SELAMMM BİRAZ GEÇ GELDİ KBB💗
Gözlerimi karnımın sancısıyla açtım. Yataktan kalkarak banyoya girdim işlerimi hal edip çıktım. Aşağı kata inerek yardımcının birinden ağrı kesici istedim. İlacı getirdiğinde suda vererek ilacı içtim. Yemek sofrasına geçerek herkesi bekledim.
Marcus: günaydın amelya nasılsın?
Mutfağa doğru gelen marcusa çevirdim bakışlarımı.
Amelya: günaydın iyiyim siz nasılsınız?
Yemek masasına oturarak annem ve alex'i bekledik.
Marcus: iyiyim teşekkür ederim. Bu arada bana marcus diye bilirsin istersen baba bile diye bilirsim.
Acaba ona baba demelimiydim? Bence demeliydim öylede böylede zaten üvey babam zaten öz babam iyi biri değildi.
Amelya: tamam babacım.
Üvey Babam söylediğim cümleyle yüzünde tebessüm oluştu. Annem ve alex geldiğinde çaylarmızı içiyorduk. Alex boğazını temizleyerek birşey söylemeye çalışıyordu.
Alex: yemeğinizi bölüyorum ama birşey konuşmak istiyorum.
Annem yemeğini bırakarak alexe döndü. Üvey babamda çatalını yavaşca masaya bırakıp konuştu.
Marcus: tabiki oğlum nedir konuşmak istediğin konu?
Alex ellerini masada birleştirerek cenesinin altına yerleştirdi.
Alex: bir parti var yakın arkadaşım düzenlemiş bu gece. Amelyada geldiği günden beri hep okul ev dışarı çıkmadı eğer izin verirseniz onuda götürmek isterim.
Alex yüzüne yalancı bir gülüş yerleştirip bana kaçamak bakışlar attı. Gözlerimi devirdim ve yemeğimi yemeye başladım. Ta ki üvey babam konuşana kadar.
Marcus: tabii ki eğer amelya istiyorsa neden olmasın ki? Hem eğlenmiş olur partide demi amelya?
Off neden kabul ettinki? Artık sana baba demeye"cağam cağam cağam!" Çatalımı bırakarak yüzüme yalancı bir gülüş sergiledim.
Amelya: tabi ki olur bana fark etmez siz izin veriyorsanız gide bilirim.
Herkes başıyla onayladığında bende konuşmak istedim.
Amelya: anne bugün okula gitmesem olur mu? Günümdeyimde sancım çok.
Kısık sesle anneme fısıldadığımda annem kafasını bana çevirerek beni süzdü.
Victoriya: tabi kızım ama yarın okuluna devam et ben izin alırım 1günlük.
Başımla annemi onayladım ve yemeğimizi bitirdikten sonra odama çıktım. Yatağıma girerek uyumaya çalıştım ama sancım buna izin vermiyordu. Yataktan kalkarak perdeleri ful kapattım. Güneş ışığını görmek istemiyordum belki öyle uyuya bilirdim. İçerisi çok karanlık olmamıştı. Aklımda bir fikir vardı. Dolabıma ilerleyerek ışık aletimi çıkardım. Oradan siyah ışığı açarak odaya sergiledim. Heryer kap-karanlık olmuştu. Yatağıma girdim ve telefonumdan şarkı listeme girip " öyle kolay aşık olmam speed up" açtım. Speedleri sevmem ama bu bana güzel geliyordu. Şarkıyı açtım ve kafamı yastığa gömdüm. Gözlerimi kapatarak uyumaya çalıştım. 10dakika olmuştu ama uyuyamıyordum. Şarkıyı listemden yeniden açtım ve yatakta dikleştim. Kapım birden açıldığında kafamı oraya çevirdim. İçeri annem girdiğinde şarkıyı durdurdum.
Amelya: efendim anne?
Annem yatak ucuma oturduğunda dikatimi ona verdim.
Victoriya: amelya biz yemek için dışarı çıkıyoruz marcusls haberin olsun akşam dikkat et biz gec gele bilirsiz.
Başımla annemi oyaladıktan sonra annem odamdan çıktı. Oh iyi evde yanlız olurdum öylece. Şarkıyı açarak gözlerimi kapattım.
(1 saat sonra)
Tenime değen ellerle irkildim. Ama rüyada olduğumu sanıyordum. Ellerimi yavaşca bilmediğim ama tanıdığım ellerin üstüne koydum. Bunun gerçek olduğunu yavaş yavaş anladığımda gözlerimi açtım. Yanı başımda alexi gördüğümde yerimde dikleştim. Elleriyle omzumu okşuyordu.
Alex: odan çok güzel olmuş karanlık.
Yataktan kalkarak ondan uzaklaştım. Çünki ne zaman bir yere gelsek aramızda çekim oluyordu.
Amelya: odama neden girdin birisi göre bilir çıkarmısın?
Alex dediklerimi umursamayıp yataktan kalktı. Burnumun ucuna girerek elleriyle kollarımı okşadı. İçimde birşeyler beni kıdıklıyordu ama ne? Anlam veremediğim bu hiss beni nedensizce endişelendiriyordu.
Amelya: alex uzak dur.
Konuştuğumda nefesim dudaklarmıza çarpıyordu.
Alex: neden? Korkuyormusun? Evde kimse yok ama;)
Ellerini saçlarıma götürerek okşamaya başladı. Titriyordum. Ahh beni etkisi altına alıyordu. Olmaz birdaha yapamazdım. Ellerimi göğüslerine koyup itmek istediğimde beni boğazımdan tutarak duvara yapıştırdı. Dudaklarıma dudaklarını sürterek boğazımdaki ellerini dahada sıkılaştırdı. Neredeyse nefes alamıyordum.
Amelya: a..alex bırak nefes alam..ıyorum
Alex ellerini biraz daha gevşeterek dudaklarımı dudakları arasına alarak dişlemeye başladı. Ellerimi göğsüne koyarak itmeye çalıştım ama nafile kıpırdamadl bile. Elini kalçama atarak sıktığında inledim. Alexin dudağı kıvrıldığında dudaklarımı dahada sert öpmeye başladı. Ona karşılık vermiyordum ama birazdan verecektim çünki iradem yoktu. Beni kucağına alarak yatağa oturdu. Ellerini kalçama koyarak beni kendine sürtüyordu. Nefes alamamaya başladığımda dudaklarını dudaklarımdan çekti. Nefes nefese konuştuğunda bende derin nefesler alıyordum.
Alex: bakışınla bile beni tahrik ediyorsun!
Söylediğine şaşırmıştımki yine dudaklarıma yapıştı. Artık dayanamayarak ona karşılık vermeye başladım. Alt dudağını dişlerim arasına aldım ve dişledim. Boğukca ağzımın içine inledi. Öpüşlermiz derinleştiğinde kalçamdan tutarak sertce beni kendine bastırdı.
Amelya: ahh.. yapma.
Alex biraz daha beni kendine bastırdığında artık dayanamayarak orgazm olmuştum.
Alex: bak oldu işte.
Dudaklarıma buse kondurarak beni kucağından indirdi ve odadan çıktı. Beni bu halde bırakıp gitmişti! Banyoya girerek temizlendim ve pedimi değiştirdim. Yatağıma geçtim az önce olanarı düşündüm. Doğrumu yapıyordum? Hayır kim üvey abisiyle öpüşürki? Ya kendime hakim olamayıp ona aşık olursam? Saçmala amelya öyle birşey olmaz üvey abim sonuçta. İyi öpüş seviş sonra üvey abim de bu ne saçmalık! Daha fazla düşünmek istemediğim izin perdeleri açtım ve ışığı kapattım. Balkona geçerek salıncağıma oturdum ve dışarıyı izledim. Alex arabsına biniyordu. Şaşırmadım sonuçta. İç çekerek içeri girdim ve aşağı kata inip mutfağa girdim. Kendime meyve alarak oturma odasına geçtim televizyonu açarak birşeyler izlemeye başladım.
ARKADAŞLAR GÜN İÇİNDE BÖLÜM ATIĞIM İÇİN AZ AZ ATIYORUM O YÜZDENNN KIZMAYNNN LAN!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİM
Romance18yaşındaki amalya annesi yüzünden okulundan evinden sevdiği herşeyinden vaz geçmek zorunda kaldı. Babasıyla kumar yüzünden konuşmayan amalya annesiyle yaşıyor. Annesi birgün zengin bir adamla tanışır ve onun yaşadığı eve tanışmak zorunda kalırlar...