꧁2. BÖLÜM꧂

22 5 0
                                    

Kediler rakunlardan kurtuldukları için zafer çığlığı attılar. Karyıldız, kabileye bakıyordu. Siyahpost "burası kabilemiz için ideal." Karyıldız başıyla onayladı ve "bütün Ay kanilesi kedileri, bundan sonra burada yaşayacağız. Hazırlıklara başlayın. Siyahpost bu görev sende" Siyahpost başını salladı. Toprakkalp koşarak Siyahposta "Geceyaprağın yavruları geliyor." Siyahpost yapraklarla kaplı olan mağrayı işaret etti " Orası uygun" dedi ve Toprakkalp ve Geceyaprak oraya doğru yürüdüler. Kızılpost yerde patisinin ve omuzu örümcek ağıyla kaplıydı fakat hala kanıyordu. Kızılpost gelmeye çalıştı. Toprakkalp bunu fark etti ve kızılposta " Hayır, Kızılpost yerinden kıpırdama yoksa iyileşenezsin. Geceyaprağın yavruları doğunca haber veririm." Kızılpost endişeyle miyawladı ve bir kaç dakika sonra bir yavru kedi miyawlaması duyuldu. Biri gri ve siyah çizgileri vardı. Kulağının ucunda ay şekline benzeyen bir tüy vardı. Diğer ise simsiyahtı fakat miyavlamıyordu. Toprakkalp onu yaşatmaya çalışıyordu. Geceyaprak " Lütfen onu canlandır!" Diye panik içinde miyavladı. Çok geçti. Yavru ölü doğmuştu. Toprakkalp " Üzgünüm, yavru ölü doğdu. Ama diğer yavru gayet sağlıklı." Geceyaprak hüzünle ölü yavruya baktı. " Huzur içinde uyu, Yıldız kabilesinde mutlu ol." Geceyaprak diğer yavruya baktı. Çok güzeldi. Sapsarı gözü heyecanla doluydu. Kıpırkıpırdı. Toprakkalp kabile duysun diye bir uluma yaptı ve Karyıldız yavruya bakmaya geldi. " Çok güzel bir yavru. Tebrik ederim Geceyaprak. Diğer yavru için üzüldüm. O Yıldız kabilesine emanet." Geceyaprak üzgün bir şekilde "teşekkür ederim Karyıldız. " Karyıldız tepeye geçti ve "Ay kabilesi kedileri yeni bir yavru doğdu." Kediler mutluluk içinde miyawladı. "İsim töreni yarın gün batımından önce olacaktır." Diye miyavladı.
୦ ୦ ୦
Vakit gelmişti. Karyıldız isim törenini yapacaktı. "Ay kabilesi kedileri. Bildiğiniz gibi Geceyaprak 2 yavru doğurdu ve biri yaşayamadı. Diğer yavru ise hala sağlıklı ve güçlü. Bu yavrunun bundan sonra adı Yıldızpati! Yıldız kabilesi yüceltsin" bütün kediler Yıldızpati! Yıldızpati! Diye miyavlamaya başladı.
5 ay geçmişti. Yıldızpati hocası Çiçekkalp ile eğitim yapıyordu. Çiçekkalp "Yıldızzpati, ayağını geriye çek ve çömel. Avına odaklan sessizce patilerindeki ağırlığı gövdene ver." Yıldızpati yapmaya çalışıyordu. "Evet, çok güzel şimdi avına farkettirmeden hızlı bir şekilde üstüne atla." Yıldızpati dediğini yaptı ve bir çırpıda avını yakaladı. "Yaşadın! Başardım." Çiçekkalp sevinçle miyavladı. "Hadi bunu kabilene göster." Yıldızpati heyecan içinde ve gurur içinde kabilesine koştu ve av yığınının ortasına koydu. Kızılpost " Aferim benim kızıma!" Diye miyavladı.

Warriors Starlight Life (Yıldızışığı'nın hayatı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin