✰_•13. BÖLÜM•_✰

6 2 1
                                    

" Sen! Ay kabilesinin alanındasın, çık git yoksa sonun kötü olur Şafak!"
"Oh oh sözlere bak be. Selam verdim alt tarafı"
"Ya sen iyi misin benle sorunun ne?"
"Sen mi? Kendini bisey mi sandın Ay parçası?"
Yıldızışığı Şafağın üstüne atladı ve dişlerini omuzuna geçirdi. Şafak tek hamlede onu yere itti ve Yıldızışığı yerde kaldı Şafak üstüne atladı ve patilerini omuzlarına koydu.
"Bak bana bulaşma tekte ölmek istemezsin."
Yıldızışığı sinirlendi ve patilerini omuzlarından çekti ve Şafağın bacagını tuttu ve ısırdı. Şafak açıldı ve "Daha fazlasını yaparım da zamanı değil."
"Defol burdan! Derhal yürü git kabilene!" Şafak güldü ve arkasını dönüp uzaklaştı
"Tekrar görüşmek üzere"
"Bir daha kabileme yaklaşma seni bir daha bu şekilde karşılamayacağım!" Şafak gözden kayboldu. Yıldızışığı sinirle av aramaya koyuldu. Tavşan kokusu aldı ve o sinirle tavşanın acımadan boğazından ısırdı. Tavşan çığlık attı ve Yıldızışığının ağızındaydı. Çimenlerin arasından geçti ve kumlu oluğa geldi. Çiçekkalp de gelmişti. Koca bir tavşan yakalamıştı. "Heh, demek buradasın hadi kabileye dönelim." "Tamam" çimenlerden çıktılar ve kabileye doğru ilerlediler. Yakaladıkları avları av yığınına bıraktılar. Yıldızışığının siniri yavaş yavaş geçmeye başlamıştı. Ama iyi dövüşüyordu. Şafak ile teketek kalsa süphesiz o kazanırdı. Yıldızışığı Bulut kabilesini düşünüyordu. Acaba ne sebepten dolayı gelmişlerdi ve Şafağın benimle derdi neydi? Yıldızışığı av yığınına gitti ve kendine küçük bir sincap aldı. Kenara oturdu ve yemeye başladı. Bir anda Karyıldız açıklığa çıktı ve Siyahposta bişeyler dedi. Siyahpost gario bir biçimde Karyıldıza tekrar baktı. Ardından Toprakkalp geldi ve 3 kedi endişeyle konuşmaya başladılar. Karyıldız söze başladı.
"Ay Kabilesi kedileri, öncelikle bir sıkıntı var. Rüyamda bir sorun var. Taşlar, kediler çok karmaşık bir rüya ama olumlu bir işaret değil." Karyıldız tedirgindi. Toprakkalp söze başladı
"Bende bu olayla ilgili bir rüya gördüm. Biliyorsunuz bu rüyalar sıradan değil."
Kediler telaş içinde miyavlamaya başladı. Kalabalıktan bir kedi;
"Ne olacak? Hiç bir şey yapmayacak mıyız" Karyıldız,
"Şu anlık yapabileceğim hiç bişey yok. Bekleyeceğiz. Bu konu hakkında fikri olan var mı?"
Kedilerin hiç birinden ses çıkmadı...

Warriors Starlight Life (Yıldızışığı'nın hayatı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin