Arkadaşlar gerçekten çok üzgünüm bölüm atamadım için, Şuan saat 23:43 ben daha yeni kitabı elime alabiliyorum. Bazı sorunlar var çok özür diliyorum.
( bir önceki bölümü hızlıca Azat'tan da dinleyelim)
Azat Ateşten=
Sabah telefonumun çalmasıyla uyandım; bizimkiler arıyordu. " abi günaydın" "lan mal saat kaç beni arıyon" " abi saat sekiz daha kalkmadın mı?" "Harbimi lan, kapa kapa gelıyorum bekleyin" "tamam abi çardağa gelirsin" telefonu kapattım ve hemen hazırlandım, okulun yolunu tuttum. 10 dk ya okula girdim, bizim yere doğru yürüdüm.Bizimkilerle selamlaştıktan sonra biraz zaman geçti bi konu hakkında tartışıyorlardı açıkçası çok dinlemedim, bende bahçedeki öğrencileri incelemeye başladım. Bahçeden giren bi öğrenci dikkatimi çekti; alev. Yavaş yavaş bahçede yürüyordu, çoğu öğrencinin dikkatini çekmişti, güzeldi hemde fazla güzel. Ben bunu düşünürken aleve yaklaşan tehlikeli cisimi fark ettim. Hemen ayağa kalkıp, onun alevin yanında ne işi var.
Ben hızlıca ayağı kalkınca çocuklar anlamsız bir şekilde bana bakmaya başladılar, Burak " abi iyi misin bişeymi oldu" Emre" noldu lan niye ayağı kalktın" Arda" onun derdi belli değil mi şuraya baksanıza". Çocuklar ardanın gösterdiği yere dönünce Berk ile Alev'i gördüler, " berkin yengemizin yanında ne işi var" "yine ne peşinde bu piç" hemen söze atladım" bilmiyorum ama benim olana kimse elini süremez" dedim ve o tarafa doğru yürümeye başladım.
Bizimkiler arkadan gaz verirken çoğu öğrenci korkarak yol veriyordu, onların yanına vardığımda hızlıca alevin elini tutup kendime çektim."sakın bu kıza yaklaştığını görmeyeyim, yoksa bu sefer işini bitiririm" alev nolduğunu çözmeye çalışıyordu. Berk"ooo ateş bey hayırdır" "sana kızdan uzak dur dedim" hafif bağırdığım için alev korkuyla sıçradı, hoşuma gitti korkunca istemsiz bir şekilde bana yaklaşmış, sığınmıştı.
Alevi kolundan tutup götürcektimki az kalsın yere düşecekti, bir anda elimden kurtuldu ve bağırmaya başladı "ne sürüklüyorsun beni ya hem sanane istediğimle konuşurum" "bana bak kızım burda benim sözüm geçer" "ya niyeymiş okul babanın mı" dedi ve yanımdan uzaklaştı. Allahım bana sabır ver benim bu kızla işim var.
Bizimkilerin yanına geri döndüm, pislikler gülmemek için kendilerini tuttukları yüzlerinden belli. " abi noldu boş döndün" "yenge inatçı çıktı" boş boş konuşup insanı deli ediyorlar, "kesin sesinizi be, hadi kalkın sınıfa geçek" "tamam abiya sinirlenme".
Yerlerimize oturduk, ben kafayı sıraya koydum sınıftakilerin sesine karşı savaşla kestirmeye çalıştım. Hoca içeri daldı " günaydın çocuklar" bağırarak, hayır yani biz sağırmıyız ne bağırıyorsun? Hoca yoklamayı aldığı an kapı çalındı, içeri ilk minik bi kafa girdi sonra yavaşa vücudu. Çok tatlı geldi gözüme manyak kız.
Hocanın seslenmesiyle kendini tanıttı, o sırada hocanın söylediği şeyle bütün sınıf şaşırdı "ateşin yanına otur" işte ayağıma gelen fırsat, alev yanıma geldi ve oturdu. Sınıftakiler öküz gibi bize bakıyordu, aleve baktığımda bu durumdan rahatsız olduğunu gördüm hemen sınıfa dönüp "kesin sesinizi lan" diye bağırdım. Sınıftakilerin hepsi önüne dönmüş dersi dinliyordu, alev ise az önceki hareketime şaşırmış bi şekilde bana bakıyordu.
"Çok yakışıklıyım biliyorsun ama sapık gibi bakmasanız" bunu dememle afallamıştı "ha ne" bu hareketine sırıtmıştım ki alev afallamış gözüküyordu " çok mu beğendin" dedim kendimi tutamayarak. Bunu duyar duymaz resmen kız morarıp kafasını gömdü, boşuna deli demiyorum ben bu kıza.
Şimdi ise teneffüs zili çalmış bu deli kızla uğraşıyordum, hayır neymiş çıkmak istiyormuş gezecekmiş, inat olsun diye bende kalkmıyordum."ya lütfen ateş bi kalk çıkayım" "çıkmak istiyorsan çık banane, hem otur gözümün önünde işte kaybolma""şuna bak ya oldu paşam başka, lan çocuk çık valla seni parçalarım" "olur" "ya lütfen kalk çıkayım"diyerek beni sarsmaya başladı. Tam bişey dicekken çocuklar yanımıza geldi "abi geliyon mu" hah soruya bak "tabi geliyorum oğlum" dedim ve bizimkilerle kantine inmeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alev'in Ateşi
Teen FictionBabasının işleri yüzünden Urfa'ya taşınan Alev'in yeni lisesindeki çete liderini kendine aşık ederse Okula yeni gelen Kızın güzelliğine kapılıp aşık olan çete lideri Azat