Ben hala Ateşin ne dediğini anlamazken, Ateş "isminizi öğrenebilir miyim " dedi. "Alev ben" diyebildim sadece, ateş sıcak bir gülümsemeyle " tanıştığıma memnun oldum alev, alevinden çıkan ateşin olmak istiyorum izin verirsen" dedi, ama sonda ne dediğini hiç anlamadım. "Nasıl yani?anlamadım" diye sordum, o ise beni geçiştirdi.
Gerçekten kendimi salak gibi hissetmeye başlamıştım. Ateşle birlikte aşağı inmiştik ben hemen abilerimin ortasındaki sandalyeye oturdum. Ateş ise ayakta babasının yanında duruyordu, Murat amca "bu benim oğlum ve kendisi aşiretin ağası olucak" dedi. Demek ağa olucak, ilk defa bu kadar yakışıklı ağa görmüştüm, ben ağaları; yaşlı kendini beğenmiş bi insan sanardım, ama yanılmışım. Ateş biraz durdu ve arkadaşlarının yanına gitti. Yemek sessiz geçmişti, yine salona geçmiştik, baya sıkılmıştım anneme kaş göz yapıyordum kalkmak için, sonunda başarabilmiştim. Şuan yatağımda uzanmış ateşin ne dediğini anlamaya çalışıyordum.
Of alev boş versene kızım ne dediyse dedi, iç sesimle kavga ediyordum bildiğin. Böyle şeyleri düşünmeyi bırakıp başka bişey düşünmeye çalıştım, yarın okullar açılıyordu, ama ben ilk gün değilde ikinci gün gidecektim. Okul alışverişine çıkmam lazımdı ilk. Düşünmekten yorulmuş olmalıyımki gözlerim inatla kapanmaya çalışıyordu, bende daha çok zorlamak istemediğim için tatlı bi uykuya gözlerimi yumdum.
Azat Ateşten=
(Sabah)
Sabah siktiğim alarmı yüzünden uyandım. Boş boş tavanla bakışırken, yaren kapının arkasından söylendi " abi uyan hadi okula geç kalıcaz senin yüzünden" of şimdi hocaların boş boş konuşmasını çekemem valla. Telefonu elime aldım, bizim guruba girdimEnes: abi şu Berk harbi kaşınıyor niye işini bitirmiyoruz
Arda: işini bitirelimde Murat amcada bizi bitirsin demi
A.ateş: yine naptı o piç
Enes: bizim çocukları dövmüş
Emre: canına susamış herhalde
A.Ateş:okula gidip gözükelim bakalım Berk beyle ne sıkıntısı varmış
Bedirhan: abi bikere olaysız gün yokmu ya
Arda: ilk defa bedo ya katılıyorum
Bedirhan: kes lan sesini
Burak: abi okulda her zamanki yerimizde buluşalımGuruptan çıktıktan sonra okul formamı giydim
( formaları böyle düşünebiliriz)
Aşağı indim, anam "Ateş oğlum gel ağzına iki lokma at" " yok ana sağol okulda yerim, yaren nerde başımın etini yedi geç kalıcaz diye" derken hanımefendi yanıma koşarak geldi. "Abi hadi çıkak" "ney bu acele hayırdır yaren?" "Ya abiya arkadaşlarımı özledim hadi" " hangi arkadaşlar?erkek mi?" "Of abi of, defne tanıdınmı" " sus abiye oflanmaz, yürü düş önüme bakalım"Bizim lisenin yanındaydı orta okul, yareni okuluna bıraktıktan sonra kendi okuluma adımladım, bizimkileri gördüm herzamanki çardağımızda toplanmış beni bekliyorlardı. Tam o tarafa adımlıcakken; Buse nin sesini duydum, bu kızdan kurtuluş yoktu tam bi orospuydu ve kafayı bana takmıştı, beni sevgilisi falan zannediyordu. Kız diye bişeyde yapmıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alev'in Ateşi
Teen FictionBabasının işleri yüzünden Urfa'ya taşınan Alev'in yeni lisesindeki çete liderini kendine aşık ederse Okula yeni gelen Kızın güzelliğine kapılıp aşık olan çete lideri Azat