היוש חברים וחברות יקרים ויקרות שלי!.
רוצה להגיד חופש גדול שמח,זה הזוי איך שהזמן טס..
וחייבת להזכיר שספר הבא מסופר על לוקה ועל סטלה.
מקווה שתהנו מהפרק❤
נ.ב-אשמח שתגיבו כמה שיותר על הפרקים.נקודת מבט לאונרדו:
אספתי את הילדונת.
היא מפוחדת מעט אך היא יודעת שאביה לא ישלח אותה למקום שיפגע בה..
"בת כמה את סופי?"שאלתי אותה לאחר חצי שעה ברכב.
"17 וחצי"צייצה בלחש מן המושב האחורי.
"במשהוא אחד את כן דומה לגרייס"מלמל רייאן שישב במושב האמצעי ליידה.
"תסתום,אל תבהיל אותה"אמר תיאו באיטלקית בעודו יושב לייד רייאן.
"עשיתם כבר?"שאל לוקה בקרירות שישב ליידי באיטלקית בלחש כדיי שהם לא ישמעו מאחורה.
"כן,אתמול"עניתי.
"נתת בה חזק?"שאל רייאן מאחורה באנגלית גורם לסופי להבהל.
"רייאן"אמרתי בחיוך.
"כן אחי הנותן חזק"אמר וקרץ אל עבר סופי המוטרדת.
"נחזור הביתה,אני רוצה להראות לך כמה טעים הזין שלך."אמרתי באיטלקית בכדיי שסופי לא תבין.
"אתה הולך למצוץ לי?"שאל בהלם.
"אתה הולך לאכול אותו"עניתי בחיוך והגברתי את הקצב אל עבר הבית."קיבלתי דיווח,סטלה רבה מכות עם הפוטה מהמועדון".(זונה באיטלקית).
"אוי לי" אמר תיאו."טוב תעשו את זה זריז"אמרתי לתיאו וללוקה שיצאו להרגיע את סטלה שעוד שניה מפרידה לבחורה את העצמות בעזרת הידיים שלה.
קיארה נכנסה לרכב מאחור.
"מה המוכרת עשתה לך?"שאלתי מנסה לרסן את עצמי כאשר ראיתי דם על חולצתה.
"רק אמרה לי כמה דברים שנדבר אני ואתה עלהים בבית"אמרה בקול מזהיר.
"אז מה זה?"שאלתי והצבעתי על כתם הדם בחולצתה.
"זה הדם של המוכרת."אמרה.
"הרבצת לה גם?"שאלתי.
"לא,סטלה עשתה את זה.."אמרה.
"אני נשבע בקבר של אמא.שאם קיארה הייתה קאפו או משהו בסגנון,סטלה הייתה הקונסילרית הצמודה שלה שעושה את כל העבודה הקשה."אמר רייאן בעודו נכנס למכונית.
"לא תמיד,לוקה למשל מאוד אדיש לעומת לאונרדו שרוצח לארוחת הבוקר שלו 2 אנשים."אמרה אאידה שגם התיישבה מאחור.הם ישבו מאחורה.תיאו,אאידה,סופי,לוקה,רייאן,וסטלה.
סופי ישבה בצד שמאל דחוסה כשתיאו ליידה.
רייאן ישב בצד שמאל שעל ברכיו יושבת אאידה, ובאמצע לוקה שסטלה יושבת על ברכיו ועל תיאו יושבת קיארה.
לא קינאתי משום שזה תיאו.
הוא הכי מסור בעולם לגרייס,ואם יש מישהוא שאני סומך עליו שאישתי תשב עליו ככה זה תיאו.גרייס ההריונית ישבה ליידי במושב הקדמי.
"בטוחים שזה חוקי?"שאלה סופי.
"אנחנו המצאנו את החוק"השיב תיאו.
"המשטרה לא תעצור אותנו?"שאלה.
גיחחנו בתגובה בפה אחד.
"המשטרה מעדיפה לא להתעסק עם המאפיה"הסבירה גרייס בעודה מלטפת את הבטן."תפסיקי לזוז לפניי שאני עושה אותך אמא"אמר לוקה לסטלה שנצמדה אל האיבר שלו ללא כוונה.
"תכף אני אעשה את התנועות עם הישבן שהזונה שלך עשתה"אמרה בהתגרות והבליטה את ישבנה אל עבר מפשעתו.
"אמרתי לך,זה היה פעם אחת"השיב בעצבים.
"אם בחורה הייתה יושבת עליי ככה הייתי מכין לה כרטיס נכות מרוב שהייתי מז-"אמר רייאן בעוד אאידה סותמת את פיו.
"תסתום,תזכור שיש פה את הילדה שלא יודעת מזה זיין אפילו"אמרה באיטלקית כדיי שלא תבין.
"כמה זמן נסיעה?"שאלה גרייס בהתכווצות בעודה מחזיקה את בטנה הקטנה.
"5 דקות"השבתי.
"הכל טוב גראס?"שאל תיאו.
"איך בא לי גראס עכשיו"התפרץ רייאן.
תיאו סתר לו קלות ולא הסיט את מבטו מגרייס.
"כן,פשוט יש לי בחילה קצת"ענתה."לאונרדו,אני צריכה לדבר איתך עכשיו"אמרה קיארה שנכנסנו הבייתה.
"לא עכשיו,יש לי פגישה"קבעתי ונכנסתי במהירות למשרד עם הבנים.
YOU ARE READING
הפיתיון שלו-his bait {2}
Romanceלאונרדו-24 הקאפו של איטליה. רוצח פסיכופט הידוע בכינוי "שטן הדם". הוא מיועד לנישואין עם קיארה נסיכת המאפיה של לאס ווגאס. קיארה-20. הבת של הקאפו של לאס ווגאס. ילדה של אבא שלא מצייתת לחוקים. מיועדת להתחתן עם הקאפו של איטליה כל מנת ליצור ברית. אבל מה יק...