✫5. BÖLÜM✫

12 5 0
                                    

   Ay Kabilesi kabileye doğru dönüyordu. Kampa ulaştıklarında Tüykuyruk "Aman tanrım bu haliniz ne böyle çok yaralanmışsınız" Dağkuyruk hemen atladı ve "Ama ölüm kabilesini Ölüler kabilesi yaptık." Kediler inlerine dağıldılar. Hepsi çok yorgundu. Karyıldız Yıldızpatiyi inine çağırdı. Karyıldız "Yıldızpati, bu gün çok iyi savaştın diğer çıraklara göre daha çeviksin. Seni bu güneş batımında savaşçı törenini yapacağım" Yıldızpati o kadar mutlu olmuştu ki zor konuşuyordu. "T-teşekkür ederim!" Sonra inden ayrıldı ve Keskingöz'ün yanına gitti. "Hey, Keskingöz benim bu gün batımında savaşçı törenim olarak" Keskingöz hayretle ona bakıyordu. "Gerçekten mi! Tebrik ederim Yıldızpati. Güzel bir savaşçı olacağına eminim" Yıldızpati başını eydi ve Siyahpostun yanına gitti "Merhaba Siyahpost, Keskingöz ile birlikte av devriyesine çıkabilir miyiz?" Siyahpost "İyi düşündün. Pekala gidin. Ama gün batımına kalmayın"
İki savaşçı av toplayarak geldiler. Karyıldız açıklığa çıktı ve "Bütün Ay Kabilesi kedileri. Bu gün çok iyi savaştık ve kazandık. Savaş içerisinde bir kediyi rahatlıkla öldüren, ve çevik hareketlere sahip Yıldızpati'nin savaşçı törenine hoşgeldiniz. Yıldızpati bundan sonra savaşçı ismin Yıldızışığı. Yıldız kabilesi seni kutsasın ve çevik ve hızlı düşünmeni geliştirsin" Kediler Yıldızışığı! Yıldızışığı! Diyerek haykırıyorlardı. Yıldızışığı artık savaşçıydı. Kediler dağıldı ve Yıldızışığı kabile kapısının önünde nöbet tutmaya başladı. Savaşçı olduğu için bu gece nöbet tutmalıydı ve asla konuşmamalıydı. Bütün kediler uyumuştu. Yıldızışığı karanlık ağaçlara bakıyordu. Birden ağaçların arasından iki tane kedi silueti gördü. Onlara seslenecekti ama konuşmasına izin yoktu. İki kedi bir anda kayboldu. "Oda neydi öyle! O kediler kim?" İçinden kendisiyle konuşuyordu. O iki kedi neden orada duruyordu ve bir anda kaçmışlardı? Hala tedirgindi. Güneş doğuyordu. Siyahpost Yıldızışığı'nın yanına gitti ve " Nöbet nasıldı Yıldızışığı?" Yıldızışığı " Güzeldi Siyahpost" Siyahpost " Güzel." Siyahpost etrafa bakındı ve "bir kaç kedi yanına al av devriyesine çık. Hiç av yok" Yıldızışığı başıyla onayladı ve Çiçekkalp ile av devriyesine çıktı.

Warriors Starlight Life (Yıldızışığı'nın hayatı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin