6.Bölüm

1.3K 52 10
                                    

Azat Ateşten=
En son uyuyakalmıştım Instagramda dolaşırken, saate baktığımda 17:54 tü altı işte. Yataktan kalktım canım çok sıkılıyordu ki biranda aklıma kardeşimin olduğu geldi. Kız kardeşimin odasının kapısına geldim ve çok nazik bir şekilde kapıyı tıklattım, içerden gir sesi gelince çat diye içeri daldım. Yaren "abi az yavaş ya hayvan mısın?" "Ne alaka ne alaka yaren bak kırılıyorum " "abi he he hadi git ders çalışcam " "azcık çalışma mola ver bişi olmaz" "of abi neden geldin" "seni hiç alakadar etmez kardeş" "abi burası benim odam" " ee yani benim demedimki" "abi ne ee ya sal beni" "abisine saygıda kalmamış tı tı tı" " valla babama seslenirim" " vollo bobomo saslonorum" diye taklit ettim onu. "Abii git ya" deyip bana yastık fırlattı, hemen odadan kaçtım. Çok susadım hızlıca mutfağa indim, annem telefonla konuşuyordu kesin teyzemle yine akrabaları çekiştiriyordu.

Ben yavaşça kendime su doldurmuş içerken anam beni fark etti, "Kurê te ji min re negot ez çima hatim ( oğlum neden geldim demedin?)" " te bi telefonê dipeyivî( telefonda konuşuyordun ana)"  "oğlum akşam yemeğe davetliyiz biryere kaybolma" " nereye ana" " şu şirket ortaklarımız olan melek hanıma oğul" "tamamdır ana, evden kaç gibi çıkıcaz ana" "saat 7 gibi çıkarız oğlum anca yetişiriz" " tamam ana ben odadayım" "tamam oğlum " anamla konuştuktan sonra odama çıktım bi duş aldım.

Duştan çıktıktan sonra saate baktım 18: 32'di anca giyinirdim. Giyinme odama girdim, azcık karizma olalım demi.

Aynadan kendime baktım, bir ıslık çaldım herzamanki gibi yakışıklı olmuştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aynadan kendime baktım, bir ıslık çaldım herzamanki gibi yakışıklı olmuştum. Biran aklıma alev geldi, hoş kızdı ilk defa bir kızda böyle hissediyorum, garip diye geçirdim içimden. O sıra abim kapıdan seslendi " ateş hadi lan seni bekliyoruz, yengen bile hızlı hazırlandı" dedi. Bunu duyan yengem aşağı kattan bağırdı " demir akşam koltuktamı yatmak istiyorsun?" "Hayır karıcım ben ateşe ne kadar güzel olduğunu söylüyordum" dedi ve geç kalmamak için aşağı indik.

Arabanın yanına gelince babama seslendim " baba ben kullanmam arabayı " o da tamam deyip anahtarı attı, hızlıca tuttum ve arabaya bindik. Zar zor gelebildik, neden zor geldiniz derseniz salağın biri yüzünden kaza yapıyorduk ve abiler beni zor tuttu. Adamı bi güzel dövmek vardı. Şimdi ise park yeri arıyorum ama yok, bende babamları evin önünde indirdim park yeri arıyorum, en sonunda bulabildim.

Eve 5 dk yürüme mesafesindeydi ama sıkıntı değil. Eve gelince kapıyı çaldım, kapı iki dk sonra açıldı, kimin açtığına baktığımda alev olduğunu gördüm. O çok güzeldi ama tek etkilenen bendeğilim sanırım,
İkimizde birbirimizi süzerken epeybi zaman geçti bende " beni içeri almayı planlıyomusun yavrum" dedim. Hemen kendine gelmiş gibi "çok özür dilerim buyur kapıda kaldık" diyerek içeri aldı, bu tatlı halleri hoşuma gittiği için gülümseyip sorun değil yavrum dedim ve masaya geçtik, bildiğiniz gibi hal hatır okul gibi sorular soruldu.

Salih amca bana " Alevi'de seninle aynı okula kayıt ettirdim artık kızımı korursun delikanlı ha" dedi. Biran heyecanlandım,"benim için büyük bir zevktir efendim, kızınıza gözüm gibi bakarım aklınız kalmasın bile" ben bunu derdemez alev,"baba korumaya ihtiyacım yok" dedi. Bikere inat etme gülüm çok mu zor, Salih amca ise" ne olur ne olmaz kızım hem ne güzel arkadaş olursunuz demi Murat bey" der demez babama baktım "aynen alev kızım ateş iyi bir insandır" dedi aslan babam. Alevde sonunda pes ederek onayladı.

Yemekler yenmiş tatlılar ikram edilmiştiki erkekler balkona çıktı şirket hakkında konuşmak için, şimdi sen erkek değilmisin diye sorarsanız ben şimdilik şirketle uğraşmak istemiyorum. Şuan ise sinir krizi geçireceğim alev hanımın telefonuna bildirim geldi ve biriyle gülerek mesajlaşıyordu, hayır ateş telefonu alıp paramparça etmek yok. Alev hanım sonunda telefonunu kapatmış bianlık bana baktı ve bana bisorunmu var diye sordu, daha çok dayanamayarak sesimi azıcık yükselterek " ne o kime gülümsedin" diye sordum. Bana hemen sananeya dedi, "ne demek sanane kızım kime gülüyorsun dedim" diye cevap verdim, annem "ne oldu oğlum niye bağırıyorsun kıza " "yok ana bişey, önemli değil" dedim aleve bakarak.

Daha çok burda durmak istemediğim için anama bizimkilerin yanına gidiceğim dedim, tamam fln dedi. Hızlıca kendimi evin dışına attım ve derin bi nefes aldım, telefonumu çıkarttım Emre'yi aradım, "alo Emre" "efendim kardeşim, sesin niye kötü geliyor" bizimkileri topla herzamanki yere anlatırım" "tamam geç kalma dikkatli gel ha" "tamam kardeşim hadi görüşürüz" deyip kapattım. Arabaya bindim hızlıca konağa geldim, arabadan indim ve Mustafa amcaya anahtarı attım "Mustafa amca bizimkileri almaya gitsene benim işim var sana zahmet" tamam ağam" dedi, bende motoruma doğru yürüdüm, kaskımı taktım ve yavaşça konağın kapısına sürdüm kapıdaki korumalar hemen kapıyı açtı, bende hızlıca bizim yere doğru yola çıktım, 5 dk ya vardım. Motoru kenara çektim ve kaskımı çıkardım bizimkiler gelmişti, Bedirhan "abi noldu acil toplandık bi sorunmu var" dedi. Ben"yok kardeşim sadece bi kafa dağıtmaya ihtiyacım var delirmek üzereyim"dedim.

Enes"neden, noldu lan", Arda" korkutma insanı azat", "az bi susun anlatsam ya"dedim. Hepsi susmuş sadece bana bakıyordu, "şimdi bi kız var" der demez herkes ooo yengemiz kim demeye başladı "kesin sesinizi lan konuşmamı bölmeyim tek hücreliler" kafalarını itaatle salladılar "aferin, bakın şimdi kız benim kafamı çok karıştırıyor onu görünce garip oluyorum, bugün onlara yemeğe gitmiştik ailecek ve telefonda biriyle gülerek mesajlaşıyordu, ben bir an çok sinirlendim kıza bağırmaya başladım istemsiz" sustum sessizlik oluştu.

Bu sessizliği bozan ise Yusuf oldu " azat kardeşim sen abayı yakmışsın bu kıza" garibanlar Yusuf'u onaylarken inanamaz bakışları atıyorlardı, onlarda haklı ilk defa ben böyle bi konunun içindeydim ama ben aşık olamazdım. " Ne aşkı lan benim aşkla meşkle işim yok saçmalamayın, ve bu konuyu uzatanı harbi döverim" ,Arda "bi kere bişeyi kabul etsen ölcen mi, hem aşık olmak kötü değil veya seni güçsüz yapmaz" dedi. Of bilmiyorum ben hiç aşık olmadım aq " Tamam uzatmayın dedim ha" Efe "tamam sakin, ee napcaz burda böylece oturcazmı mk" saate baktım 23:28di aslında gece yarılarına kadar oturur takılırdık ama okul denilen lanet vardı. " olm bugünlük yeter yarın okul var aq" herkes aynen fln dedi, bizimkilerle vedalaştıktan sonra motoruma atladım.

Tam çalıştıracakken instaya foto atasım geldi. Hızlıca fotoğrafı çektim ve paylaştım.

 Hızlıca fotoğrafı çektim ve paylaştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

            Azt.ateş: hızlı ve yakışıklı🔥

Telefonu cebe koydum ve motoru sürmeye başladım, saat çok geç olmamasına rağmen yol bomboştu. Huzurluydu, konağın kapısına gelince kornaya bastım, küçük pencere açıldı ve korumalardan biri bana baktı diğerlerine işaret verdi"küçük ağa geldi açın kapıyı".
Motoru park edip konağın kapısına yürüdüm  zile bastım, çalışan kızlardan biri açtı "hoş geldiniz ağam" hafif kafa selamı verdim. "Anamlar nerde" "herkes odasına çekildi ağam bende mutfağı toplayım çıkıcam" "tama sana kolay gelsin abla" "sağolasın ağam"

Odama çıktım, hızlıca altıma gri eşofmanımı geçirdim yarı çıplak bi şekilde kendimi yatağa attım ve gözlerimi kapattım.

( diğer bölümde bizi neler bekliyor acaba, biraz geç attım özür diliyorum ❤️)

Alev'in AteşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin