İKİ KÜS👥

5K 123 25
                                    

Merhaba bebeklerr♥️ uzun aradan sonra geldim. Vakit olmuyor kb. İzlenme ve oy çok az yorum zaten hiç yok. Bu benim hevesimi azaltıyor yazamıyorum. Neyse dramaya girmeyek başlayalım.

Gözlerimi açtığımda odamdaydım. Hiss etdiğim ilk şey soğuk oldu. Çok üşüyordum. Üstümde pike vardı ama yinede üşüyordum. Etrafıma baktığımda kimse yoktu. Olanları zar zor hatırlıyordum. En son bella ve alex'i görmüştüm. Görmez olaydım. Pikeyi üzerimden yavaşca kaldırarak yatağımdan kalktım. Aniden kalktığım için başım dönmüştü. Biraz daha bekleyip banyoya girdim. Alex hakkında birşey düşünmek istemiyordum. Aynen bella hakkındada. Bitti. Banyoya girdim üzerimden kıyafetlerimi çıkardım küveti doldurup içerisine girdim. Kendimi bırakarak rahatlamaya çalıştım. Dün gece gördüklerim çok iğrençti. Arkadaş bildiğim birisi ve garip duygular hiss etdiğim adam. Yani üvey abim. İğrenç. Düşünmek istemiyordum. Gözlerimi kapattım ve düşünmedim.

Uyuduğumu anladığımda gözlerimi açtım. Ne kadar kalmıştım acaba suda? Küvvetden çıkarak üzerime bornozumu aldım. Saçlarımada havlu sararak küvetin suyunu boşaltdım. Banyodan çıkarak telefonumdan saat'ime baktım. Çok kalmamışım banyoda. Ellerim buruşmuştu ayak parmaklarımda öyle. Makyaj masama oturarak cildime bakım ve serum yaptım. Yüzüm kusursuzdu ama yinede yapıyordum. Kipriklerime rimel göz altlarıma kapatıcı sürerek dağıtdım. Dudaklarıma kiko'nun glossunu sürdüm. Makyaj sabitleyicide sıkıp saçlarımı açtım. Saçlarımı kurutarak açık bıraktım.
Kahküllerime şekil verdim ve makyaj masamdan kalkarak dolabıma ilerledim. 10dakikanın sonunda kendime crop beyaz gömlek altımada gri kot pantolon seçtim. Üzerimi giydim ve boydan aynamım önüne geldim. Çok iyi duruyordu. Ayaklarıma beyaz nike ayakabılarımda giydiğimde victoriya secret parfümünü sıktım.

Odamdan çıkarak aşağı kata indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Odamdan çıkarak aşağı kata indim. Herkes evdeydi. (Herkes) anneme bakıp 'anne ben çıkıyorum kendim için gezicem' annem yanıma gelerek 'tamam kızım alex seni bıraksın' gözlerimi devirerek 'anne 5yaşım yok kendim gide bilirim' annem başını sallayınca alex'in gözlerine bile bakmadan çıktım evden. Biliyordu neden böyle yaptığımı. Birdaha şeytan görsün onun yüzünü. Evden çıkarak kendime bir taksi durdurdum. 20dakikanın sonunda büyük bir alış veriş merkezinin önünde durdum. Parayı ödeyerek arabadan indim. İçeri girerek önce kendime pandora bilezik baktım. Pahalı olsalarda seviyordum ve alıcaktım. Bileziği çalışanlara hazırlaması için gösterdim. Kartımdan parayı ödeyip mağazadan çıktım. Gözüme takılan elbiseyle olduğum yerde kaldım. Efsanee harika ötesi. Bunu almam lazımdı. Ama çok pahalı birşeye benziyor. Elbisenin olduğu mağazanın ismine baktığımda bershka olduğunu gördüm. Ee yaniii bu markada abartdı iyice herşeyi çok pahaya bırakıyorlar. Neyse bunu almam lazım. Mağazaya girerek çalışanların birine elbiseyi denemem için bana vermelerini söyledim. elbiseyi maketinden çıkarıp bana verdiklerinde bende boş bir kabin bularak kabine girdim. Üzerimi değişerek elbiseyi giydim. Ağzımdan bir ıslık çıktığında gerçektende bu elbise tam halukulaydeydi. Böle bişi yok arkadaş.

ÜVEY ABİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin