. Kusura bakma. Keskinpati" Üç renkli savaşçı gülerek Kızılpostun yanına gitti. Yıldızışığı hemen faresini bitirdi. Bir kedinin çığlığını duydu. Siskuyruk bağırıyordu. Yıldızışığı koşarak Siskuyruğun yanına gitti. "Ne oldu Siskuyruk?" Siskuyruk korkudan konuşamıyordu. "Yok! Hiç bir yerde yok! Yumuşakpati kayboldu!" Yıldızışığı telaşlandı ve Yumuşakpatiyi aramaya koyuldu. Evet, kabilede yoktu. " sakin ol Siskuyruk. Bunu Karyıldıza ileteceğim onu bulacağız" Yıldızışığı Karyıldızın inince girdi ve olanları anlattı. Karyıldız bir devriye gönderdi ama içlerinde Yıldızışığı yoktu. Devriye geri geldi ama kedilerin yüzü asıktı. Siskuyruk "Ah, Siyahpost Yumuşakpatiyi buldunuz mu? Lütfen bulduk deyin" Siyahpost başını olumsuzca salladı. "Üzgünüm Siskuyruk. Akşam oldu ve bu andan itibaren arama şansımız yok. Sabah devriyesine çıkar bu sefer daha uzağa gideriz. Endişelenme. Onu bulacağız" Siskuyruk ikna olmamıştı ama üzgün bir şekilde "Pekala, umarım güvendesindir Yumuşakpati." Yıldızışığı Siskuyruğa o kadar üzülmüştü ki kalbine bir ok saplanmış gibiydi. Yumuşakpati neredeydi? O iki kedi neden kaçtılar? Bu sorunun cevaplarını kim bilebilirdi ki. Toprakkalb'in sesini duydu. "Kabarıktüy! Ardıç tohumu bitmiş karışım için lazım. İlerideki uzun çimlerin arasında olacaktı toplayıp gel." Kabarıktüy "Tamam gidiyorum" Kabarıktüy koşarak gitti ve ağızında tohumları hocasına uzattı. Toprakkalp "güzel teşekkürler. Bu karışımı biliyorsun. Ne işe yarıyor?" Kabarıktüy cevap verdi " Genelde baş ağrılarına iyi geliyor. Aynı zamanda ağrıyar yerlerede iyi geliyor." Toprakkalp ona Aferin dedi ve daha fazla şey konuştular. Kabarıktüy hekimkedi olmaya çok alışmıştı. Yıldızışığı savaşçılar inine geçti ve yine o akılalmaz soruları kendine tekrar sormaya başladı. Yumuşakpati neredeydi?

(Birşey söyleyeceğim çok canım çekti kusura bakma)

robloxtabiroyunvarooyundaroboxroboxyanibiroboxrobloxoynayanlarvarsaoynasın👍🏻👌🏻💅🏻

Warriors Starlight Life (Yıldızışığı'nın hayatı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin