Merhaba arkadaşlar bu kitabı bazı sepeplerden dolayı final yapmıştım. Ama kitab iyi izlenme topladığı için devam ediyorum daha uzun bölümlerimiz olucak. O yüzden yeniden başlıyorum. Arkadaşlar aşık mafya kitabı yazdım ama okunmuyor o yüzden galiba silicem şuan tam olarakn4 kitabım var küçüğüm ve üvey abim yani bu kitap baya izleniyor. Neyse çok uzatmıcam başlayalım.
(Alex'den)
Amelya üzerimde masum masum uyuyordu. Olanları düşünmüştüm ama olmazdı. Üvey kardeşimle ilişki yaşamam sacmalıktı. Onu üzerimden indirerek odadan çıktım. Odama girerek duş aldım üzerimi değişerek evden çıktım. Arabama binerek bella'nın evine sürdüm. Bella beni en içten seven tek kişi ama ona karşılık vermedim hiç bir zamanda vermeyeceğim çünki hiç iyi tanınmıyor. İnsan zaten onu seveni sevmediki hep bizi sevmeyeni sevdik. Bella'nın evinin önüne geldiğimde kapıyı çaldım. Kapıyı açtığında ellerimi yüzüne yerleştirerek dudaklarımızı birleştirdim. Duvara yaslamış delice öpüyordum. Herşeyi unutmak istiyordum.
Gözlerimi açtığımda bella yanımda uyuyordu. Dün gece birlikte olmuştuk. Yataktan kalkarak kıyafetlerimi değiştirdim. Evden çıkarak arabama bindim. Saate baktığımda 08:20 olduğunu gördüm. Amelya'nın okula gitmesine yarm saat vardı. Arabayı hızla eve sürerek evin önünde durdurdum. Arabadan inerek eve girdim amelyanın odasına daldığımda orada yoktu. Aşağı mutfaktan sesler geldiğinde mutfağa indim. Babam ve victoriya beni görünce gülümsedi. Amelya yüzünü asarak madafan kalktı ve ' size afiyet olsun okula gitmem gerekiyor' yüzüme bile bakmadan evden çıktı. Bende odama geçerek düşünmeye başladım. Neden böyle yapmıştı ki? Bir sorun mu vardı? Ama illa bir şey olsa haberim olurdu. Dün gece çok uyumamıştım o yüzden gözlerimi kapatarak kendimi uykuya teslim ettim.
(Amelyadan)
Okula geldiğimde bahçeye giriş yaptım. Bir kız yanıma geldiğinde içimden 'hadi bakalım başladık' kız yanıma gelerek koluma girdiğinde duraksadım. Ne yapıyordu bu şımarık? Gülümseyerek ' merhabaaa ben bella sende amelya olmalısın alex'in üvry kardeşi. Ay inanırmısın herkes sizi konuşuyor okulda . Alex seni okula bıraktığı için herkes sizi sevgili sanıyor' o kadar hızlı konuşmuştuki söylediklerini zar zor anlamıştım yani. ' merhaba? Bende amelya. Memnun oldum evet üvey kardeşiz' omuzuma omzunu şakacasına çarparak ' güzel hadi gel okula girelim ders başlayacak ha bide çıkışta bana geliyosun vakit geçiririz tamam?' Başımı sallayarak onu onayladım. Okula girdiğimizde kedi sınıflarımıza geçtik. Dersin başlamasına 2dk vardı. Telefonumu çıkararak instagramdan dm baktım 99+ istek gördüğümde mesaj isteklerine tıkladım. Hepsi kızdı bazılarına baktığımda herkes alex hakkında yazmıştı. Bazıları k*für bazılarıda kardeş olduğumuzu yazıyordu. Zil çaldığında telefonumu çantama atarak kitaplarımı çıkardım. Sabah alexe soğuk davranmıştım. Çünki gecenin bir yarısı uyandığımda evde yoktu gitmişti. Benle öyle bir yakınlık yaşayıp neden gitmişti anlamıorum. Hoca sınıfa girdiğinde derse odaklandım.
(Yarm saat sonra)
Zil çaldığında telefonumu ve cüzdanımı alarak kantine indim. Kendime kahve ve küçük pasta aldım. Pastalara bayılırdım. Boş masaya geçerek aldığım pastamı yiyor kahvemi yudumluyordum. Masama bella geldiğinde gülümseyerek gözlerine baktım. Kahvemden bir yudum alırken o konuşmaya başlamıştı bile. ' bak akşam geliyorsun değil mi?' Gülümseyerek ' ahh bella geliyorum tamma dedim ya bahcedede merak etme' gülümseyerek 'güzel o zaman çıkışta beraber gidelim' başımı salladığımda oda kendisine fanta alarak arkadaşlarının yanına gitti. Bende telefonumla uğraşıyordum. Alexden mesaj geldiğinde okudum.
Üvey🗿
Üvey🗿:
Okula neden benim bırakmamı beklemedinki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİM
Romance18yaşındaki amalya annesi yüzünden okulundan evinden sevdiği herşeyinden vaz geçmek zorunda kaldı. Babasıyla kumar yüzünden konuşmayan amalya annesiyle yaşıyor. Annesi birgün zengin bir adamla tanışır ve onun yaşadığı eve tanışmak zorunda kalırlar...