פרק 35-הבגידה

891 38 4
                                    

נקודת מבט קיארה

חזרנו לסויטה,לאונרדו מתקלח. אני אחריי מקלחת. ישבתי במרפסת וקוראת את הספר שגרייס הביאה לי.

קיבלתי הודעה ממספר חסוי."את רוצה לדת את האמת?". נשלחה ההודעה מהמספר החסוי.

"מי אתה".שלחתי למספר החסוי. אחריי ההודעה ששלחתי נשלחו אליי מספר תמונות וסרטונים.פתחתי את הסרטון שנשלח. כשעייני ראו את מה שקורה בסרטון,פי נפער.הרגשתי נבגדת.

בסרטון רואים את בעלי מזדיין עם בחורה.מהמספר החסוי נשלחו עוד תמונת שלהם מתנשקים ומזדיינים.כל פעם בבגדים אחרים.

נשלחה עוד הודעה מהמספר החסוי."זה קרה לפניי שבוע כמה פעמים".לפניי שבוע הייתי חטופה. בזמן שהיייתי חטופה בעלי הזדיין מספר פעמים .תחושת הבגידה זורמת בוורידי.

לפתע דלת המקלחת נפתחת ולאונרדו יוצא ממנה עם מגבת כולו נוטף מים.הוא רגוע מידיי כנראה אונן על הזונה שלו,אני לא אראה לו חולשה.בלילה אני אחזור לווגאס.כי המקום הזה לא מרגיש לי בית מאז שנשלח אליי סרטון בו בעלי בו בזמן שאני חטופה על ידיי רוסים.

"פרפר" הוא קרא לי והוציא אותי מהמחשבות."מה" אמרתי בעצבים.הוא הביט בי במבט מבולבל ולא מבין."את רוצה לצאת היום?" שאל בהרמת גבה."טוב" עניתי באדישות."הכל בסדר?"שאל.

"הכל מעולה"עניתי בחיוך מזוייף.הוא התקרב אליי ונשק לשפתיי נישקתי אותו בחזרה בשביל ירגיש שהכל בסדר."תתארגני"אמר והסתכל אל תוך עייני.

לאחר שעה הייתי מוכנה.לבשתי שמלה מיני בצבע אדום יין בעלת מחשוף עמוק.אני אוהבת לשחק באש.

הוא בחן את גופי במבט רעב.הוא לבש חליפה שחורה סקסית שישבה עליו באופן מושלם.רציתי להוריד לו אותה ולנשק את גופו אך אני ממש מאוכזבת מכך שגופו נגע בגוף של בחורה אחרת בזמן שאני הייתי קשורה על כיסא וניסו לאנוס את פי.

נכנסנו למסעדה יוקרתית התיישבנו והוא הביט בי בעניים נוצצות.אני רוצה להדליק אותו היום ולברוח ממנו בלילה.שירגיש מבולבל ונבגד כמו שאני הרגשתי.

לאחר שסיימנו לאכול הוא התקשר לרייאן ובירר אם הוא סיים לסדר את החדר.החלטנו שאנחנו נשארים בסויטה עוד יום למרות שהחדר שלנו סודר וניקו אותו יסודי.

שמתי את הבוקסר שלו ואת הפוטר היחידי הנוסף מלבד החליפה שבכביסה.נכנסתי למיטה,הוא אחריי.הוא ליטף במעגלים את בטני וירד למטה לגומי של הבוסר הורדתי את ידו ממני והסתובבתי לצד השני."אני עייפה"קבעתי בקול קר.הוא נצמד אלי וחיבק אותי ויכלתי להרגיש את האיבר הפועם והעומד שלו.

השעה 2 בלילה.חיכיתי שהוא ירדם.יצאתי בשקט ולקחתי את מכנסיי הטרנינג שלו.

התקשרתי לאחי."אתה יכול לקחת אותי מפה?"שאלתי את ברונו בקול חנוק והרגשתי דמעות בוגדניות זולגות על פניי."אני כמה דקות מגיע"ענה ללא היסוס.


הפיתיון שלו-his bait {2}Where stories live. Discover now