REGL🩸

7.5K 159 48
                                    

YAZA HATALARIM VARSA AFF OLA ARKADAŞLAR🤍

Orman yolunda yürüyordum çantamdan telefonumu çıkardım.  Neyseki çekiyordu. Buraya bir taksi çevirdim ve olduğum yerde bekledim. Hava çok kararmamıştı o yüzden korkmuyordum. Zaten korkan biride değildim. Bir araba yanımda durduğunda taksi olduğunu sandım ama çok lüks bir arabaydı taksi olma imkanı yok. Araba yanmdan öylece çekip gittiğinde hala beklmeye başladım. Nerdeyse 10dakika olmuştu. Telefonuma arama geldiğinde açtım. Taksiydi ve 5dakikaya orada olacağını söylemişti.

5 dakika sonra taksi geldiğinde bindim. Yarm saat sonra eve gelmiştim. Taksiye parasını ödeyerek yukarıya çıktım. Herkes oturma odasındaydı. Oraya girmeden odama geçtim. Kıyafetlerimi çıkararak pijamalarımı giydim. Yatağıma geçtim ve telefonumu şarja taktım. Ödev yapmak için kitaplarımı aldım ve masama geçtim. Bazı soruları çözdüm ve bazılarınıda ezberledim. Uykum geldiğinde kitapları kapattım ve yatağıma geçtim. Alarm kurarak gözlerimi kapattım.

Sabah uyandığımda alarmım çalmamıştı yoksa geç mi kalmıştım? Hemen saate baktığımda aslında gecenin 3ü olduğunu gördüm. Uykum yoktu yataktan kalktım ve banyoya girdim duş alarak çıktım. Cildime ve saçlarıma bakım yapıp üstüme pijama giydim. Aşağı mutfağa indim ve buzdolabından birşeyler atıştırmak için portakal suyu ve kurabiye aldım. Bahçeye çıkarak havuzun kenarına oturdum. Aldığım kurabiyeyi yiyerek açtığım "wanna be yours" şarkısını dinledim. Portakal suyumdan bir yudum aldım ve şarkıya eşlik ettim. Arkamda banan dokunan elle arkama döndüm. Alex arkamda bana bakmış sırıtıyordu. Hep mi sırıtıyordu bu adam?

Amelya: neden hep bana bakınca sırıtıyorsun ki?

Yanıma oturarak kurabiyemden bir tanesini alıp ağzına attı. Telefonumdan şarkının sesini daha fazla açtı. Sonra bana bakarak yine sırıttı.

Alex: bilmem sana bakınca sırıtıyorum istemsiz;)

Bana göz kırparak kurabiye yemeğe devam etti. Bende boş vererek portakal suyumdan bir yudum aldım. Elim dudağıma gittiğinde alex dudaklarıma yapıştı. Ellerimi göğsüne koyduğumda itmek istedim ama kıpırdanmadı. Kollarımdan tutarak arkamda kollarımı bağladı. Öpüşlerini dahada derinleştirirken dudaklarımdan ayrıldı.

Alex: uslu dur amelya.

Ellerimi ellerinden kurtarıp ayağa kalktım. Oda benimle birlikte ayağa kalktığında kolarımdan tuttu. Ellerimi çekip yüzüne tokat atmak istediğimde kolumu tuttu.

Alex: ımm bence 1tokat yeterde artar birdaha tokat atarsan daha çok öperim;)

Söylediği şeyler kafamı karıştırmıştı. Yanımdan ayrılarak eve girdi. Benim üvey abim sayılırdı neden beni öpüyordu? Yoksa benden hoşlanmışmıydı? Neden hoşlansınki? Üvey kardeşiyim böyle saçmalık mı olur? Ama öpmüştü beni? Bu düşüncelerle elimi dudaklarıma götürdüm. Daha sonra bütün düşünceleri beynimden silerek kurabiye ve portakal suyumu aldım ve eve girdim. Mutfağa girdim ve aldıklarımı geri yerine bıraktım. Buzdolabının kapısını kapatığımda arkasında alexi gördüm. Bağırmaya çalışdığımda elini ağzıma tutup beni buzdolabıyla arasına aldı. Ellerini çektiğinde gözlerimize bakıyorduk. Sanki birşey vardı ama ne? Anlamıyordum neden hep bukadar yakındık? Gözlerim dudaklarına kaydığında dudaklarımı yaladım.

Alex: yapma.

Kaşlarımı çatarak alexin ne demek istediğini anlamaya çalışıyordum.

Amelya: ne? Ne yapmayayım?

Gözlerimi dudaklarında gözlerine çektim. Göz rengi boğulaşmış bedeni kasılmıştı.

Alex: dudakların. Onları öyle karşımda yalayıp durma kendimi tutamam.

Ne dediğini anladığımda dudaklarımı bir kere daha yaladım ve dudaklarına baktım. Sonra bakışlarımı gözlerine çevirdiğimde konuştum.

Amelya: tutma.

Söylediğim cümleyle alex dudaklarıma yapıştı. Ellerini kalçama atarak beni kucağına aldı. Ellerimi saçlarına daldırdım ama karşılık vermedim. Nefessiz kaldığımda dudaklarımı araladım bundan yararlanarak dilini ağzımın içine soktu. Aldığım zevkle inledim. Alexin dudaklarının kıvırlmasını hiss etmiştim. Ellerini kalçamda daha çok sıkarak beni kendine bastırdı. Kendimi tutamayarak gözlerimi kapattım ve karşılık verdim. Alt dudağını dişlerimin arasına aldım ve sıktım. Ağzımın içine boğuk sesle inlediğinde saçlarındaki elimi sıktım. Nefesiz kaldığımızda dudaklarımızı ayırdık. Beni kucağından indirerek dudaklarıma küçük buse kondurdu.

Alex: partiye geleceksin değil mi?

Başımı salayarak geleceğimi söyledim. Sırıtarak yanımdan ayrıldı ve mutfaktan çıktı. Bende odama geçtim ve yatağıma girip yeni çıkan 'culpa mia' filimini izledim.

Alarmın sesiyle uyandığımda kucağımdaki bilgisayarımla uyuduğumu fark ettim. Yatağımdan kalkarak okul üniformamı giydim. Çantamı alarak odamdan çıktım. Makyaj yapmamıştım çünki hiç modumda değildim. Aşağı inerek herkese günaydın dedim ve ağzıma birşeyler atarak evden çıktım. Okula artık kendim gide bilirim diye düşünüyorum. Annem ve marcusla hiç söhbet etmemiştik iki gündür. Ahh aman canım etmesek daha iyi. Dün gece aklıma geldiğinde yine elim istemsiz dudağıma gitmişti. Bence yanlıştı öyle bir şey yapmamalıydık. Sonuçta anne ve babalarımız evlenicekler. Bizde normal olarak üvey abi kardeş olucaz. Bunları bilerek beni öpmesi doğru değil. Düşüncelerimi kafamdan silerek okula girdim. Kantinden kendime su alarak sınıfıma çıktım. Ders başladığında bazi şeyleri çözememiştim ama evde hall ederim diye çok takılmamıştım. Zil çaldığında ilk ders bitmişti. Sınıfdan çıkmak istemiyordum kendimi iyi hiss etmiyordum sanırım. Kafamı sırama gömüp uyumaya başladım.

Alex: amelya iyimisin? Kalk hadi amelya?

Birisi beni dürttdüğünde kafamı kaldırdım. Bütün okul neredeyse buradaydı ve alexde. Önce ne olduğunu anlamadım daha sonra sancım olduğu için elimi karnıma götürdüm. Galiba regl olmuştum ahh kahretsin ne yapacağım? Kafamı yeniden sırama gömdüm ve utançdan ölmeyi diledim. Birisi beni kolumdan tuttuğu gibi kaldırdığında ağzımdan küçük çığlık kopmuştu. Alex beni sıramdan kaldırarak üstündeki sweat çeketi karnıma sardı. Bir elini bacak altıma bir elini omuzuma atarak beni kuçağına aldı. Ellerimi omzuna vurarak bağırmaya başladım.

Amelya: yaa bırak beni alex!! Neden kuçağına alıyorsum yürüyemiyormuyum??? İndir beniii hemen!! Kime diyorum alex??!!

Alex beni dinlemiyordu takmıyordu bile. Tüm okul bize bakıyordu utancımdan kafamı alexin göğsüne bastırdım. Alex bunu anlamış olacak ki bacaklarımdaki eli sıkılaştı. Okuldan çıktığımızda beni arabasına bindirdi ve okuldan uzaklaştırdı. Eve geldiğimizde arabayı durdurdu.

Amelya: teşekkür ederim alex karşılığını vereceğim.

Nasıl vereceksin salak? Neden öyle söyledimki?

Alex: tabi merak etme karşılığı tabiki olacak. Dediğim partiye gel.

İç çekere kemerimi açtım ve arabadan indim. Kendimi biraz aşağıya eğdim ve alexin gözlerine baktım.

Amelya: geleceğim görüşürüz.

Eve girdiğimde hemen odama çıktım ılık duş aldım ve ped taktım. Pijamalarımı giyerek üstümü iyice örttüm ve karnıma sıçak su torbası koydum. Regl olunca hiç iyi olmuyordum. Böyle nasıl gidecektim partiye?

Gözlerimi acıyla kapatım ve uyumaya çalıştım.

MERHABAA YARIN ATICAM YB GÖRÜŞÜRÜZ!

     OY VE YORUM YAPINN TANTUNİLERİM🤍

ÜVEY ABİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin