Ateş'ten devam ediyor;
Minam dışarı çıkmak istediğinde iyiki koruma göndermişim arkasından ki bizim gerizekalılar o işi bile becereme
diler Minamı güya kapkaççı kovalayıp yaralanmış kesin bu işin arkasında arslanlar vardı onlarla uzun zamandır düşmandık ve Mina'dan haberleri olmuşlardı bir kaç gün önce.
Şimdide Mina'nın yanına gidiyorum nasıl canı açılmıştır o'nun ne kadar canı yandıysa bin katı onların canını yakıcam hastanenin önüne gelince Mina'nın odasına çıktım direk.
Mina Vera'dan devam ediyor;
Kendimi uyanınca hastane odasında bulmuştum ateşin geleceğini söylemişlerdi bir anda başıma bir ağrı girdi bir aile geldi gözümün önüne o ailenin içinde bende vardım çok mutluydum sonra bir anı daha geldi ateşle bir evdeydik bana zorla bir şeyler yaptırıyordu burdan kaçamazsın gibi
şeyler söylüyordu.
Sonra ateş odaya girdi bana yaklaşmaya başladı "durr" diye bağırdım bir anda şaşırdı "sen bana zarar verdin bana yalan söyledin"dedim "Minam ne diyorsun bir sakin ol rüya görmüşsün" dedi "hayır rüya değildi gerçekti" dedim ama hayla bağırıyordum ve çok korkuyordum bir anda gözlerinin rengi değişti ve arkama kaş göz yaptı.
Kim olduğunu bakıcaktım ki bir şey saplandı koluma ve gerisi karanlık
Ateş'ten devam ediyor;
"Ulan hani hatırlamıyıcaktı gerizekalı"diye bağırıyordum doktara çünkü Minam yavaş yavaş hatırlamaya başlamıştı "a-ateş bey bizde öyle sanıyorduk ama genede %10bir ihtimal vardı ha-hatırlaması için"dedi doktor.
"Ulan peki hatırlaması için bir şey yapamazmıyız"dedim sinirle , "i-ilaç verebiliriz ama her gün içmesi gerekli icmezse hatırlar"dedi korka korka "iyi hangi ilaçsa ver"dedim.
Mina'nın odasına gidince hayla uyuyordu hemşireden sakinleştirici yapmasını istemiştim,doktorla hemşire içeri girince Minay'ı kontrol edip ilaçlarını verdi doktor bana dönüp"Mina'nın gece ateşi çıkabilir istediğiniz ilaçların arasına o ilaçları da ekledim ateşi çıkmasın diye dedi" kafamı sallayınca odadan çıktı hemen Minay'ı kucağıma alıp eve gittim korumalar da ilaçları getirmişti.
Mina'nın üstünü değiştirdim
Onu yatağa yatırdım bende üstümü değiştirip yanıma yatıp onun göğsüme kafasını koydum.
Mina Vera'dan devam ediyor;
Sabah kalktığımda ateşin göğsünde yatıyordum hemen kalktım ben yanından hızlıca kalkınca oda uyanıp bana baktı "Minam noldu" dedi "sen nasıl birisin uzak dur benden"dedim "Minam ne diyorsun" dedi "asıl sen ne diyorsun ya sen beni zorla tutuyordun bir aile va-"diyodum beni durdurup "Minam sen kabus görmüşsün dün sayıklıyordun ateşin çıktığı için"dedi "ne"dedim.
Şaşırarak gerçekten kabusmuyduki "Minam"diyip yanıma geldi beni yatağa oturtup önüme çöktü"sen ateşin çıktığı için kabus gördün"dedi ben hala bir şey söylemiyorum"sen dur burda hemen doktor ilaç yazmıştı onları getireyim"dedi ve odadan çıktı 5dk sonra elinde ilaçlarla ve suyla geri döndü ilaçları içirip beni geri yatırdı yatağa "Minam sen hastasın ya bu ilaçlar sende uyku yapar dinlen biraz" dedi ve anlımdan öpüp çıktı.
Gözlerimi açtığımda hava yavaş yavaş kararırıyordu bana ne olmuştu en son ateş beni yaptırıyordu hemen giyinme odasına girip üstümü değiştirdim.
Odamdan çıkıp oturma odasına gidince ateş ordaydi biriyle konuşuyordu "evet evet ilaçları verdim"....... "Yok yok sorun çıkarmadı grip ilaçları diye yuttudum"..........."tmm ama herkesi tembihle kimsenin haberi olmasın"..."bb" dedi ve kapattı ateş beni kandırıyormuydu bir işler dönüyordu burda sanki yeni gelmişim gibi içeri girdim .
-------------------------------------------
Kısa oldu özür dilerim
Tatilde olduğum için bir süre atamayabilirim internetim çekmiyor burda zor çekiyor bu yüzden fotoğrafları yükleyemedim