Yıldızışığı karanlık bir yerde dikiliyordu. Zifiri karanlık vardı. Yıldızışığı seslendi "Burada kimse var mı?" Birden arkadında o iki kedi belirdi. Bu o hün gördüğü kedilerdi. Yıldızışığı tekrar seslendi. " Hey, neden kaçıyorsunuz, benden ne istiyorsunuz?" Cevap gelmedi. Diğer kedi çok kısık ve nazik bir şekilde *hazır ol* diye miyavladı. Yıldızışığı "Neye hazır olayım?söyleyin bana. Gitmeyin..." iki kedi karanlığın içinde kayboldu. Yıldızışığı nefes nefese savaşçıların ininde uyandı. Yarımkulak ona seslendi. "Yıldızışığı biraz sessiz ol. Burada uyumaya çalışıyoruz" Yıldızışığı utanarak "pardon Yarımkulak buraya alışmak kolay değil." Yarımkulak cevap verdi "Merak etme bir kaç güne alışırsın. Oh, bu arada Karyıldız sanırım seni çağırıyor. Yanlış duymadıysam baksan iyi olur." Yıldızışığı "Pekala teşekkürler" Yıldızışığı merakla Karyıldızın inine gitti. Yıldızışığı izin aldı ve Karyıldızın yanına gitti. "Merhaba Karyıldız. Sanırım beni çağırmışsın" Karyıldız "Evet çağırdım. Yumuşakpati hala kayıp ve seninde devriyeye çıkmanı istiyorum. Yanına Dağkuyruk Serçekalp ve Yumruyaprak gelecek. Şimdiden yola çıkabilirsin." Yıldızışığı başını onayladı ve Arkadaşlarını çağırdı. Dört kedi ormana doğru ilerlemeye başladı. Serçekalp "çok garip, Yumuşakpati neden birden kayboldu ki" Yumruyaprak "Açıkçası bende merak ediyorum" Yıldızışığı bir koku almıştı "Bir dakika!" Kediler durdu ve Yıldızışığı kokladığı yere doğru ilerlemeye başladı.Yıldızışığı çimenlerin arasından kokuyu takip etti ve İşte! Yumuşakpati bir kayanın üzerinde korkuyla oturuyordu. "Yumuşakpati!" Yumuşakpati Yıldızışığını görünce hemen yanına koştu. "Yıldızışığı çok korktum kabileme asla bulamayacağımı sandım sadece bir rakun gördüm ve hoşunuza gideceğini düşündüm ama kayboldum." Yıldızışığı "Merak etme artık buradasın diğer kediler çimenin arkasında hadi gidelim" Yıldızışığı ve Yumuşakpati ilerlerken arkadan bir ses duydu. Yıldızışığı duraksadı. İki gizemli kedi ona bakıyordu ve yaklaşmaya başladılar. Yumuşakpati çalıların arasından gitmişti. Yıldızışığı "Ama siz-" "Yıldızışığı dinle" Yıldızışığı şoke olmuştu. Kedi onunla konuşuyordu. "Siz kimsiniz?" Diğer kedi de açıklığa çıktı. Tüyleri altın renginde çok berraktı. "Biz Yıldız Kabilesinin kayıp savaşçılarıyız. En azından öyle sayılır. Seni arıyorduk." Yıldızışığı konuşamıyordu. "Ne diyorsunuz. Yıldız Kabilesi, beni aramak mı?!"
*merhaba! Umarım okurken keyif almışsındır.* 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Warriors Starlight Life (Yıldızışığı'nın hayatı)
ActionBu hikaye tamamen ben yazdım. Daha yazıyorum Warriors cats hayranıyım. Okumanızı tercih ederim. İyi okumalar