Parti💃

6.4K 185 42
                                    

BÖLÜMLER HER ÖĞLEN GELİCEKK ÇÜNKİ SAAT 1 DE UYANIYORUMM🥺

Yatağımdan kalktım ve duşa girdim. Bu geceki partiye güzel olmalıydım. En güzel ben görünecektim. Duş aldıktan sonra tanpon taktım ve makyaj masama oturdum. Cildime bakım yaptım ve ışıldatdım. Hafif ama güzel görünen makyaj yaptım. Saçlarımı kuruttum ve hafif bukleler yaptım. Kahküllerimi bırakarak saçlarımın yanlarından biraz alarak arkada topladım. Saçıma sprey sıktım saçlarım ve makyajım hazırdı. Sıra kıyafetimdeydi. Dolabıma geçtim ve oradan en şık en açık elbisemi aldım. Bu herkesi çıldırtacaktı. Beyaz, göğüs dekoltesi açık, dirseğimin üzerinden başlayan tül kolları ve dizimin çok üstünde olan bu elbise üstüme tam olmuştu. Ayağıma gümüş renkli ince bir topuklu giydim. Gümüş ve beyaz renk karışıklığı olan küçük çantamıda aldığımda hazırdım. Son olarak o şahhane parfümümü sıktım ve odadan çıktım.

Merdivenleri indiğimde topuklu ayakabımın sesi her yerde yankılanıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merdivenleri indiğimde topuklu ayakabımın sesi her yerde yankılanıyordu. Aşağıya indiğimde alexin beni beklediğini gördüm. Ağzını biraz açarak ve gözlerini büyüterek beni baştan aşağı süzdü. Dudağının kenarı kıvrıldığında güzel olduğumu anlamıştım.

Amelya: gidelim mi?

Alex gülüşünü ve duruşunu bozmayarak.

Alex: tabi gidelim buyrunuz.

Önüne geçtiğimde bakışlarını üzerimde hiss ediyordum. Arabaya geldiğimizde kapıyı bana açarak oturmamı sağladı. İkimizde arabaya oturduğumuzda beni biraz daha süzüp arabayı çalıştırdı.  25 dakika sonra parti yerine geldiğimizde ikimizde arabadan indik. Geldiğimiz yer çok büyük olmasada bir villanın bahçesindeydi. Bahçeye girdiğimizde tüm gözler üstümüzdeydi. Ama bu sefer benim için.  Bir masaya geçtiğimde alex yanımdan ayrılmıştı. Çokta umursamadım yani. Boş bir masaya geçtim ve kendime kırmızı şerap istedim. Masama bir erkek geldiğinde onu baştan aşağı süzdüm. Hımmm yakışıklıydı. Tüm gözler benim masamdaydı neden ki?

Nick: merhaba nasılsın? Seni ilk defa görüyorum.

Yüzümde tebessüm oluşturarak uzatdığı elini tutdum.

Amelya: merhaba iyiyim sen? Evet buraya yeni taşındım.

Nick: iyiyim teşekkür ederim. Ahh ne güzel o zaman uzun zaman burdasın demi?

Amelya: evet burada olacağım.

Nick: sevindim. bu arada ismim nick

Amelya: benimde amelya memnun oldum.

Biraz daha sohbet ettikden sonra etrafa bakmaya başladım. Alexin bakışlarını üzerimde hiss etdiğimde ona göz devirdim. Villaya doğru ilerleyerek bir garsondan banyonun yerini sordum. Villaya girerek banyoya geçtim. Tanponumu değiştirdim ve makyajımı tazeledim. Ellerimi yıkadığımda banyonun kapısı açıldı. İçeri alex girdiğinde onu umursamadan banyodan çıkacaktım ki beni kolumdan tutarak içeri soktu. Üstünden kapyı kilitleyerek beni kapıyla arasına aldı.

ÜVEY ABİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin