de wedstrijd is afgelopen uiteindelijk hebben wij gewonnen 2-8. we hebben omgekleed en lopen nu met zen alle naar de ouders die moesten reiden en dan natuurlijk Carolijn. Als we aankomen zie ik matthy met paar meiden van de tegen partij een foto maken. En ik loop naar hem toe. Hij open zen armen en ik geef hem een knuffel niet lang maar gewoon dat je voelt dat hij er is. "Je hebt het goed gedaan ik ben trots op je" zegt hij tegen mij als ik de knuffel eindig. "Dankje, ik ben bij dat je hier bent. Maar waarom eigenlijk?" Vraag ik. Waar hij op zegt : ik was in de buurt en was wel benieuwd hoe je speelde". Ik reageer daar nog enthousiast op en lopen dan na 5 minuten met zen allen naar de auto's.
Aangekomen bij de auto's stappen ik carolijn, matthy en nikkie in de auto van Carolijn. "Nikki ben jij met de fiets naar het sporten park gekomen?" Vraagt Carolijn tijdens dat ze op de weg let. "Nee ik ben sportief met de bene wagen" lacht ze. Waarop Carolijn op reageert dat ze haar thuis afzetten. Tijdens dat we naar huis rijden zit ik diep in gesprek met Nikki. Matt en caro zijn weer eens heel klef, Matt heeft namelijk een hand op haar been gelegd en daarop ligt de hand van Caro.
~tijdskip~
Ik sta nu rustig onder de douche, dadelijk gaan we naar manon en ezzie. Manon beschoud mij als haar kind net als matthy en zijn broertjes. Bij haar kan ik altijd terecht als ik me slecht voel en als matt en caro er niet zijn. Ezra en ik zijn hele goede vrienden geworden ik een korte tijd. Het is gewoon vertrouwd hij weet al vanaf het begin weet hij mijn verhaal al. En begrijpt hij me, dus nu zijn we beste maatjes. Het zit ook zo bij hem.Na even in de douche al mijn zweet en stref er af gehaalt te hebben stap ik de douce uit en kleed ik me om. Ik
Doe gewoon een simple zwarte broek aan met een grijze trui. Als ik dar heb gedaan loop ik naar mijn kamer en ga ik nog even mijn makeup doen zodat ik niet op een zombie lijk. Na een tijdje hoor ik geklop op de deur. "Ja kom maar gewoon binnen" reageer ik daarop. "Hey je ziet er goed uit! Zullen we zo gaan het is al 17:00 uur geweest." Zegt carolijn als ze binnen loopt. Ik knik en zo lopen we naar de gang en doen we onze schoenen aan. Matthy was ondertussen als naar buiten hij werd namelijk gebeld voor een sponsor en die wilt hij niet mis lopen. Na dat we onze schoenen en jas aan hebben gedaan lopen we samen naar buiten richting het huid van manon en ezra.
JE LEEST
het geadopteerd meisje van een YouTuber|| ft. de bankzitters
Fanfictionhoi ik ben marith en ben 16 jaar. ik woon nu bij matthy en carolijn. hoe ik hier terecht ben gekomen is een lang verhaal, dit ga ik jullie vertellen in dit boek. Er komt veel vriendschap, verdriet en vertrouwen