Yıldızpati çırakların ininden uyanmıştı. Esnedi ve açıklığa baktı. Sarı gözleri ışıl ışıldı. Siyahpost av devriyesini düzenliyordu. "Keskinpati ve Yarımkulak av devriyesine çıkacaksınız. Yanınıza bir çırak alın." Yıldızpati hemen yanlarına gitti. " Ben! Lütfen gelmeme izin verin" Keskinpati "Pekala gel Yıldızpati" Keskinpati, Yarımkulak ve Yıldızpati ile kamptan ayrıldı. Yıldızpati bir fare kokusu aldı. Av pozisyonu aldı. Hiç farkettirmeden fareyi bir çırpıda yakaladı. Yıldızpati ağızında fare ile Yarımkulağa gösterdi "Bak, fare yakaladım" Yarımkulak şaşırmıştı. "Ben fare kokusu almamıştım. Tebrik ederim çok büyük bir gelişme. Bunu Karyıldıza rapor edeceğim. Belki savaşçı olma zamanın gelmiştir" Yıldızpati heyecandan yerinde duramıyordu.
Keskinpati kocaman bir tavşan yakalamıştı. Yarımkulak ise Kanarya yakalamıştı. 3 kedi kanpa doğru yürüyordu. Keskinpati " bir dakika, bu koku..." kediler saldırı moduna geçmişti etrafına tanımadıkları kediler sarmıştı. Açıklığa bir kedi çıktı. Kızıl tüylü gözleri masmavi ve vahşice bakıyordu. Pençeleri ise inanılmaz keskindi. " Burada ne işiniz var¿" hem alaycı hem soğuk hemde vahşice bir ses tonuydu. Keskinpati " Burası bizim bölgemiz! Asıl sizin burada ne işiniz var" Kızıl tüylü kedi konuştu " heh, benim adım Kanpençe, burası Ölüm kabilesinin alanı!" Yıldızpati Yarımkulağa sessizce " Ölüm kabilesi mi? Ne korkunç bir isim" Keskinpati " Burası Ay kabilesinin alanı! Gidin buradan" Kanpençe alaycı bir şekilde " Savaş mı istiyorsun sen ha ¿ istiyorsan Elbette! Seve seve sizi öldürürüz. Bir düşünün ya gidersiniz ya savaş olur. Cevabı yarın öğle vakti Uzunmeşelerde istiyorum! ezikler" Keskinpençe ve Yarımkulak onlara tısladı ve oradan uzaklaştılar. Yıldızpati yüzü sinirden bir hal almıştı. Yıldızpati " Onlarla savaşmalıyız! Burası bizim" Keskinpençe "Tabiki savaşacağız! Ama önce Karyıldıza haber vermeliyiz."
ଠ ଠ ଠ
3 kedi kabileye doğru yürüyordu. Yıldızpati korkuyla Yarımkulağa bakıyordu. Ay kabilesine varmışlardı. Keskinpati Karyıldızın inine gitti. "Karyıldız, gelebilir miyim?" Karyıldız cevap verdi. " Gel keskinpati bir sorun mu var?" "Maalesef evet, Ölüm kabilesi ile karşılaştık ve Kanpençe burası bizim alanımız diye tutturdu. Ya savaşırlarmış yada gidermişiz, Cevabı yarın öğle vakti Uzun meşelerde istiyorlar" Karyıldız duraksadı. Keskinpati korkmaya başlamıştı " Karyıldız, Savaşacağız değil mi?" Kar yıldız biraz duraksadı "Ölüm kabilesi, Tabiki Savaşacağız! Burası bizim alanımız nerden onların oluyor!" Keskinpati rahatlamıştı. Karyıldız açıklığa çıktı ve olayı anlattı. Kediler sinir içindr miyawladılar. Karyıldız " Savaşacak mıyız?!" Bütün kediler nefretle " Evet!" Diye bağırdılar. Siyahpost "Güzel" oradan Yarımkulak geldi. "Karyıldız, bu gün av devriyesinde Yıldızpati benim bile farketmeyeceğim şekilde av yakaladı. Bu savaşa hazır ve bence savaşçı olmayada hazır." Karyıldız "Teşekkür ederim Yarımkulak bunu düşüneceğim. Çok güzel"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Warriors Starlight Life (Yıldızışığı'nın hayatı)
AçãoBu hikaye tamamen ben yazdım. Daha yazıyorum Warriors cats hayranıyım. Okumanızı tercih ederim. İyi okumalar